Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Rebeccakbf

Duge til runde borde

17 posts in this topic

Jeg synes egentlig, at det er halvdyrt at leje duge... Jeg overvejede lidt at købe lagener eller billige metervarer, men bordene er runde - 180 cm/diameter... Hvad gør man så? Køber man to meter (altså et kvadrat) stof og lægger det på? Man kan jo få meeeeega billige stof"rester" eller stofstykker, når det er noget ensfarvet... Regner med hvidt eller beige...

Hvor køber man de der semi-stofservietter? Mener det er duni der har lavet dem.. .Tror ikke jeg kommer til metro, men mener de har dem der... Andre steder?

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har bestilt duge hjem fra USA fra efavormart.com da de havde den størrelse jeg havde brug for. Jeg er ikke til borde hvor der er to på samme bord som så overlapper. Hvis jeres borde er 180 i diameter skal dugen efter min mening være minimum 250 i diameter og det er svært at finde stof i den bredte. Ellers tror jeg du skal bruge lagner eller leje.

0

Annonce ♥

Men... Når man køber fra USA:.. Kommer der så ikke told oveni ..?
Nææææ.... Ingen told på tekstiler!

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=300089&am...=201903&i=7

:balloons:

Det er ikke specielt dyrt :-)

Np ja det glemte jeg at skrive - har fået dem hjem og der var ikke told på.

0

Kanon... Overvejer lidt det der satin til at lægge over... Hvide duge med ivory satin der går halvvejs ned til gulvet... Det kan da kun være fint... Nogen der ved hvordan man behandler satin? Kan det komme en tur i maskinen bagefter eller?

Kan ses på vedhæftede billede, så skal det bare være ivory...

post-43506-1278537443.jpg

0

Annonce ♥

Vi skal bruge vores runde borde på 150 cm. i diameter til reception i haven og jeg har købt dobbbeltlagner str. 240 x260 cm. hos Jysk, hvor de fås både i hvid og creme, klippet dem runde og syet kantebånd på. Koster ca. 200 kr. pr. færdig dug. Det ser rimeligt godt ud, er neutralt og kan farves og pyntes som man har lyst til, men kræver selvfølgelig lidt arbejde.

0

Annonce ♥