MH2730

Kommer der ikke snart flere beretninger?!

10 indlæg i dette emne

Hmm... synes da der har været en del bryllupper på det sidste, og det bedste ved denne side er helt klart beretningerne, men dem synes jeg ikke der er så mange af...

Vil så gerne se en masse skønne brude :balloons:

Så hermed en opfordring til at flashe alt fra den skønne dag til os billede-hungrende brugere :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

De kommer!! De kommer!!

Jeg har jo længe gået og ventet på at modtage billeder - nu har jeg modtaget fra fotografen også - men kun dem hun har brugt til at lave bøgerne med! Jeg vil have dem alle!! Så skal lige have ringet til hende og hørt om jeg ikke må få resten.

Og skal også snart i gang - men vejret er jo godt - og så har jeg altså mere lyst til at være ude i min have! Men skal nok snart!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hmmm... Jeg har heldigvis god samvittighed her... Min er lavet og er færdig, så kig forbi der er MANGE billeder og skriv en kommentar... Det er desværre ikke alle der er lige gode til at kommenterer på beretningerne og jeg tror jeg taler på de fleste fruers vegne når jeg siger at det betyder meget at folk gider kommenterer, når man ligger billeder en fra så stor en dag....

Det skal dog siges at min beretning til dels er så lang for jeres skyld med masser af billeder men også fordi jeg vil bruge den til min skrapbog....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm... Jeg har heldigvis god samvittighed her... Min er lavet og er færdig, så kig forbi der er MANGE billeder og skriv en kommentar... Det er desværre ikke alle der er lige gode til at kommenterer på beretningerne og jeg tror jeg taler på de fleste fruers vegne når jeg siger at det betyder meget at folk gider kommenterer, når man ligger billeder en fra så stor en dag....

Det skal dog siges at min beretning til dels er så lang for jeres skyld med masser af billeder men også fordi jeg vil bruge den til min skrapbog....

Jeg har også mit på det tørre nu :(

Og jeg er helt enig med dig, Christina, her - det betød, at jeg gik lidt i stå, fordi jeg tænkte, at ingen fulgte med - selv om jeg godt ved, at mange læser uden at skrive en kommentar. Så jeg kan kun opfordre til at skrive en lille hilsen - et lille ' tak for en dejlig beretning' er nok til at glæde fruen bag beretningen :o

I øvrigt vil jeg sige til de gifte fruer, der synes, det kan være svært at overskue, så er det altså en rigtig dejlig måde at genopleve det hele på, når man skriver og sætter billeder ind. Man får ligesom et helt forløb, muligvis også med detaljer man havde glemt eller måske ikke set...

Så kom i gang, piger - vi elsker beretninger :):)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer