Sign in to follow this  
Followers 0
askepot

Vores bryllup - 29. maj 2010 - A & M

79 posts in this topic

Annonce ♥

Mine veninder havde lavet lidt ændringer i en sang jeg selv havde skrevet til den enes 18 års fødselsdag for 10 år siden. Det var ret morsomt, for det var noget med "i nat skal vi ride på heste - husk at ta hjemlmen på" hihi håber ikke den ældre generation fattede det ;-)

post-28229-1278488053.jpg

0

Kagen skæres for. Det der med at man skærer for sammen og "mader" hinanden er i hvert fald ikke nogen svensk tradition. Min kæreste kiggede mærkeligt på mig, da jeg sagde det de aften. Og det havde jeg vist glemt at forberede ham på hihi. Men han gjorde som jeg sagde :-)

post-28229-1278489028.jpg

0

Annonce ♥

Så var kl 23 og det var brudevals-tid :-) Det gik super godt. Min mand har aldrig danset sådan noget før men optrådte meget med break dance, da han var ung, så han var faktisk hurtig til at lære det. Jeg har danset standard og latin i 9 år, så jeg havde prøvet det før.

Læg mærke til ham ude til venstre - han havde saksen i inderlommen :-)

post-28229-1278489754.jpg

Edited by askepot
0

Annonce ♥

Annonce ♥

NU har jeg faktisk ikke flere billeder fra fotografen. Han gik jo hjem umiddelbart efter brudevalsen, så jeg har ikke så mange sjove festbilleder, men det burde gæsterne jo have...

Så det var alt for denne gang :-) Håber det var en tilfredsstillende beretning.

Forresten hvis nogle vil vide hvem fotografen var, så var det Henning fra www.fotograferne.com

0

I får lige et billede hvor jeg danser med min far lige efter brudevalsen. Her kan man nemlig rigtig se min perlekæde på ryggen...

Super smuk idé at få syet din mors perlekæde ind i kjolen. :balloons:

Ja jeg er også rigtig glad for at jeg gjorde det. Det var nu min mormors, men det er jo ligemeget :-)

0

Annonce ♥

I skal da også vide, hvad vi fik i morgengave..

Jeg fik diamantørestikker eller hvad sådan nogle hedder. De hænger ikke, men sidder på øreflippen. De passer til min vielsesring.

Jeg gav først min mand en fodboldtrøje fra Barcelona FC, derefter en lommeguide til Barcelona og tilsidst en fodboldbillet til Barcelona-Real Madrid på Camp Nou i Barcelona. Han åbnede dem en ad gangen. Han blev totalt overlykkelig og spugte om vi ikke skulle tage derned sammen og kombinere det med en forlænget weekend :-)

0

Annonce ♥

Gud, hvor er du bare smuk og bedårende at se på :balloons:

Og ham din hr. mand er bestemt heller ikke værst ;)

Det er ikke noget at sige til, at I har fået sådan nogle kønne børn.

Tusind tak. Jeg tror ikke vi er så smukke som I allesammen siger i virkeligheden. Der er vi nok helt normale :-) Men den dag strålede vi nok allesammen.

0

Jeg bliver mere og mere forundret over hvor lille verden er.. Sidste uge var det susanne33, jeg havde fælles venner med,

og nu kan jeg se, at ikke kun er vi blevet gift i samme kirke, med en uges mellemrum, men vi har sørme også fælles gæster.. ;-) Mads og Mathilde.. (tror mere det er Mathilde og Mads i din verden.. ;-) )

I ser skønne ud, og Hørsholm Kirke er bare fantastiske omgivelser... ( var det også Kirsten der viede jer? Synes jeg kunne ane hende i baggrunden...)

0

Jeg bliver mere og mere forundret over hvor lille verden er.. Sidste uge var det susanne33, jeg havde fælles venner med,

og nu kan jeg se, at ikke kun er vi blevet gift i samme kirke, med en uges mellemrum, men vi har sørme også fælles gæster.. ;-) Mads og Mathilde.. (tror mere det er Mathilde og Mads i din verden.. ;-) )

I ser skønne ud, og Hørsholm Kirke er bare fantastiske omgivelser... ( var det også Kirsten der viede jer? Synes jeg kunne ane hende i baggrunden...)

Ej hvor sjovt. Ja det er da rigtigt, jeg ved godt de var til globryllup ugen før vores bryllup i Hørsholm Kirke. Hvor kender du dem fra? Jeg er gammel veninde med Mathilde. Fra den gang vi gik til dans.

Ja det var Kirsten, der viede os. Hun har også konfirmeret mig og hendes børn har jeg undervist i dans på den lokale danseskole.

Hvem er du egentlig? Mon jeg kender dig?

0