Nitzen1987

Bordplan

16 indlæg i dette emne

De der sidder traditionelt med forældrene ved brudeparrets side.... Splitter i forældrene op så brudens far sidder med gommens mor eller sætter i dem i rigtige par, så brudens forældre sidder sammen og gommens forældre sidder sammen???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der sidder traditionelt med forældrene ved brudeparrets side.... Splitter i forældrene op så brudens far sidder med gommens mor eller sætter i dem i rigtige par, så brudens forældre sidder sammen og gommens forældre sidder sammen???

Vi splitter dem ad. Dog med den undtagelse at der ikke er nogen "brudens far"...

han erstattes med forlover e.l.

Således:

gommens mor - X evt. forlover - brud - gom - brudens mor - gommens far.

Der er desuden en del pap forældre, de bliver dog delt ud efter interesser ved de forskellige andre borde..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi splitter dem ikke ad, de kommer til at sidde sammen ;) ...... det gør alle par rundt omkring ved bordene, de kommer bare til at sidde overfor hinanden ;) Det syntes jeg selv er hyggeliger når vi skal er fest, at vi som par enten sidder ved siden af hinanden eller overfor hinanden ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
De der sidder traditionelt med forældrene ved brudeparrets side.... Splitter i forældrene op så brudens far sidder med gommens mor eller sætter i dem i rigtige par, så brudens forældre sidder sammen og gommens forældre sidder sammen???

vi havde placeret forældrene ved et forældrebord, men havde vi siddet sammen med vores forældre, så havde vi delt dem op, så mine forældre sad på hver sin side af os, og så med min svigermor ved min fars side og min svigerfar ved min mors side. Da mine svigerforældre er skilt og på den måde ville de kunne sidde med deres nye partner

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi kommer nok til at sidde således:

Min mor - min far - mig - Anders - hans mor - hans far. Det gør vi fordi Anders´s mor ville blive SÅ ked af det hvis hun ikke måtte sidde ved sin søn, og jeg har det bedst med at min far sidder lige ved siden af og kan gi mig lidt ro. Og så glæder jeg mig bare til at se hvor stolte de er når de sidder der ved hovedbordet :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
vi kommer nok til at sidde således:

Min mor - min far - mig - Anders - hans mor - hans far. Det gør vi fordi Anders´s mor ville blive SÅ ked af det hvis hun ikke måtte sidde ved sin søn, og jeg har det bedst med at min far sidder lige ved siden af og kan gi mig lidt ro. Og så glæder jeg mig bare til at se hvor stolte de er når de sidder der ved hovedbordet :-)

Vi sad på samme måde!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
De der sidder traditionelt med forældrene ved brudeparrets side.... Splitter i forældrene op så brudens far sidder med gommens mor eller sætter i dem i rigtige par, så brudens forældre sidder sammen og gommens forældre sidder sammen???

Jeg ved godt at man jf. Emma Gad skal splitte parrene men det gør vi ikke. Vi har placeret mine forældre ved siden af mig og Brians ved siden af ham!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fulgte traditionen og sad gommens mor - brudens far - bruden - gommen - brudens mor - gommens (pap)far.

Det fungerede fint for os, især fordi vores forældre kan rigtig godt sammen og også af og til ses uden os :balloons:

Men som med alt andet - gør som I vil og hvad der passer ind for jer!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Vi gør det sådan, at jeg kommer til at sidde ved siden af min far og hans kone (ikke min mor for hun skal slet ikke med) på min tilkommendes side vil hans mor sidde ved siden af ham og hans far.

-GggG- jeg tror ikke jeg ville kunne holde ud at høre på min svigerfar en hel aften -GgG-

Og så placere M´s søster og bror, min gudmor, farmor og min fars søskende nær hovedebordet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så langt væk som muligt..Nej, joke :)

Vores forældre kommer ikke til at sidde sammen, da mine svigerforældre er blevet skilt og er først begyndt at tale sammen for nyligt igen. Vi gør det sådan, at de kommer til at sidde ved borderne ved side af vores bord ( vi har runde borde) og så placere vi venner og søskende ved vores bord..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal sidde ved 8-mandsborde, og vi har valgt at gøre det lidt anderledes - det skal jo også være en fest for vores forældre, så vi har valgt at blande dem med resten af gæsterne, så de sidder med nogle man VED de går rigtig godt i spænd med (det kan måske være en lang aften hvis man er tvunget til at sidde med sin svigersøns/datters forældre - der er ingen problemer med at de ikke kan holde hinanden ud, og de hygger sig også til vores familiekomsammener, men det er noget lidt andet med en hel aften, hvor man ikke bare lige kan rykke plads).

Det har været en lidt svær beslutning ikke at skulle have mine forældre så tæt på, men det er vigtigt for os at alle har en festlig aften, heriblandt både os og vores forældre. Men vi har også generelt valgt at det skal være lidt mere "uformelt". Og så får vores forældre de pladser der er tættest på os ved de nærmeste borde, så de stadig er tæt på og har frit udsyn :-)

Vores løsning: Vi laver hovedbordet til et såkaldt søskende-bord i stedet. Så ud over os, sidder min søster, gommens søster og 2 (halv)brødre. De sidste 2 pladser går så til det par som er skyld i at vi er sammen i dag. Det er gommens fætter og hans kone, hvilket har været mine gode venner i mange år - og det var så til deres bryllup at vi mødte hinanden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi sidder ved runde borde, og kommer - sådan som det ser ud nu - til at sidde sådan:

Min mor - Brians far - min stedmor - min far - Mig - Brian (min tilkommende) - Brians mor - Brians mors kæreste

Ulempen er at min mor kommer til at sidde lidt langt væk fra os i det runde bord :) Men det virker umiddelbart som den bedste løsning, da det er meget vigtigt for mig at sidde ved siden af min far, og da vi af forskellige årsager ikke tror det kommer til at fungere alt for godt, med at mikse parrene. Det gode er tilgengæld at min svigerfar får min mor som borddame, og de to har supergod kemi. Så det passer lige! :o

Jeg kan godt lidt misunde dem, der har søskendeborde. Jeg ville elske at sidde ved siden af en af mine brødre. Men vil jo også gerne sidde ved siden af min far. Og vil ikke have min far til bords, og så ikke min mor... Suk! Vi må sidde på skødet af hinanden alle sammen. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer