karinabm

Karina & Brian skal giftes d 23/7 2011

85 posts in this topic

Så vil jeg prøve at lave en af disse berømte planlægningstråde......

Først skulle jeg måske lige fortælle lidt om os.......

Mit navn er Karina og jeg er 26 år, min dejlige kæreste hedder Brian og han er 28 år. Vi har været kærester siden jeg var 16 år gammel. Vi mødte hinanden til en fødselsdag hos en fælles bekendt. Siden har det ene år taget det andet, og vi har det helt fantastisk sammen. Vi fik d 14 jan 2009 vores ønskebarn Johanne, så for at det hele kan blive helt perfekt, mangler vi lige at blive gift. Det skal så ske d 23 juli 2011 :)

Jeg er ikke kommet så langt med planlægningen, men nogle få ting er blevet fastlagt og jeg har mange tanker og ideer. Sådan ser den foreløbige huskeliste ud.

mangler

Igang

FÆRDIG

Huskeliste

Sæt dato 23/7-2011

Reserver tid i kirken Sct. Catharinæ kirke i Ribe kl 15.

Reserver fotograf Susanne Lose til brudebillederne--> er bestilt,og spørge min onkel om han vil tage i løbet af dagen.

Reserver sted Hviding forsamlingshus -->Er bestilt.

Ordne div papirer til kommunen.

Finde to vidner. Bliver min søster og Brian's lillebror.

Brudepige Johanne vores datter og mine to niecer.

Forlover valgt Brian lillebror Kenneth

Efternavn valgt Karina Mulvad Madsen Johansen- lidt royal er man vel:).

Budget der er ikke rigtig noget budget pt.

Gæsteliste 105 gæster er der blevet inviteret

Ønskeliste

Invitationer, bordkort, menukort og kuverter Jeg er ved at finde forskellige modeller frem, så nærstuderer alle de kreative Zilla'er her på BK

frisør, make-up Brian's søster er frisør, så hun har sagt at hun gerne vil sætte det... nice

Find musiker Trio --> er bestilt

Planlæg menu Vi har ingen anelse..... what to do????

Drikkevarer Vi kører over grænsen efter drikkevarer.

Min kjole Er købt

Smykker

Brian's tøj Er købt.

RingeEr købt

Blomster Farve temaet et creme, sølv og dybrød.

Brudevals Der mangler lidt træning

Kørsel Det står familien for

Morgengaver

Børneposer Det bliver jo lidt en voksenfest, men med en del børn, så vi har snakket om at lave børneposer med (stille-)legetøj og slik. Evt. noget som ungerne kan rende ud og lege med.

Vælg toastmaster Brian's storebror

Vælge gavekordinator Min søster

Lave kurve til badeværelset

Så er vi godt igang :o

Edited by karinabm
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Selvfølgelig når I det hele :)

Mht. menuen kan I jo se om I har en god kok i familien, eller også finde et caterfirma, eller en kok, I kan hyre til at komme ud :o Der er også en del menuer i trådene, hvor du kan samle inspiration, hvis I vil lave maden selv :)

0

Selvfølgelig når I det hele :)

Mht. menuen kan I jo se om I har en god kok i familien, eller også finde et caterfirma, eller en kok, I kan hyre til at komme ud :o Der er også en del menuer i trådene, hvor du kan samle inspiration, hvis I vil lave maden selv :)

Mange tak for det. Har jo en dejlig ex svoger, der er en rigtig god kok, håber han vil hjælpe.

0

Annonce ♥

JUBII

Så nåede vi en stor milepæl, på vejen til vores bryllup 23.07.2011. 1 år eller 365 dage eller 8760 timer til vi skal giftes. :unsure: Utroligt at man kan glæde sig så meget til noget, der ligger så langt ude i fremtiden. :carrot:

Edited by karinabm
0

Så er datoen bestilt til prøvning af brudekjole. :cheerleader3:

Eftersom vi har et budget at overholde, har jeg valgt at tage til udsalg i Lilly. Så har bestilt tid til prøvning d 16 okt. (min fødselsdag). Der er både bestilt en tid til Brian og en tid til mig, håber at han kan finde et flot sæt, han vil nemlig gerne selv vælge. Han skal selvfølgelig ud af butikken når jeg skal finde min kjole. :)

Her er en Lilly model jeg rigtig godt kan lide. Ved godt den ikke er på udsalg, men håber på at kunne finde noget i den stil.

post-37496-1281549645.jpg

0

Annonce ♥

Så er datoen bestilt til prøvning af brudekjole. :cheerleader3:

Eftersom vi har et budget at overholde, har jeg valgt at tage til udsalg i Lilly. Så har bestilt tid til prøvning d 16 okt. (min fødselsdag). Der er både bestilt en tid til Brian og en tid til mig, håber at han kan finde et flot sæt, han vil nemlig gerne selv vælge. Han skal selvfølgelig ud af butikken når jeg skal finde min kjole. :)

Her er en Lilly model jeg rigtig godt kan lide. Ved godt den ikke er på udsalg, men håber på at kunne finde noget i den stil.

post-37496-1281549645.jpg

Der skal jeg også til prøvning hos Lilly. Glæder mig allerede helt vildt....

0

Vil da lige fortælle jer alle om hvordan han friede til mig.

I år d. 11 april har vi været kærester i 10 år, så derfor havde vi aftalt at vi skulle på en weekendtur uden vores datter.

Så vi bestilte en hytte ved Flensborg fjord. Det var et virkelig smukt sted. Da vi ankom, blev vi hurtig enige om at finde et sted at spise. Vi fandt en lille hyggelig restaurant, vi blev dog placeret lige ved siden af et andet par, så det var ikke lige så romantiskt, som vi havde regnet med. Efter vi havde spist kørte vi tilbage til vores hytte. Min kæreste foreslog at vi gik en tur nede på stranden, hvilket jeg syntes var en god idé.

Da vi gik nede vandet, faldt min dejlige kæreste på knæ, men ringen i hånden og spurgte om jeg vil gifte mig med ham. Tårene sprang frem og jeg sagde selvfølgelig JA. Han spurgte om jeg ikke ville se ringen, jeg stod nemlig bare om holdt om ham, jo selvfølgelig ville jeg det. Det var to fine ringe i sølv, (han er ikke så meget for guld) med en sten i min, halv børstet og halv blank.

Min kæreste er normalt ikke den romantiske type, men der tog han virkelig r.... på mig.

Det var en rigtig romantisk weekend. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Så har jeg fået bestilt fotografen. Hun hedder Susanne Lohse og er helt vildt dygtig. Dejligt at have det på plads.

Så nærmer tiden sig, hvor jeg skal ud og prøve kjoler for første gang. Jeg glæder mig helt sindsyg, til at prøve en masse flotte kjoler. Vi bliver en ordenlig flok, der skal med mig ind og kigge. Min mor, svigermor og mine to søskende. Jeg havde jo håbet at jeg havde tabt mig noget mere, men sådan skulle det ikke være. Så håber dog at den kan blive lagt ind efterfølgende.

Edited by karinabm
0

Annonce ♥

Nu blev jeg altså også nødt til at hoppe forbi din planlægning :) Og du har da også nået en hel del... Som de andre så glæder jeg mig også rigtig meget til at se billeder og ikke nok med at vi er datosøstre så ligger vores lokationer ikke engang så langt fra hinanden :) Haderslev og Ribe er jo ikke så fjernt :)

:)

0