karinabm

Karina & Brian skal giftes d 23/7 2011

85 indlæg i dette emne

Weee tillykke med vores fælles milepæl :cheerleader3:

Er også helt oppe og køre, har sug i maven over, hvor tæt på det er - og lidt stress med alle de ting, der skal gøres inden!

Et kæmpe stort tillykke med milepælen til dig også. :cheerleader3:

Kender godt den der stress -fornemmelse :rolleyes: jeg har dog besluttet at tage det stille og rolig, vi skal nok nå det hele

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår var vi ude og købe på ringe, så nu er det på plads.

Det er titaniumringe, med en 0.10 carat hvid brilliant i min ring.

Vi sparede 20% på ringene, så det tager vi da gerne med.... Dejligt.

I skal da lige se et billed.

post-37496-0-41142900-1307206570.jpg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Igår var vi ude og købe på ringe, så nu er det på plads.

Det er titaniumringe, med en 0.10 carat hvid brilliant i min ring.

Vi sparede 20% på ringene, så det tager vi da gerne med.... Dejligt.

I skal da lige se et billed.

post-37496-0-41142900-1307206570.jpg.

Det er bare nogle rigtige fine ringe. Kan godt lide det enkle i det og så med den ene sten :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg blevet poltet. Hvor var det bare en fantastisk dag.

Jeg blev taget på sengen kl 8.15, med morgenhår og det hele, jeg lå og så Disney sjov sammen med min datter. Jeg hørte at der kom nogle biler dyttende ned af vores vej, så jeg skynte mig lige at komme op og få nogle bukser på, inden der væltede en flok på 10 piger ind. Min datter blev sendt afsted med sin bedstemor, og jeg åbnede den første øl. Vi blev delt op i hold, så skulle vi alle klædes ud med, briller, skæg, diadem osv. Folk gik virkelig op i det. Vi kørte til Esbjerg legeland, hvor vi startede med brunch, efterfølgende skulle vi konkurere i sumo-brydning, rodeotyr og gladiator. Folk kæmpede virkelig om hvert et point. Vi tog til en nærliggende park, hvor vi fik lidt mere og drikke inden vi skulle videre til næste udfordring. Min søster skænkede lige et shot til alle, hun mente nemlig at det var en udfordring for alle. Ganske rigtig, vi skulle lære at danse en sensuel dans, det var bare hyle morsomt. Virkelig en god underviser.

Da vi var færdige, kørte vi tilbage til Ribe, hvor vi stillede bilerne, så kunne alle der ville, være med til at drikke. Vi sætte os ned til en å, hvor vi spiste nogle sandwich, spillede ølbowling, og virkelig hyggede os. Jeg troede at det var ved at være slut, men nej. Vi tog op i en lejlighed, hvor vi skulle indspille to sang. Først Celine Dion, som jeg elsker, men det er lidt svært at synge, efterfølgende skulle jeg synge AC-DC som min H2b bare elsker. Pigerne var med som kor.

Da vi var færdige tog vi ned på en restaurent for at spise aftensmad, det var bare rigtig mums.

Efter maden havde i bokket 1 sal, på et lokalt diskotek. Her skulle vi lære at danse en madonna dans( en af mine veninder er bare super god til at danse, så hun var lærer). Hyle morsomt.

Vi sluttede det officielle program af, med at stå i en rundkreds, og sang You got a friend med Carole King. Det var virkelig en fed oplevelse, jeg måtte også lige fælde en tårer, for det var faktisk rigtig smukt.

Jeg var hjemme i min seng kl 02, meget beruset, efter en virkelig dejlig dag, omgivet af nogle rigtig gode veninder :loveboard:

Jeg er virkelig blevet rørt over, at der er nogen der har lyst til at arragere sådan en dejlig dag for mig. Jeg har bare jordens bedste veninder og søskende :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kun 20 dage tilbage...... F... jeg er godt nok ved at være nervøs. Ikke at jeg er ved at trække i land, men jeg syntes bare det hele kommer helt vildt tæt på, og det hele bliver så virkelig. Lige p.t. tænker min hjerne kun på bryllup,og jeg syntes godt nok at det fylder meget, måske næsten lidt for meget. Er jeg den eneste der har det sådan???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået de brudepigekjoler hjem, jeg købte på ebay, de er bare rigtig fine. Syntes at min datter rigtig sød ud i den.

Båndet er dog mørkerød i virkeligheden, syntes det ser lilla ud på billedet.

post-37496-1290702268.jpg

Hvad gav du for disse kjoler?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået de brudepigekjoler hjem, jeg købte på ebay, de er bare rigtig fine. Syntes at min datter rigtig sød ud i den.

Båndet er dog mørkerød i virkeligheden, syntes det ser lilla ud på billedet.

post-37496-1290702268.jpg

Hvad gav du for disse kjoler?

Jeg mener, at jeg gav omkring 700 kr. for tre brudepigekjoler inkl. told, så det er bare super billigt. Jeg syntes faktisk at kvaliteten er god, taget prisen i betragtning. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer