Christa og 270

Christa og 270

62 indlæg i dette emne

Uhhh... nu prøver jeg også at lave lidt planlægning... selvom der kun er kort tid til... :griner:- Jeg ved jo billeder er vigtige, så det skal jeg nok prøve at få sat på.

Kort om os... Jeg er sygeplejerske på Bispebjerg skadestue, og er kæreste med en brandmand/ambulance/røgdykker.. (sådan er det i KBH.) Vi har kendt hinanden lidt over 5 år og har en dreng på 12 år som jeg kom med og en fælles datter på 2 år. Vi har en stor samojede hanhund, som er ved at smelte i varmen.

Jeg er endt i en lillykjole... der er vores datter også... billeder kommer.. Kæresten og sønnen er i fine jakkesæt fra Hugo Boss..

Ringene har Frolov lavet..

Kirken er Kirke værløse med reception lige ved siden af... Hvor en harmonika spiller kommer og spiller lidt gamle viser... :)

Kagen fra Markus Grinko :)

Fetsen holder vi på Admiral hotel.

Charlotte T. kommer og tager billeder..

Vi kører i vores egen gamle VW "Bob"cabrio.

Blomsterne ordner en kollegas kone.

Invitationerne er for længst sendt ud... Puuhhh... nu skal jeg vel bare ta billeder af det hele og smide herind??? :o

Føler stadig vi mangler tusinde ting... og man kan nemt bruge alt sin tid her... og suge inspiration til sig... :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhhh... nu prøver jeg også at lave lidt planlægning... selvom der kun er kort tid til... :griner:- Jeg ved jo billeder er vigtige, så det skal jeg nok prøve at få sat på.

Kort om os... Jeg er sygeplejerske på Bispebjerg skadestue, og er kæreste med en brandmand/ambulance/røgdykker.. (sådan er det i KBH.) Vi har kendt hinanden lidt over 5 år og har en dreng på 12 år som jeg kom med og en fælles datter på 2 år. Vi har en stor samojede hanhund, som er ved at smelte i varmen.

Jeg er endt i en lillykjole... der er vores datter også... billeder kommer.. Kæresten og sønnen er i fine jakkesæt fra Hugo Boss..

Ringene har Frolov lavet..

Kirken er Kirke værløse med reception lige ved siden af... Hvor en harmonika spiller kommer og spiller lidt gamle viser... :)

Kagen fra Markus Grinko :)

Fetsen holder vi på Admiral hotel.

Charlotte T. kommer og tager billeder..

Vi kører i vores egen gamle VW "Bob"cabrio.

Blomsterne ordner en kollegas kone.

Invitationerne er for længst sendt ud... Puuhhh... nu skal jeg vel bare ta billeder af det hele og smide herind??? :o

Føler stadig vi mangler tusinde ting... og man kan nemt bruge alt sin tid her... og suge inspiration til sig... :(

Hjertelig velkommen til :griner:-

God dato I har valgt, nu er der snart kun en måned til - det blliver SÅ STORT!!!!

Kh. Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhh... tak alle sammen.... puhhh... nu er der snart ikke så lang tid til... tænk det allerede er om snart... er bange for at jeg ikke kan passe kjolen... skal prøve den på torsdag... har nok spist for meget is her i varmen... :ilovebryllupsklar: så nu står den på vand og nupo bar... eller måske bare gaffa over munden..

Har taget billeder af det meste nu så i kan se.. ... skal bare lige finde ud af hvordan man sætter ind.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen til:-)

som samojedejer, så kræver jeg et billede af din skønne hansamobasse :-). Jeg har selv en fra kennelen cabaka, hvor kommer din samobasse fra?

Han er fra Bilaika... Jytte standberg... Bilaikas midtnight moon.. Han hedder canus og er 10 år... Dk mester i pulka... :ilovebryllupsklar: Når jeg finder ud af hvordan jeg minimere billeder, sætter jeg fluks et på... med slæde og forfrossen datter i posen.

Redigeret af Christa og 270
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
velkommen til:-)

som samojedejer, så kræver jeg et billede af din skønne hansamobasse :-). Jeg har selv en fra kennelen cabaka, hvor kommer din samobasse fra?

Han er fra Bilajka... Jytte standberg... Bilajkas midtnight moon.. Han hedder canus og er 10 år... Dk mester i pulka... :ilovebryllupsklar: Når jeg finder ud af hvordan jeg minimere billeder, sætter jeg fluks et på... med slæde og forfrossen datter i posen.

åhhh jeg vil så gerne det der med kørsel :-), men har kun 1 hund, og manden er ikke helt enige med mig, om at vi skal have flere :-). Udstiller eller har i udstillet? det gjorde jeg nemlig meget i starten med min samobasse. Min er Cabaka´s Gucci of rock star og Gabe´s bror, ham den kæmpe i det kuld, derfor udstiller jeg ikke mere

post-34886-1279038790.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I starten var han udstillet... ellers kan man ikke avle på ham og deltage i løb osv... han har lidt lange ben, men rigtig fin og som han skal være... vi har også kun en... :ilovebryllupsklar: Ved du hvordan man gør billeder mindre??

altså jeg vedhæfter billederne, og det gør jeg ved at komprimere dem inden:-). det gør jeg ved, at jeg går ind i pågældende fotoalbum, højre klikker på det ønsket billede, og åben med microsoft office picture manager. Så åbner den billedet, derinde siger jeg redigere billed, i bunden af højre side siger den så komprimere billede, så vælger jeg den, der hedder komprimer til websteder og klikker på ok. lukker ned og siger ja til at gemme. derefter er billedet lille nok til at kunne oploades under vedhæftning af billeder

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Prøver... suk

hvor er han skøn. Kan det passe i var med til jubilæums udstillingen på fyn i 2005, jeg mener det var i september? synes måske jeg kan genkende jer:-) der var min Vannidreng med som lille hvalp, og for at opleve det at være på udstilling. Han var hvalpen der havde sit legetøj og puder med i buret :-), hvilket jeg hørte meget for.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer