MaiD

Alder???

174 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg er lige fyldt 48 og min kommende mand når lige at fylde 50, det er en dejlig alder.....det er anden gang for os begge, men kærligheden er bestemt ikke anderledes eller mindre, end da vi var helt unge og blev viet, jeg var dengang 21 og min nu afdøde mand var 26....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at høre at der er nogle unge imellem, da jeg har fået meget negativ at høre pga. af min aldre

fx. var inde i en brudekjole forretning for at høre om de evt. havde nogle kataloger med kjoler i, men ekspidienten ville ikke hjælpe mig fordi hun ikke troede på at jeg skulle giftes :):o

What? Hvor latterligt! :( De er åbenbart ikke interesserede i at sælge kjoler. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at høre at der er nogle unge imellem, da jeg har fået meget negativ at høre pga. af min aldre

fx. var inde i en brudekjole forretning for at høre om de evt. havde nogle kataloger med kjoler i, men ekspidienten ville ikke hjælpe mig fordi hun ikke troede på at jeg skulle giftes :(:)

Det kan man da ikke! Sikke en betjening!! Fik du så ikke nogle kataloger? Det må da være svært at sælge noget hvis man har sådanne holdninger....

Så er det ligefør jeg mener at jeg ikke burde kunne heller! Det er ikke mere end et par uger siden hvor mig og nogle veninder skulle i byen, der spurgte de mig om ID til en flaske bacardi i Bilka... :griner:- He he, og nej det havde jeg selvfølgelig ikke med mig. Ikke engang ens sygesikring dur...... :o

Lidt pinligt at tænke på, og så når ens gamle mand og sit barn står bagved ha ha... Det var måske også den eneste grund til at jeg fik den med mig alligevel :)

Da må jeg sige at jeg brummede hele vejen ud!!! Så ung synes jeg da heller ikke at jeg ser ud.... Eller hvad?!

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt at høre at der er nogle unge imellem, da jeg har fået meget negativ at høre pga. af min aldre

fx. var inde i en brudekjole forretning for at høre om de evt. havde nogle kataloger med kjoler i, men ekspidienten ville ikke hjælpe mig fordi hun ikke troede på at jeg skulle giftes :cheerleader3::ilovebryllupsklar:

Så skulle vedkommende nok overveje at følge lidt med generelt. I dag er der ikke noget der er unormalt når vi taler om gifte alder. Vi har haft bryllupsfester hvor bruden eller gommen ikke har været mere end 18 år og også nogle hvor parret har været over 50 år men ved de fleste bryllupsfester er parret i alderen 24-38 år. Alder har intet at sige i dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så vil jeg da lige hæve alderen lidt....

jeg blev viet på rådhus med eksmand som 29årig, blev senere skilt og skal nu giftes i kirke med min dejlige kæreste .... jeg er 42 ... han er 43... ;-)

og vi glæder os såååååå meget

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey alle Zilla`er :ilovebryllupsklar:

ja som overskriften hentyder til ja, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvor "gamle" i var/er når i blev/bliver gift

Det er jo svært at få en ide om når man bare læser jeres inlæg her inde, og jeg er født SÅ NYSGERRI :)

Så kom med jeres alder og mandens alder :)

:cheerleader3:

Hvor gammel/ung er du egentlig selv MaiD :)

En anden der også er nysgerrig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer