Lajla

Dividers-krummelurer-krusseduller

427 posts in this topic

Hej

Jeg har fundet en lille krummelurer herinde som jeg vil høre om der er nogen (Coach Lajla :wink: ) der kan hjælpe med at ændre farven på?

Det drejer sig om denne:

post-51781-0-27821100-1328623469.jpg

Jeg vil gerne have den i en lilla farve der matcher denne:

post-51781-0-49437900-1328623633.jpg

Håber der er nogen der kan hjælpe lidt.. :)

0

Annonce ♥

Det er en rigtig svær en at omfarve, da det er en, jeg har hentet et andet sted, og den er meget lille. Her er mine bedste bud:

krum2.jpgkrum3.gif

Hvis der er nogen, der kan gøre det bedre, vil jeg rigtig meget gerne vide, hvordan det gøres... :)

0

Hvor ER de flotte, tak for bumbet af tråden, dem vil jeg helt sikkert give mig i kast med! :)

0

Annonce ♥

super god tråd mange tak :cheerleader3:

0

Hej ;)

Super god tråd!!!! :D

Den bander som du netop har lavet i lilla. Det billede den lilla farve er taget fra, kan du lave den i nogle sandfarvet-farver? :)

Håber dette kan lade sig gi sig, da det vil passe til mine bordkort :)

-gita

0

hophappy.gifup-jester.gif Edited by Lajla
0

Tusind tak for lån af krummelure :thumbsupsmileyanim::biggrin:

0

Annonce ♥

sikke en god tråd jeg har lige noppet nogle, takke super der nogle som bare kan finde ud af dette.

0

hjerteballon.gif

Hiver lige denne frem igen :heart:

Det er jeg glad for, lige hvad jeg ledte efter :loveshower:

0

Ih, det er så fantastisk denne tråd er lavet . Godt den blev hevet frem igen! :loveshower:

0

Annonce ♥

Genial tråd!!! :thumbsupsmileyanim:

Men okay, det virkelig mærkeligt......har gemt nogle af borderne....men når jeg så vil bruge dem i word, så sætter den et mega lille billede ind. Men hvis jeg bare åbner billedet direkte fra den gemte position på computeren, er det et stort billede.

Help..... :unsure:

0

Invi02kopi.jpg

- Hvis ikke, må du jo bare sige til :biggrin:

Hej Lalia,

Endnu en gang en fantastisk tråd :loveshower:

Jeg ville høre om du kunne lave den i sort og i mørkegrå og uden der står invitation i??D

Du vil redde min dag hvis du har mulighed for at hjælpe :-)

0

Invi02kopi.jpg

- Hvis ikke, må du jo bare sige til :biggrin:

Hej Lalia,

Endnu en gang en fantastisk tråd :loveshower:

Jeg ville høre om du kunne lave den i sort og i mørkegrå og uden der står invitation i??D

Du vil redde min dag hvis du har mulighed for at hjælpe :-)

TAK!

Kan denne bruges?

Invi02kopikopi.jpg

0

Annonce ♥

Dejligt at du så min besked :-) Den er rigtig fint, men jeg skulle nok have skrevet det var mønstret og selve ramme kunne laves en i sort og grå :-D

0

Dejligt at du så min besked :-) Den er rigtig fint, men jeg skulle nok have skrevet det var mønstret og selve ramme kunne laves en i sort og grå :-D

Haha... godt så :lol:

Invi02kopikopi1.jpg

:heart:

Invi02kopikopi2.jpg

0

Haha... godt så :lol:

Invi02kopikopi1.jpg

:heart:

Invi02kopikopi2.jpg

Alletiders, det var lige sådan jeg tænkte :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak for hjælpen :biggrin:

1

Annonce ♥

Op op

0

Hej Lajla

Så fine ting du kan lave :thumbsupsmileyanim: vil hører dig om du kan lave en meget enkel. sådan hvor der måske bare er en fin "bølget" streg en lille figur i midten og så igen en fin "bølget streg. Eller noget ligninde. Det er til at skille sidde som sidehoved og sidefod på invitationssiderne så derfor skal de være enkle, små og ikke fylde for meget. Håber du forstår mig :blush:

knus :loveshower:

0

Det er en rigtig svær en at omfarve, da det er en, jeg har hentet et andet sted, og den er meget lille. Her er mine bedste bud:

krum2.jpgkrum3.gif

Hvis der er nogen, der kan gøre det bedre, vil jeg rigtig meget gerne vide, hvordan det gøres... :)

kan du vise den du har hentet et andet sted som er meget mindre og findes den i sort. tror det er lige det jeg nok mangler :blush: :blush:

0

Det er en rigtig svær en at omfarve, da det er en, jeg har hentet et andet sted, og den er meget lille. Her er mine bedste bud: krum2.jpgkrum3.gif Hvis der er nogen, der kan gøre det bedre, vil jeg rigtig meget gerne vide, hvordan det gøres... :)/>
kan du vise den du har hentet et andet sted som er meget mindre og findes den i sort. tror det er lige det jeg nok mangler :blush:/> :blush:/>

Jeg kan desværre ikke finde den igen... :(

0

Hej Lajla

Så fine ting du kan lave :thumbsupsmileyanim: vil hører dig om du kan lave en meget enkel. sådan hvor der måske bare er en fin "bølget" streg en lille figur i midten og så igen en fin "bølget streg. Eller noget ligninde. Det er til at skille sidde som sidehoved og sidefod på invitationssiderne så derfor skal de være enkle, små og ikke fylde for meget. Håber du forstår mig :blush:

knus :loveshower:

Hmmmm... jeg laver dem ikke selv, men jeg finder dem forskellige steder bl.a. på nettet... men måske du kan bruge nogle af de nedenstående? Ellers vil jeg lede i retning af det, du beskriver, og jeg forstår det godt :lol:

0