Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Rebeccakbf

Rosen under vand

17 posts in this topic

Jeg har stadig et crush på den rose-under-vand dekoration og vil gerne have 20-30 af dem stående...

Til jer der har prøvet at lave den, kan man så godt lave den dagen før? Og har I både prøvet med de billige roser fra netto og de store flotte fra blomsterhandleren?

0

Annonce ♥

Du kan sagtens lave dem dagen før. Jeg har haft dem stående et par dage. Men lad være med at lave dem i for god tid, for så bliver vandet beskidt og så skal du bare starte forfra fordi vandet skal skiftes. Spiller ikke nogen rolle hvilken rose det er, jeg synes dog det bliver flottest med store roser.

KH frk R

0

Okay... bare aftenen før så :-)

Har du fundet dine vaser? Mine var tilfældigvis i forsamlingshuset... Juhuu!!! Jeg har bedt min blomsterhandler lede efter vægte, hun burde give mig svar på mandag. Hvis du ikke har fundet vaser, så så jeg lige et indlæg med ølglas fra IKEA.

Ja... der er bare stor forskel på de store og små roser... Både i pris, men vel også i kvalitet... Kaffebordene kunne måske bare have små roser :) og store på spisebordene :o

0

Jeg tror de måske har dem i Metro, desværre er der ikke noget billede på deres hjemmeside, men beskrivelsen passer. Så godt ølglassene her på sitet, men de er ikke høje nok. Har du fundet noget at holde roserne nede med? Regner med at tage i Silvan og købe nogen metal spændeskiver.

KH frk R

0

Annonce ♥

Nå ja... ih man skal huske byggemarkeder... Kigger ned i jem og fix i morgen, så kan man jo lige prøve at lave en minidekoration :-)

Jeg har sat min blomsterhandler til at lede efter lodder på grønttorvet :-) Hun havde dem ikke,men lovede at kigge efter dem :-)

0

Kender i ikke nogen der er haveinteresserede. Jeg tænker jeg sagtens havde kunnet levere store roser om sommeren, også i større mængder, når de ikke behøver have lang brugervenlig stilk.

Alt efter hvad farve de skal have selvfølgelig :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

Desværre.... Jeg skal også først giftes til oktober... Ikke fordi jeg er specielt havekyndig, men jeg tror ikke, at der er roser i haverne der...

s'følig...sorry det havde jeg ikke lige spottet :thumbsupsmileyanim:

Nogen der har et link til nogen billeder, så jeg kan se hvad I snakker om? Det lyder rigtig smukt :denmarkflag:

0

Desværre.... Jeg skal også først giftes til oktober... Ikke fordi jeg er specielt havekyndig, men jeg tror ikke, at der er roser i haverne der...

Nogen der har et link til nogen billeder, så jeg kan se hvad I snakker om? Det lyder rigtig smukt :denmarkflag:

Kunne tænke mig det er noget i denne stil der bliver talt om...

post-35044-1279378604.jpgpost-35044-1279378614.jpg

0

Kunne tænke mig det er noget i denne stil der bliver talt om...

post-35044-1279378604.jpgpost-35044-1279378614.jpg

Det ser bare rigtig fint ud - men nu har jeg nok et lidt dumt spørgsmål - hvordan fungere lysene? Er det en slags lysgelé der støbes til glasset eller hvordan? :denmarkflag:

0

Annonce ♥

De usynlige flydelys lægges ned i vasen med vand. Fidusen er at der øverst er ca. 1 cm madlavningsolie, som lysene brænder fra. Det er den form for dekoration, vi skal have :thumbsupsmileyanim::denmarkflag::denmarkflag:

Her er jeg slet ikke med... Hvor køber man usynlige flydelys? I usynlighedsbutikken?! :iloveyou: Kan jeg lokke dig til at skære det ud i pap for mig? For det lyder umiddelbart som noget der skal prøves!!!

0

Du kan se mit foreløbige forsøg i min tråd http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?sho...0413&st=280

#288 og #289

KH frk R

1

Annonce ♥