Sign in to follow this  
Followers 0
Line Hojlund

Hjælp til festlokation

13 posts in this topic

Ja som overskriften siger det så vil jeg høre om der er nogen der har nogle gode idéer til hvor vi kan holde festen henne i Holstebro? Det skal være et forsamlingshus eller gildesal hvor der er plads til 50-60 mennesker eller derover. Og hvis i ved om der er runde borde ville det være en stor hjælp :ilovebryllupsklar:

Desuden kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan man finder proffessionelt/erfarent køkken-/serveringspersonale her i området.

På forhånd tak for hjælpen :cheerleader3:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ikke mere til det, end navnet. men der er noget som hedder Festhuset, som ligger ude bag Færch... Det virker til at være rigtig stort og lækkert udefra... :ilovebryllupsklar: Du kan se mere til det hele på festhuset.dk og der er plads til selskaber fra 20 til 300 personer.. :cheerleader3: Og der er maden nemlig også inkluderet.

/Christina

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Der ligger festlokaler i Valgmenighedens hus i Skolegade, og Per, der bestyrer festhuset er desuden rigtig dygtig kok. Vi har holdt en del familiefester der efterhånden, selv om vi ellers ikke kommer i valgmenigheden. LINK

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg kommer oprindelig selv fra Mejdal, så kan da godt lige fyre nogle steder af. :-) Jeg har selv været til flere fester I Tvis Sognegård, hvilket er et super sted med god betjening, jeg mener at de har 3 forskellige størrelser sale. Så er der nogle festlokaler inde i Skolegade. En af mine gamle venner har lige holdt bryllup i en ny golfklub der skulle være lavet i nærheden af Holstebro, hvor det vist er perfekt at holde fest.

Det var vist lige hvad jeg kunne finde på :-)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg kommer oprindelig selv fra Mejdal, så kan da godt lige fyre nogle steder af. :-) Jeg har selv været til flere fester I Tvis Sognegård, hvilket er et super sted med god betjening, jeg mener at de har 3 forskellige størrelser sale. Så er der nogle festlokaler inde i Skolegade. En af mine gamle venner har lige holdt bryllup i en ny golfklub der skulle være lavet i nærheden af Holstebro, hvor det vist er perfekt at holde fest.

Det var vist lige hvad jeg kunne finde på :-)

Hmm.. Tvis sognegård... ham der har den nu ville jeg ikke stole alt for meget på... Jeg kender ham godt nok ikke selv, men jeg ved, at han er blevet fyret fra sin 8-16 job, da han meldte sig syg for at kunne lave mad ud af huset...(blev taget på fersk gerning) Han undskyldte sig med da han blev ansat at han både havde Sognegården og kunne passe et 8-16 job (i en kantine) da Sognegården var ved at gå konkurs og han kun liiige skulle afvikle de sidste ordrer han havde taget imod. Dog kunne man stadig bestille ved ham...

Altså - jeg kender ikke Tvis Sognegård så det kan sagtens være et godt sted, men jeg ved at ovenstående er rigtigt, så synes lige jeg ville dele min viden...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ang. Tvis Sognegård... Det skal også lige nævnes at jeg ikke har boet i Holstebro i mange år, og det derfor er mange år siden jeg har været til fest der, så der kan jo nemt være kommet nye ejere, ærgerligt da det var et super sted for år tilbage! :-)

Hejsa

Jeg kommer oprindelig selv fra Mejdal, så kan da godt lige fyre nogle steder af. :-) Jeg har selv været til flere fester I Tvis Sognegård, hvilket er et super sted med god betjening, jeg mener at de har 3 forskellige størrelser sale. Så er der nogle festlokaler inde i Skolegade. En af mine gamle venner har lige holdt bryllup i en ny golfklub der skulle være lavet i nærheden af Holstebro, hvor det vist er perfekt at holde fest.

Det var vist lige hvad jeg kunne finde på :-)

Hmm.. Tvis sognegård... ham der har den nu ville jeg ikke stole alt for meget på... Jeg kender ham godt nok ikke selv, men jeg ved, at han er blevet fyret fra sin 8-16 job, da han meldte sig syg for at kunne lave mad ud af huset...(blev taget på fersk gerning) Han undskyldte sig med da han blev ansat at han både havde Sognegården og kunne passe et 8-16 job (i en kantine) da Sognegården var ved at gå konkurs og han kun liiige skulle afvikle de sidste ordrer han havde taget imod. Dog kunne man stadig bestille ved ham...

Altså - jeg kender ikke Tvis Sognegård så det kan sagtens være et godt sted, men jeg ved at ovenstående er rigtigt, så synes lige jeg ville dele min viden...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak for indput alle sammen, kom gerne med flere :ilovebryllupsklar:

Jeg kender ikke mere til det, end navnet. men der er noget som hedder Festhuset, som ligger ude bag Færch... Det virker til at være rigtig stort og lækkert udefra... :cheerleader3: Du kan se mere til det hele på festhuset.dk og der er plads til selskaber fra 20 til 300 personer.. :) Og der er maden nemlig også inkluderet.

/Christina

Vi har kigget rigtig meget på Festhuset for de har alt det vi kan vil have og er helt perfekte til vores behov, hvis ikke det lige var fordi det er så dyrt som det er .... Vores budget er på omkring 30.000 og det er lige omkring det vi skal give bare for maden hvis vi skal holde det der :)

Hejsa

Jeg kommer oprindelig selv fra Mejdal, så kan da godt lige fyre nogle steder af. :-) Jeg har selv været til flere fester I Tvis Sognegård, hvilket er et super sted med god betjening, jeg mener at de har 3 forskellige størrelser sale. Så er der nogle festlokaler inde i Skolegade. En af mine gamle venner har lige holdt bryllup i en ny golfklub der skulle være lavet i nærheden af Holstebro, hvor det vist er perfekt at holde fest.

Det var vist lige hvad jeg kunne finde på :-)

Sognegården har jeg også tænkt på da vi selv bor i Tvis, men da vi skal giftes inde i Holstebro vil vi gerne have festen der også. Det gør det også nemmere for vores gæster at skaffe overnatning.

Den i skolegade er jeg ikke sikker på er stort nok og der skal man vist også have mad derfra, som igen nok bliver for dyrt, men tror lige jeg vil kigge på det.

Den golfklub er ikke lige noget jeg har hørt om, men kunne være man skulle undersøge sagen.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Vi skal selv holde bryllup i festhuset til August og glæder os enormt...

Vi er blevet utrolig glade for at vi har valgt dem som feststed, ud fra de priser vi har fundet andre steder har de været de absolut billigste og så er de rigtig gode til at komme med forslag eller lytte til vores ønsker.

Og så sørger de jo selv for at skaffe personale ;-)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Vi skal selv holde bryllup i festhuset til August og glæder os enormt...

Vi er blevet utrolig glade for at vi har valgt dem som feststed, ud fra de priser vi har fundet andre steder har de været de absolut billigste og så er de rigtig gode til at komme med forslag eller lytte til vores ønsker.

Og så sørger de jo selv for at skaffe personale ;-)

Det er også et rigtig fedt sted og ville rigtig gerne holde vores fest der, men jeg synes at 500 kr. pr kuvert er mange penge når man kan få det til 140 hvis man bestiller et andet sted fra.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hejsa

Vi skal selv holde bryllup i festhuset til August og glæder os enormt...

Vi er blevet utrolig glade for at vi har valgt dem som feststed, ud fra de priser vi har fundet andre steder har de været de absolut billigste og så er de rigtig gode til at komme med forslag eller lytte til vores ønsker.

Og så sørger de jo selv for at skaffe personale ;-)

Det er også et rigtig fedt sted og ville rigtig gerne holde vores fest der, men jeg synes at 500 kr. pr kuvert er mange penge når man kan få det til 140 hvis man bestiller et andet sted fra.

Det kommer jo så også an på hvad man vælger ;-)

En af de ting vi rigtig godt kan li' ved dem er at vi selv må komme med vin og hvad vi ellers har lyst til, det betyder at vi kommer til at gi ca. 300 kr pr kuvert for maden og så ca. 70 kr for drikkevarer pr kuvert som vi så selv indkøber...

Vi havde egentlig også planlagt at tage et helaftensarrangement til at starte med, men idet vi får 100 gæster så kan vi nemt spare over 10.000 kr ved selv at finde øl, sodavand, vin, velkomstdrink osv andre steder... Og så er det jo kun et plus at man får lov til at smage på god vin inden man bestemmer sig ;-)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hejsa

Vi skal selv holde bryllup i festhuset til August og glæder os enormt...

Vi er blevet utrolig glade for at vi har valgt dem som feststed, ud fra de priser vi har fundet andre steder har de været de absolut billigste og så er de rigtig gode til at komme med forslag eller lytte til vores ønsker.

Og så sørger de jo selv for at skaffe personale ;-)

Det er også et rigtig fedt sted og ville rigtig gerne holde vores fest der, men jeg synes at 500 kr. pr kuvert er mange penge når man kan få det til 140 hvis man bestiller et andet sted fra.

Det kommer jo så også an på hvad man vælger ;-)

En af de ting vi rigtig godt kan li' ved dem er at vi selv må komme med vin og hvad vi ellers har lyst til, det betyder at vi kommer til at gi ca. 300 kr pr kuvert for maden og så ca. 70 kr for drikkevarer pr kuvert som vi så selv indkøber...

Vi havde egentlig også planlagt at tage et helaftensarrangement til at starte med, men idet vi får 100 gæster så kan vi nemt spare over 10.000 kr ved selv at finde øl, sodavand, vin, velkomstdrink osv andre steder... Og så er det jo kun et plus at man får lov til at smage på god vin inden man bestemmer sig ;-)

Kan kun give dig ret, men med et budget på omkring 30.000 og 56 gæster, så er det desværre stadig for dyrt for os. Ellers bruger vi jo hurtigt hele budgettet på maden bare.

Ved du om det er muligt bare at leje sal og personale og få maden et andet sted fra ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hejsa

Vi skal selv holde bryllup i festhuset til August og glæder os enormt...

Vi er blevet utrolig glade for at vi har valgt dem som feststed, ud fra de priser vi har fundet andre steder har de været de absolut billigste og så er de rigtig gode til at komme med forslag eller lytte til vores ønsker.

Og så sørger de jo selv for at skaffe personale ;-)

Det er også et rigtig fedt sted og ville rigtig gerne holde vores fest der, men jeg synes at 500 kr. pr kuvert er mange penge når man kan få det til 140 hvis man bestiller et andet sted fra.

Det kommer jo så også an på hvad man vælger ;-)

En af de ting vi rigtig godt kan li' ved dem er at vi selv må komme med vin og hvad vi ellers har lyst til, det betyder at vi kommer til at gi ca. 300 kr pr kuvert for maden og så ca. 70 kr for drikkevarer pr kuvert som vi så selv indkøber...

Vi havde egentlig også planlagt at tage et helaftensarrangement til at starte med, men idet vi får 100 gæster så kan vi nemt spare over 10.000 kr ved selv at finde øl, sodavand, vin, velkomstdrink osv andre steder... Og så er det jo kun et plus at man får lov til at smage på god vin inden man bestemmer sig ;-)

Kan kun give dig ret, men med et budget på omkring 30.000 og 56 gæster, så er det desværre stadig for dyrt for os. Ellers bruger vi jo hurtigt hele budgettet på maden bare.

Ved du om det er muligt bare at leje sal og personale og få maden et andet sted fra ?

Kan se på deres hjemmeside at ovenstående ikke er muligt.

Vil du ud med hvad i giver for salleje og personale? Du kan bare skrive en PM hvis det er.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥


Annoncer