Sign in to follow this  
Followers 0
AnnaPerenna

Har Fået Min Kjole!!!!!!!!!!!

35 posts in this topic

Ihhh så er den kommet.. Er hjemme med min mand så kan ikke få taget billeder af den men syntes faktisk materialet er helt ok i kvaliteten for Ebay.

Der er en del perler på broderiet som jeg ikke regnede men og så fylder den heeeeelt vildt meget og der er slæb på, bliver MEGET fin af en rådhus-brud!!

Min fars kone kommer i morgen så vi kan prøve kjolen, uhhhhh! Den er for lang kan jeg se men det kan vel klares :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hey søde tøser!

Graviditeten går rigtig fint, er holdt op med at bløde hele tiden så er meget mere rolig...

Kjolen er som ventet ret for stor (kan self. også at vokse en del på maven endnu.. :thumbsupsmileyanim::denmarkflag:) og så er den for langt.. Slæbet tror jeg at jeg vil have taget af - det er trods alt rådhus.. billeder følger.. :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih hvor en skøn kjole! Du kommer virkelig til at ligne en million med den store mave :thumbsupsmileyanim:

Synes sagtens du kan vælge birdcage. Men et slør med en flot blondekant kunne også matche kjolen flot. Kjolen giver rimelig frit spil mht slør synes jeg :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Først vil jeg sige at wauw - sikke en smuk brud!!! Og kjolen er jo næsten lige så smuk :thumbsupsmileyanim:

Nu er jeg ikke rigtig til slør, så jeg ville ikke vælge det under nogen omstændigheder og så synes jeg bare at kjolen indbyder til en smuk og romantisk frisure - evt. noget halvt opsat eller nowet...

Men virkelig smuk kjole :denmarkflag:

0

Fin, fin kjole tror jeg ville vælge uden slør, da du jo vil vre synligt gravid og sløret symboliserer jo uberørthed så vidt jeg husker. Men jeg er dobbeltmoralsk nok til at synes det er fint at tage slør på selv om man allerede har børn såe... :-D

KH frk R

0

Hvor er det en smuk kjole og jeg kan godt se den tilrettet på dig waaooow siger jeg bare..

Jeg syntes du selv skal bestemme om du vil have slør hvis det er fordi det er rådhus og du er gravid..

Jeg tror bare at hvide blomster i håret vil være pænest i en opsat frisure, det vil se romantisk ud :0)

0