Guest Rebeccakbf

Smageriet

17 indlæg i dette emne

Jeg forsøgte mig med søgefunktionen, men der kom kun lidt ældre indlæg frem og kun meget få havde prøvet Smageriet... Er der nogen der har fået erfaringer siden det blev debatteret sidst?

Jeg har smagt deres mad til en barnedåb (brunch) og det var super lækkert + kom i fantastisk service. Min svoger sagde til os, at han klart ville vælge dem igen og de har ellers r*ven fuld af penge :denmarkflag: så jeg overvejer lidt Smageriet....

Meeeeeeeen!!! Jeg bliver lidt nødt til at høre hvad zilla'erne har af erfaringer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan ikke helt se hvordan det er Kokken og Jomfruen der "står bag"...? Jeg har læst det flere steder, men kan ikke få det bekræftet nogen steder... Det er heller ikke samme adresse, som er opgivet - hvad får dig til at sige, at det er det samme? Har du evt. et link der kan dokumentere det...?

Jeg har kun fået julefrokostmad fra K&J og det var sådan nogenlunde ok... Det KAN man jo næsten ikke lave forkert :-) Ville dog ikke benytte mig af dem til noget større, da jeg kender et par kokke som har fortalt, hvordan de behandler/laver maden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er der lidt mere positiv kritik af dem... http://www.mangospot.dk/aarhus/catering/smageriet-3424.aspx

Jeg vil prøve at skrive til dem ang. cvr nummeret :-) Tak for det :-)

Jeg var forresten en tur hos vores lokale slagter og han skulle ikke have meget mere per kuvert, men det var bare meget traditionelt a la flødekartofler og det er vi ikke interesseret i... Desuden blev det ikke anrettet (forretten) fra slagteren og han sagde, at han lukkede kl 13, hvor maden skulle være afhentet senest ... Jeg vil godt have den leveret til kl 17.30, når vi skal spise kl 18...

Det er godt nok svært...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke hvilket prisleje, men jeg har hørt godt om dem her de ligger i næstved.

Ellers er der Hannes Herligheder i præstø det er også god mad som er lækkert ikke fin mad.

Kragerup & Ko levere også lækker mad og super inspirerende

Det var bare et par indput. Vi fik fra smageriet til en 30 års vi var til, det var ok men ikke noget jeg vil servere til et bryllup så jeg ville vælge et andet firma.

Redigeret af rehhansen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hannes Herligheder!!!! Det var HENDE min veninde ikke kunne huske :thumbsupsmileyanim:

Jeg genovervejer lige Smageriet... Kæresten haråbenbart fået mad fra dem flere gange før og siger, at det smager godt-godt (og han er ellers kritisk!), men uh....

Tjekker lige dine links ud, tak :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi fik buffeten italienske fristelser fra Smageriet til min datters konfirmation i maj i år.

Maden var fantastisk lækker, flot anrettet og ankom punktligt i forhold til aftalen.

Vi gav 249,- pr. kuvert incl. brød, smør og ekstra tilvalgt dessert.

Jeg kan i hvertfald varmt anbefale Smageriet udfra vores oplevelse i foråret. :thumbsupsmileyanim:

:) fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare lige til info omkring at det er samme sted som Kokken og Jomfruen

http://www.smageriet.dk/om-smageriet/smiley.php

Her skriver de at de er lokaliseret samme sted/samme køkken.

De hører også under Kokken og Jomfruen i smiley ordningen

http://www.smageriet.dk/kundeservice/adresser.php#

Her skriver de:

Smageriet.dk er et luksusbrand udviklet af

K&J, Rolundvej 19 - 5260 Odense S, som via gode råvarer og høj fødevaresikkerhed, tilbereder attraktive middelhavsinspirerede menuer og buffeter.

Så det er k&j men deres luksusversion. Som så meget andet har jeg hørt godt og dårligt om dem.

Men til mit bryllup tager jeg ingen chancer og bestiller ikke herfra. Med hensyn til mad synes jeg ofte at pris og kvalitet hænger sammen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer