Sign in to follow this  
Followers 0
Guest EB81

Hvornår Blev Slæbet 'hængt Op'?

12 posts in this topic

Annonce ♥

Nu er jeg jo godt nok ikke gift endnu, men regner med at sætte slæbet op til middagen, evt lidt før, hvis jeg synes det er i vejen efter fotograferingen. Det bliver nok mest aktuelt, hvis det er dårligt vejr, så vi er nødt til at være inde, for så er der lidt begrænset plads, hvorimod der er oceaner af plads udenfor, så der kan folk vel gå udenom :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er gift :denmarkflag:

Jeg tog mit slæb af ved 23-30-tiden, tror jeg. Det var efter middagen og før brudevalsen. Der var god plads på feststedet, så det var ikke rigtigt i vejen, men jeg ville ikke have det på til brudevalsen. Jeg syntes, at det var skønt at have det fejende efter sig :denmarkflag: Det lettede dog noget på kjolen, da det kom af - det var sat fast med velcro og lige til at tage af :thumbsupsmileyanim:

Edited by Melin79
0

Annonce ♥

Ja overskriften siger vist det hele... hvornår på dagen/aftenen hængte i slæbet op med dansestrop/bustle? Var det først da I skulle til at danse?

Jeg er som du kan se heller ikke gift endnu, men min plan er først at gøre det til bryllupsdansen.

Min skal sættes op i en strop bag på(eller hvad det hedder) da min kjole er alt for tung at danse med i hånden. Der hvor jeg har købt kjolen gav de mig et godt råd med på vejen om at jeg skal huske en stor sikkerhedsnål, da de ikke syer stroppen super godt fast for at undgå kjolen bliver flænset hvis der er en der skulle komme til at træde på den.

0

Efter foto lige da vi ankom til middagen. Til receptionen havde jeg slæbet over armen, hvis jeg gik rundt.... Man kan godt lave holdbare stropper vil jeg påstå. Min var i hvertfald rigtig god. Se evt den tråd jeg lavede for et par dage siden med bustles... Og vis gerne din egen ;)

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Ja overskriften siger vist det hele... hvornår på dagen/aftenen hængte i slæbet op med dansestrop/bustle? Var det først da I skulle til at danse?

det var sådan lidt forskelligt, jeg hægtede mit slæb op, da vi ankom til vores fest og fik velkomstdrinkse i havepapilionen, men hægtede slæbet ned igen, da vi kom ind i selve festlokalet og vi blev præstenteret, derefter hængte jeg det op igen. Derefter kom det først ned igen til brudevalsen :-)

0

Mit slæb var hægtet op i bilen til og fra kirken

Derudover var det også hægtet op på nogle af billederne

Eller røg det op da vi ankom til feststedet og kom ikke ned for bustlen blev tråd af under brudevalsen, men så var der jo heldigvis en dansestrop :unsure:

0

Mit slæb var hægtet op i bilen til og fra kirken

Derudover var det også hægtet op på nogle af billederne

Eller røg det op da vi ankom til feststedet og kom ikke ned for bustlen blev tråd af under brudevalsen, men så var der jo heldigvis en dansestrop :unsure:

Ih! Det var da en god idé - gad jeg også godt have tænkt på!

Mvh Pia - der ikke har et eneste billede, hvor hendes kjole er hægtet op...

0

Annonce ♥