Sign in to follow this  
Followers 0
Louise.Eriksen

Jeg Er Så Glad, At Jeg Kunne Tude!

13 posts in this topic

For dælen altså - da jeg kom hjem i dag, lå der en pakke fra Taastrup Sko, som farvet mine sko så de passer til min taske - og det er bare blevet SÅ godt! Samtidig kom pakkeposten med mit slør :iloveyou: :iloveyou: :) Jeg må alltså indrømme, at jeg stod med det på midt i stuen, og måtte lige knibe en enkelt tåre, fordi det bare er SÅ fint ;)

Først sko og taske. Tasken ser noget mørkere ud på billedet, men irl matcher det bare så godt:

post-37756-1279730432.jpg

Og dernæst det fantastiske slør, jeg har bestilt hjem fra Etsy. Det kostede ca. 1200 mindre, end det slør jeg fandt hos Nicolai (som var det der kom tættest på, det jeg ønskede..)

post-37756-1279730496.jpg

Sløret på billedet er "Chapel lenght", som er små 2 m. langt, det jeg har købt er "cathedral lenght" og er små 3 m. Det er virkelig virkelig flot, og i en lækker kvalitet. Blondekanten er lavvet af franske Alencon-blonder, og efter at have været i 7 forskellige butikker i København på jagt efter det perfekte slør til en overkommelig pris, må jeg sige, at dette fuldt ud matcher den gode kvalitet, jeg har fundet - f.eks. hos Nicolai, og i mange tilfælde slår slør af knap så god kvalitet.

Jeg var altså nødt til lige at dele det med jer, når man nu ikke kan vise det til gemalen ;)

:thumbsupsmileyanim::denmarkflag: :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Hvor er det flot :thumbsupsmileyanim: Fed taske.

Og smuuuuuukt slør! Jeg er på jagt efter samme slags, kan du smide et link til sælger på etsy?! Hvad måtte du give for dit cathedral length slør så?

Skønt at modtage sådanne pakker :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Hvor er det flot :thumbsupsmileyanim: Fed taske.

Og smuuuuuukt slør! Jeg er på jagt efter samme slags, kan du smide et link til sælger på etsy?! Hvad måtte du give for dit cathedral length slør så?

Skønt at modtage sådanne pakker :denmarkflag:

Tak tak - Jeg har købt sløret her: http://www.etsy.com/shop/MARISOLAPARICIO for 350 dollars - og har fået den bedste betjening!

0

Annonce ♥

Lækre indkøb! Super-flotte sko og skøn tøse-taske :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig sammen med de andre til at se hele sat sammen og gå op i en højere enhed om mindre end to måneder!!!! I skal i øvrigt giftes på mine forældres bryllupsdag - de har været gift i 34 år i år, så det er en god dag :denmarkflag:

0

Kæft det er nogen flotte sko!!!!!!!!! Super fede!!!!!!!!!!!!!

Tusind tak - det er jo lidt omstændigt at få dem farvet osv., men nu hvor jeg sidder med dem på fødderne, så er det bare det hele værd! ;)

Hvor ser det bare godt ud, Louise! :unsure:

Jeg kan godt sætte mig ind i, at det var al besværet værd - jeg ville også til hver en tid gøre det igen! ;)

Jeg glæder mig til at se billeder af sko og taske in action :help:

0

Annonce ♥