Tinaen

To For Evigt - Vores Store Dag D. 26. Juni 2010

69 posts in this topic

Nu har jeg lige et ledigt øjeblik mellem vores ferier.... Vaskemaskinen kører på højtryk, da vi tager afsted igen på lørdag - men lidt skal I da have inden vi drager på mere ferie som nygifte. :unsure:

Dagene inden brylluppet vil jeg ikke fortælle om her, da de kan ses i planlægningen og så lavede vi desuden ikke noget videre bryllupsrelateret i ugen inden.

Allerførst et kærestebillede af os

post-40750-1279799113.jpg

Edited by Tinaen
0

Annonce ♥

Lørdag den 26. juni 2010 var vores store dag.

Jeg havde overnattet i mit barndomshjem - ca. 500 meter fra vores eget hjem - hos mine forældre.

Så om morgenen var min mor og jeg ved at gøre os klar til at tage til frisør...

post-40750-1279799270.jpg

Ved frisøren skulle vi mødes med min gode veninde og brudepige og vi skulle alle tre have ordnet håret og make-uppen

0

Hos frisøren nød jeg at være i trygge og gode hænder - hende der ordnede mig er normalt også den frisør der klipper mig, så jeg var ganske tryg ved hende, da jeg ved hun er helt super til mig og mit hår...

post-40750-1279799509.jpg

Og i kan tror vi tre tøser hyggede os

Edited by Tinaen
0

Annonce ♥

Vi tog lige en pause i håropsætningen og fiksede lidt make-up

post-40750-1279799904.jpg

Sammen med frisøren formåede jeg faktisk at virke cool og rolig, og hun gav gode råd til ting man skal huske i løbet af sin bryllupsdag. Blandt andet sagde hun, at vi skulle huske at kigge rundt på vores gæster i løbet af festen. Et råd vi var rigtig glade for, da vi ved at se på vores gæster under middagen såvel som festen kunne se hvor meget der blev hygget og vi var ikke i tvivl om, at vi ikke var de eneste der synes det var en fed fest :unsure:

0

Så blev alle tre tøser færdig... Mor og Helle var utrolig tålmodige, for jeg tog jo absolut længst tid - men det var det værd, for vi var alle yderst tilfredste med resultatet

Et lille gruppebillede, inden turen igen gik hjem til mine forældre

post-40750-1279800290.jpg

0

Annonce ♥

Samtidig i vores hjem, var Ole i gang med morgenmaden sammen med forloveren og et vennepar

post-40750-1279800706.jpg

Er lækkert morgenmadsbord havde de fået lavet sig, med æg, bacon, pølser, rundstykker, pandekager osv

post-40750-1279800714.jpg

0

Men de skulle jo også klædes på, så de kunne blive klar til kirken

Her er Ole igang med at i klæde sig sin blå uniform

post-40750-1279800839.jpg

Så godt som færdig...

post-40750-1279800849.jpg

Aner virkelig ikke hvorfor de har taget billedet helt skævt

Og til sidst forloveren

post-40750-1279800854.jpg

0

:unsure::help: Jaa!!! Beretning!! :shooter::boohoo:

Glæder mig til at læse mere og se dig i kjolen også!

Hilsen Pia - der altid synes hun er den første til at kommentere på beretningerne - siger det mon noget om hvor meget tid hun egentlig bruger her på BK??

Eller så er det bare fordi du er lyn hurtig og opmærksom...

Det tager bare så lang tid at lave de beretninger, alle billederne skal jo minimeres og I vil jo have MANGE billeder

0

Annonce ♥

Så blev det også tid til at få mig i tøjet

Min brudepige og jeg fandt alle rekvisitter frem, så det lå dejlig spredt rundt i mine forældres stue - skal måske lige nævnes at min mor HADER rod, men jeg fik ingen kommentarer med på vejen

Her er vi igang med indstilling og fastgørelse af strømpeholdere

post-40750-1279801026.jpg

Nøj hvor var jeg glad for min Mulle her... For når man bukker sig ned kommer strømpeholderne også længere ned....

0

Her er vi igang med at rette BH'en - aner virkelig ikke hvad der er så svært ved en bh at der skal en brud og 2 hjælpere til. Men jeg nød at blive opvartet :unsure:

post-40750-1279801241.jpg

0

:unsure::help: Beretning!!!! :shooter::boohoo:

Det tager nok sin tid, men nyd muligheden for at opleve dagen igen ved at se billeder og fortælle historien til os herinde - det er skønt!

Glæder mig til flere, flere, flere, flere billeder ;)

Edited by Melin79
0

Annonce ♥

Så blev det tid til kjolen.... Elsker simplethen at have den på

post-40750-1279801361.jpg

Dog var det et større projekt at få BH stroppen igennem de løkker der var lavet til den i halterneck stroppen. Men smart var det - det sikrede at stroppen fra bh'en ikke sneg sig ud så den kunne ses

0

Så er min far og jeg klar til at tage i kirken... Dog alt for tidligt, så vi brugte lige lidt tid på at hygge snakke og blive rigtig nervøse i bilen

post-40750-1279801548.jpg

Og så lige et nærbillede af min smukke buket, som Ole og blomsterdamen (en god ven af familien) helt alene har stået for.

post-40750-1279801557.jpg

Den ramte så meget plet, at der kom tårer i øjnene, da blomsterdamen kom med den

0

Nu er jeg løbet tør for minimerede billeder, så holder lige en pause inden der kommer billeder fra kirken

- vaskemaskinen er også færdig, så den skal også lige passes :unsure:

0

Annonce ♥

Så er jeg klar lidt igen.... :unsure:

Jeg har nu forladt mit barndomshjem sammen med min far - vi kører i min bedstefars gamle veteran bil, som min far arvede. Det havde stor betydning for mig, men var ikke altid lige praktisk. Men det skal I nok for syn for senere.

Ved kirken stod Ole og forloveren allerede og ventede

post-40750-1279810707.jpg

0

Ole er også ved at finde sin plads i kirken, for nu kommer hans brud snart.... Ole var drøn nervøs - min veninde var på et tidspunkt bange for at Ole ville bide igennem sin læbe :unsure:

post-40750-1279810865.jpg

0

DADAAAAAA

Here comes the bride

post-40750-1279810969.jpg

Som tidligere nævnt var bilen ikke altid lige praktisk - med pyt skidt med det, for det var fedt at på den måde kunne få min elskede bedstefar til at være en del af vores dag.

Her kan I se hvor let og elefant man kommer ud af en lille bil iført en meget stor kjole

post-40750-1279810977.jpg

0