Tinaen

To For Evigt - Vores Store Dag D. 26. Juni 2010

69 posts in this topic

Annonce ♥

Hvor er det bare en god beretning og du er virkelig meget smuk i din kjole. Buketten er enorm, men du kan bære den med den enkle kjole, så det ser bare super flot ud.

Ha ha... det her billede er for morsomt

Endnu et tydeligt bevis på at ind- og udstigningen af bilen var mere elefant end elegant

post-40750-1279820187.jpg

Ja buketten var enorm, men overraskende let. Blomsterdamen havde set et billede af kjole, så hun havde lidt at gå efter - derudover passede den perfekt til min store krop :unsure:

Lige præcis det billede er bare taget på det bedste tidspunkt - viser virkelig hvor elefant man kan være

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå piger holder lige en pause.... Skal lige have sorteret i billederne fra middagen og der mangler vi også stadig fotografens....

Håber i har nok til den næste uges tid, hvis jeg ikke når mere inden vi rejser

0

Hr mand skal lige have noget tøj på efter hans bad, så jeg kan lige snige mig til at vise endnu et billede af min smukke smukke smukke buket

post-40750-1279825099.jpg

Har lige luret tråden igennem - hvor er i stille piger! I skal ikke holde jer tilbage

0

:blush: :carrot: :angry: :carrot: :angry: :carrot:

er albsolut ikke stille... men kan altså ikke nå at komme med kommentare ligeså hurtigt som jeg finder de gode billeder...

hvor er i flotte....

og jeg er helt vild med det billede der er taget ind i bilens spejl.

:unsure::help::shooter::boohoo::boohoo::boohoo::boohoo:

Edited by bobo...
0

Annonce ♥

Glæder mig til at læse mere!!!! :unsure::help: Du ser fantastisk godt ud!!

Der skal nok komme mere, men mangler lige at sortere osv...

tak for komplimentet

JUUUUBBBBBIIIIIIII - sikke en skøn beretning!!!

Hvor ser I smukke og lykkelige ud!

MERE MERE MERE!!! :shooter:

Vi havde verdens bedste dag, og følte os som verden lykkeligste mennesker, og det lyser virkelig igennem på alle billederne - altså dem vi har set indtil videre....

:angry: :carrot: :angry: :carrot: :) :carrot:

er albsolut ikke stille... men kan altså ikke nå at komme med kommentare ligeså hurtigt som jeg finder de gode billeder...

hvor er i flotte....

og jeg er helt vild med det billede der er taget ind i bilens spejl.

:boohoo::boohoo::boohoo::boohoo::blush:

Så er roen væk

Tak for komplimenterne :)

Det er også et super fint billede - synes simpelthen min fætter som var fotograften har gjort det helt eminent. Kan roligt sige at det var en af de bedste bryllupsgaver vi fik af ham og hans kone... Heldagsfotograf - vi skal dog selv betale for bryllupsalbummet, da det vi har valgt kommer til at koste mellem 4000 - 6000 i indkøb!

0

Nå piger holder lige en pause.... Skal lige have sorteret i billederne fra middagen og der mangler vi også stadig fotografens....

Håber i har nok til den næste uges tid, hvis jeg ikke når mere inden vi rejser

Hej Tinaen,

Du har aldrig fået færdiggjort din beretning, hvilket er ægerligt, for den er virkelig skøn..! :)

Nu har jeg jo også lidt personlig interesse i din, da vi regner med at skulle holde festen samme sted.

Men håber du vil vende tilbage, så vil jeg i hvert fald følge med :denmarkflag::):)

0

Annonce ♥

Nej har ikke fået gjort den færdig, da der er gået lidt kuk i fotografens billeder fra festen... Men mon ikke jeg så bare gør den færdig med gæsternes billeder.

Er græsenke de næste to uger, så der skal jeg nok få lavet lidt

0