Tante Lotte

Inviter Ikke Mor Og Svigermor

12 posts in this topic

Syntes lige jeg ville dele dette med alle der skal planlægge polterabend.

Medmindre bruden insisterer på at mor og/eller svigermor skal med, så inviter dem IKKE!

Jeg blev spurgt om jeg ville have min mor med og svarede, at jeg egentlig var ligeglad - det måtte arrangørerne bestemme. De valgte så at invitere hende med og det var cool nok med mig, men efterfølgende kan jeg konstatere, at det desværre lagde en dæmper på flere af mine partyveninder.

Og helt ærligt, selvom min mor er ret frisk, så var det måske også en smule malplaceret med en moden 60-årig kvinde blandt en flok 25-årige "duller", så min anbefaling er hermed givet videre ;)

Edited by Tante Lotte
0

Annonce ♥

Ej det er da trist at hører. min mor var med på min og det er jeg bare så glad for hun var med til det hele og det var bare dejligt og lagde overhovedet ikke en dæmper på noget overhovedet..

det gør mig da trist at du har det sådan...

0

Jeg var på PA i lørdags og både min mor og svigermor var med, det gik så fint og alle sagde at de var så søde, så det lagde IKKE en dæmper på min PA. Men de kørte lidt før drengene kom over til os, nok meget godt set i bagspejlet mht. på min kære kommende mands tilstand :unsure::help:

Jeg kan kun sige, lade dem komme med, hvis de er nogenlunde ungdommelige som mine er, det er lige så stor en oplevelse for dem!

0

Annonce ♥

Jeg havde min svigermor til morgenmaden, hun skulle desværre videre til en anden fest. Men så havde jeg til gengæld min mor med hele dagen.

Jeg ville ikke have undværet nogle af dem og de havde ikke nogle negativ indflydelse på mine veninder. Om det er fordi mine veninder altid er sig selv eller fordi de kender min mor ved jeg ikke, men jeg vil i hvert fald ikke have undværet dem!

0

Jeg startede dagen kun med veninderne, men så til frokost kom mor+brudepiges mor (som også var med til brylluppet). De var der et par timer, hvilket jeg synes var rigtig dejligt - men er også glad for de ikke var med om aftenen - da der kom nogle sandheder frem (quiz) som måske er meget godt de ikke hørte!!

Svigermor måtte også meget gerne have været med midt på dagen - aner ikke om hun ikke kunne, eller om hun ikke var inviteret.

Jeg havde ikke skrevet dem på min ønske-gæste-liste, men er glad for de var med alligevel.

0

Min mor og svigermor var med og det var dejligt! Nu er jeg også gravid, så der var aldrig lagt op til det helt store party, men derimod lækre spabehandlinger, dejlig mad og baby-shower.

Jeg er så siden blevet sengeliggende fordi min livmoderhals er for kort, så vi endte med lækker mad og baby-shower, men det gjorde mig endnu mere glad at min mor kom, fordi jeg ikke har set hende længe grundet sengen...

Jeg havde meldt ud til den veninde som stod for PA'en at hvis arrangementet passede til det så ville jeg gerne have mødre med, men at det var hendes vurdering. Tror dog min mor havde været endnu mere begejstret for drinks og mandestrip end mig, hvis vi havde været ude i den slags :unsure:

0

Min mor og svigermor skal da med! Selv min kærestes mormor skal med! Jeg tror det bliver super skønt at have dem med. Jeg tror måske de går når vi har spist om aftenen (ved ikke hvad vi skal men går ud fra vi skal have noget mad på et tidspunkt) men hvis de bliver og fester er det da bare skønt! :unsure:

0

Annonce ♥

jeg havde ikke hverken min mor eller svigermor med til min PA, men jeg har heller ikke sådan et forhold til nogen af dem, at jeg manglede dem. Jeg har et rigtig godt forhold til min mor, men synes hun ville være malplaceret til min pa

0

Jeg blev spurgt om jeg ville have min mor med og svarede, at jeg egentlig var ligeglad - det måtte arrangørerne bestemme. De valgte så at invitere hende med og det var cool nok med mig, men efterfølgende kan jeg konstatere, at det desværre lagde en dæmper på flere af mine partyveninder.

Og helt ærligt, selvom min mor er ret frisk, så var det måske også en smule malplaceret med en moden 60-årig kvinde blandt en flok 25-årige "duller", så min anbefaling er hermed givet videre ;)

Æææv... Så må I tage revanche senere hen ;) Kan I ikke arrangere en sidste vi-går-amok-i-byen-aften, hvis der er stemning for dét?

Jeg var selv på polterabend i lørdags, og både min mor og svigermor var med. Så havde de hinanden at snakke med, når vi tøser fnisede lidt rigelig over diverse minder, mænd mv. Alle hyggede sig nu gevaldigt, og de to kvinder bidrog også til et par skægge historier (under al deres vin- og spumantedrikning), tsk tsk!

Jeg blev ikke spurgt, men havde selv sagt at jeg gerne ville have begge med, hvis de kunne. Til mine veninders polterabends har mødre og svigermødre altid været inviteret. De er så gået hjem, når middagen var slut og vi forsvandt videre i byen eller hvad, vi nu fandt på. Det samme var tilfældet til mit polterabend.

0

For mig er polterabend ikke for forældre og hverken min svigermor el. mor ville hve haft lyst til at være der. Min kommende mand fik en stripper og kunne ikke forstille mig min far og svigerfar være til stede sammen med drengene under det.

Der er jo stor forskel på PA'er, men hos os hører det ikke til....

0

Ærgerligt at du oplevede at der blev lagt en dæmper på festlighederne.

Jeg var på PA for en lille måned siden og havde min mor med hele vejen. men vi har også et meget tæt forhold og er vant til at feste og skabe os tosset sammen. så jeg vil ikke have undværet hende :-)

min svigermor var også inviteret, men kunne desværre ikke.

men det var en super fed dag, og arrangørene havde fået den planlagt så den faldt helt ind i min stil og smag

:heart:

0

Annonce ♥