Sign in to follow this  
Followers 0
AmalieAmalie

Så Er Jeg Ved At Være Klar :)

8 posts in this topic

Annonce ♥

Du ser godt ud, jeg skal til min kjole tilrettet på tirsdag, det bliver spændende. Igår var jeg oppe og snakke buket og kirkepyntning med min dejlige veninde, der skal stå for det, glæder mig så meget, for hun er super dygtig. Fik lige lidt sommerfugle i maven igen, og syntes pludselig at tiden går meget hurtigt nu. I næste uge skal vi snakke med præsten og ud til fest stedet for at bestemme menuen. Så mangler vi bare at aftale med fotografen, hvordan vi kunne tænke os billederne.

sommer hilsen...... :unsure:

0

Dejligt at høre at du også snart er ved at være klar :help: Uhhhhh... glæder mig til at se beretningerne fra os augustbrude :D NU ER DET SNART!!!!!!!!!

OG skal vi ikke i samlet flok krydse fingre for dejligt vejr d. 21 august??????

Helst ca. 20 grader og fuld sol.... :unsure:

LOVER at lave en laaaaaang beretning efter brylluppet ;)

0

Annonce ♥

Mine fingre er i hvert fald krydset!!

Min veninde der skal tage billeder fra receptionen og om aftenen kommer i eftermiddag, i morgen skal manden op og bestille blomster, mandag møde med kroen. Så det går fremad :unsure:

Jeg er så småt begyndt at lave favouræsker og købe de sidste ting til det kreative. Poser med receptionsmad er ved at komme i fryseren og sommerfuglene blafrer...

0

Dejligt at høre at du også snart er ved at være klar :boohoo: Uhhhhh... glæder mig til at se beretningerne fra os augustbrude :D NU ER DET SNART!!!!!!!!!

OG skal vi ikke i samlet flok krydse fingre for dejligt vejr d. 21 august??????

Helst ca. 20 grader og fuld sol.... :unsure:

LOVER at lave en laaaaaang beretning efter brylluppet ;)

Krydser også fingrene, synes det er en fin vejrudsigt, lige tilpas temperatur :help:

glæder mig til at se jeres billeder og høre om dagen, og til at lave min egen beretning..... :shooter:

0

Annonce ♥