Guest noah2008

Nogen Der Vil Hjælpe Mig???

43 indlæg i dette emne

Noah2008:

Fik du den åbnet?

Nej jeg har works herhjemme og ikke word :unsure: Prøver og prøver men kan ikke finde ud af at få den åbnet. Så må sætte min veninde igang.

Jeg var i Netto her til aften og de havde dem ikke i min lokale, de har dog nogle Marabou premium hvor der er 21 styk i til 39,95. Tror de er lidt større end anton berg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en super god ide med at lave sine "egne" chokolader.

Har fundet disse små firkantede chokolader på nettet og de koster mellem 2,5 og 3 kr stykket. http://emilschokolade.dk/chokolade-35/moer...ader-61/?page=2 Håber de kan bruges til at lave egne chokolader med da man jo så kan vælge hvilke smagsnuancer man gerne vil have...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er naturligvis helt super, hvis man gerne selv vil lave dem, men jeg vil bare lige henlede opmærksomheden på denne fyr på Ebay: KLIK, som laver chokolade fuldstændigt efter ens eget design. Man skal bare fortælle ham, hvad man vil have.. Jeg fik lavet mine hos ham, og den samlede pris inkl. forsendelse er ca. 2 kr. stykket. Jeg er ikke sikker på, at man kan gøre det ret meget billigere selv, og så tager det jo også ret meget tid at gøre det selv ;)

Bare i tilfælde af, at der var nogle, som var interesseret i at bestille dem, fremfor at lave dem selv :) :)

Okayyy ja det kan jeg godt se det kan ikke laves billiger selv ;) Hvordan kom dine chokolader til at se ud, har du evt et billede af det??

Vi har snakket om at få vores monogram på + navne og måske dato (men det er ikke så vigtigt med datoen) Også bagpå skrive på dansk: Tak fordi i er med til fejre os..... eller noget lignene ;) Tror du godt man kan det??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det er naturligvis helt super, hvis man gerne selv vil lave dem, men jeg vil bare lige henlede opmærksomheden på denne fyr på Ebay: KLIK, som laver chokolade fuldstændigt efter ens eget design. Man skal bare fortælle ham, hvad man vil have.. Jeg fik lavet mine hos ham, og den samlede pris inkl. forsendelse er ca. 2 kr. stykket. Jeg er ikke sikker på, at man kan gøre det ret meget billigere selv, og så tager det jo også ret meget tid at gøre det selv ;)

Bare i tilfælde af, at der var nogle, som var interesseret i at bestille dem, fremfor at lave dem selv :) :)

Haps haps haps!!!!!!!!!!!! Jeg har lige skrevet til ham... Ville egentlig gerne kunne sige, at jeg har lavet det selv, meeeeeeeeeen.... Når jeg kan spare penge, så er det sgu i orden!!!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Louise, dine chokolade er bare så fine og godt med et alternativ til at lave det selv, for det tager klart tid. Men om det er billigere... tja, det kommer jo an på, hvor heldig man er med at finde chokoladen; mine Anthon Berg har jo ikke engang kostet 1 krone stykket, så hvis man ikke regner med timeløn ( :) ) kan det vist ikke gøres billigere, men som sagt godt med flere muligheder.

Jeg kan se, jeg er helt lost i denne tråd; aner ikke om der er nogen, der mangler at få skabelon eller om de er blevet sendt til hinanden... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kan se, jeg er helt lost i denne tråd; aner ikke om der er nogen, der mangler at få skabelon eller om de er blevet sendt til hinanden... :)

Jeg vil stadig meget gerne have skabelonen.. majafsn85@gmail.com

Min kommende mand, kan nemlig ikke lide mint, og synes også det er hyggeligt at sidde med det selv :)

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er naturligvis helt super, hvis man gerne selv vil lave dem, men jeg vil bare lige henlede opmærksomheden på denne fyr på Ebay: KLIK, som laver chokolade fuldstændigt efter ens eget design. Man skal bare fortælle ham, hvad man vil have.. Jeg fik lavet mine hos ham, og den samlede pris inkl. forsendelse er ca. 2 kr. stykket. Jeg er ikke sikker på, at man kan gøre det ret meget billigere selv, og så tager det jo også ret meget tid at gøre det selv ;)

Bare i tilfælde af, at der var nogle, som var interesseret i at bestille dem, fremfor at lave dem selv :):blink:

Okayyy ja det kan jeg godt se det kan ikke laves billiger selv ;) Hvordan kom dine chokolader til at se ud, har du evt et billede af det??

Vi har snakket om at få vores monogram på + navne og måske dato (men det er ikke så vigtigt med datoen) Også bagpå skrive på dansk: Tak fordi i er med til fejre os..... eller noget lignene ;) Tror du godt man kan det??

Det er jeg sikker på, at du kan - du mailer bare til ham, og så sender han dig et udkast, hvis du er interesseret.

Jeg ville gerne have vores meget, meget enkle, så de har bare vores monogram på, og ikke andet:

(jeg har kun et billed at det samlede indhold..)

Hans chokolade er med et hint af mint, og har rigtig god holdbarhed (mine til maj næste år..) Han svarer hurtigt, og sender hurtigt.

:(

Lyder rigtig godt og det ser fint ud det du har på billedet ;) Jeg vil helt sikker bestille gennem ham :) Og jeg tror altså ikke det kan gøres billiger når man tænker på blæk til printer, papir og lim + tiden ;) Tak for tippet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg hørt fra Toms, som desværre siger grand gru er udgået, man kan og køve deres blandet pakke hvor der ligger lidt i men det kan vidst ikke betale sig.

Jeg er selv faldet over en på ebay der har meget søde chokolader her er link:

http://cgi.ebay.co.uk/MR-MRS-NEOPOLITANS-T...=item4aa2fa84f8

http://cgi.ebay.co.uk/JUST-MARRIED-NEAPOLI...=item4a9e835d67

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg hørt fra Toms, som desværre siger grand gru er udgået, man kan og køve deres blandet pakke hvor der ligger lidt i men det kan vidst ikke betale sig.

Jeg er selv faldet over en på ebay der har meget søde chokolader her er link:

http://cgi.ebay.co.uk/MR-MRS-NEOPOLITANS-T...=item4aa2fa84f8

http://cgi.ebay.co.uk/JUST-MARRIED-NEAPOLI...=item4a9e835d67

Så må de dælme sætte gang i produktionen igen!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer