Guest noah2008

Nogen Der Vil Hjælpe Mig???

43 posts in this topic

Hej alle.

Jeg er ikke så kreativ i alle de der computer programmer. Jeg vil rigtig gerne lave noget personlig chokolade som mange af jer andre, med de der anton berg chokolader.

Er der en venlig sjæl som vil hjælpe mig med hvordan jeg får lavet labels til dem eller vil lave dem for mig??

HÅBER der er en der kan hjælpe mig :unsure:

0

Annonce ♥

Du må gerne få min skabelon, hvis det er noget a la det, du har i tankerne; vi har nogle med billeder af os selv og nogle med vores monogram, så det kan du jo skifte ud med hvad end du synes...

Sig til, så kan jeg sende dem på mail til dig :unsure:

post-37330-1279882120.jpg

0

Pilgrim:

Har du bare printet dem på alm. papir og så klippet og klistret efterfølgende?

Jeg vil da gerne have skabelonen! Rebecca.frederiksen@gmail.com :unsure:

...og de der chokolader - er de bare fra Netto eller?

0

Jeg har printet på alm. farvet papir, det hvide er lidt tykkere, men det er nu ikke nødvendigt.

Jeg er virkelig ikke nogen haj til computere og det tog noget tid, så synes bare det er fantastisk, hvis andre kan få gavn af det. Sender den med monogrammet (skiftede bare monogrammet ud med billedet, ellers er de ens)

Når det er printet, er det bare med at fjerne papir på Anton Berg chokoladerne og lime med alm limstift :unsure: - og ja, jeg har købt dem i Netto for noget tid tilbage.

post-37330-1279883121.jpg

0

Annonce ♥

Det ser super super godt ud!!! Vi får ikke lavet noget monogram, eller laver det ikke selv, men havde tre forskellige billeder (af os selv) i vores invitation, så de skal da på chokoladen!!!

1000 mange tak fordi du vil sende skabelonen!

0

Ihhh hvor fantastisk :unsure: Du må meget gerne sende mig skabelonen på carinabloch@msn.com

Kan man selv sætte baggrund ind som man lyster?

0

Rebeccakbf, den er afsendt :unsure: Og god ide med den røde tråd til jeres invitationer...

noah2008, jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med baggrund... men jeg sender den til dig, så kan du lege lidt med det og se, om det duer.

0

jamen nu du er i gang med at dele vil jeg da også gerne have skabelonen :unsure:

min mail: linehback@gmail.com

0

Annonce ♥

Er det sådan nogen chokolader netto altid har? Eller er der andre steder med samme str chokolade?

0

Så vidt jeg ved er det nogen Netto får ind imellem. Jeg har været på jagt den sidste måned i de Netto'er jeg kender - uden resultat :help:

...og så har jeg mistet skabelonen til omslaget da min computer gik i stykker så jeg vil gerne have den sendt igen :unsure:

sthaaka@gmail.com

0

Hm... ellers må vi se i Bilka/Føtex... Mon ikke de har dem der altid? Så kommer de nok bare til at koste lidt mere, men pyt! :unsure:

Jeg kan sende dem til dig, som jeg lige har lavet? Din mailadresse`?

0

Så vidt jeg ved er det nogen Netto får ind imellem. Jeg har været på jagt den sidste måned i de Netto'er jeg kender - uden resultat :help:

...og så har jeg mistet skabelonen til omslaget da min computer gik i stykker så jeg vil gerne have den sendt igen :unsure:

sthaaka@gmail.com

Hov... Du havde skrevet din mail...jeg har sendt dig en mail!

0

Annonce ♥

Hm... ellers må vi se i Bilka/Føtex... Mon ikke de har dem der altid? Så kommer de nok bare til at koste lidt mere, men pyt! :unsure:

Føtex har dem ikke! Jeg sidder i kassen dér og måtte i Netto for at få Anthonberg Grand Cru. Føtex har nogle Marabou Premium, men de er noget større og væsentlig dyrere end Grand Cru fra Netto

0

Hejsa ;) Du må også meget gerne sende til mig .... anette.kj@hotmail.com.... det vil jeg blive meget glad for ;) Må jeg lige spørge hvor store dine chokolader var/er?? De er meget meget fine og det er alletiders du vil hjælpe os andre, tak skal du ha for det :unsure:

0

Føtex har dem ikke! Jeg sidder i kassen dér og måtte i Netto for at få Anthonberg Grand Cru. Føtex har nogle Marabou Premium, men de er noget større og væsentlig dyrere end Grand Cru fra Netto

Så har Bilka nok heller ikke.... Men det er da et bilkabesøg værd :help: Ellers må vi krydse arme og ben for, at Netto får dem inden for de næste 98 dage!!

0

Ihh min computer vil ikke åbne filen, hvilket program er det den ligger i?

0

Annonce ♥

ihhh du så da også meget gerne sende dem til mig... chofmann@dbmail.dk

hilsen christina

0

Sendt :unsure:

Kan vi ikke aftale, at hvis vi finder de der chokolader et eller andet sted, så skriver vi det lige herinde!!! :help:

Jeg fandt nogen i Kvickly i dag, men det var KUN mørk chokolade (meget mørk) og de var mega dyre! 50 kr for en lille bitte pakke :shooter:

0

Rebecca jeg har skrevet til toms nu. Jeg har oplyst vi er flere brude der meget gerne vil vide hvor vi kan få dem henne. Så skriver herinde så snart de har svaret mig :unsure:

0

Annonce ♥

Rebecca jeg har skrevet til toms nu. Jeg har oplyst vi er flere brude der meget gerne vil vide hvor vi kan få dem henne. Så skriver herinde så snart de har svaret mig :shooter:

Kanon... De vil vel næppe lægge sig ud med en flok zillaer!!! Glæder mig til at høre hvad de svarer :unsure:

:help:

0

Ihh jeg vil også meget gerne bede om skabelonen. Min mail: mette_ahm@mail.dk. På forhånd tak...

:ilovebryllupsklar

Melder selvfølgelig også tilbage hvis jeg ser nogle chokolader i Netto :unsure:

0

Vil også meget gerne have skabelonen. Til majafsn85@gmail.com

Og skal nok sige til hvis jeg ser dem i en Netto.. :unsure:

0