Guest noah2008

Nogen Der Vil Hjælpe Mig???

43 indlæg i dette emne

Hej alle.

Jeg er ikke så kreativ i alle de der computer programmer. Jeg vil rigtig gerne lave noget personlig chokolade som mange af jer andre, med de der anton berg chokolader.

Er der en venlig sjæl som vil hjælpe mig med hvordan jeg får lavet labels til dem eller vil lave dem for mig??

HÅBER der er en der kan hjælpe mig :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har printet på alm. farvet papir, det hvide er lidt tykkere, men det er nu ikke nødvendigt.

Jeg er virkelig ikke nogen haj til computere og det tog noget tid, så synes bare det er fantastisk, hvis andre kan få gavn af det. Sender den med monogrammet (skiftede bare monogrammet ud med billedet, ellers er de ens)

Når det er printet, er det bare med at fjerne papir på Anton Berg chokoladerne og lime med alm limstift :unsure: - og ja, jeg har købt dem i Netto for noget tid tilbage.

post-37330-1279883121.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så vidt jeg ved er det nogen Netto får ind imellem. Jeg har været på jagt den sidste måned i de Netto'er jeg kender - uden resultat :help:

...og så har jeg mistet skabelonen til omslaget da min computer gik i stykker så jeg vil gerne have den sendt igen :unsure:

sthaaka@gmail.com

Hov... Du havde skrevet din mail...jeg har sendt dig en mail!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm... ellers må vi se i Bilka/Føtex... Mon ikke de har dem der altid? Så kommer de nok bare til at koste lidt mere, men pyt! :unsure:

Jeg kan sende dem til dig, som jeg lige har lavet? Din mailadresse`?

Føtex har dem ikke! Jeg sidder i kassen dér og måtte i Netto for at få Anthonberg Grand Cru. Føtex har nogle Marabou Premium, men de er noget større og væsentlig dyrere end Grand Cru fra Netto

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa ;) Du må også meget gerne sende til mig .... anette.kj@hotmail.com.... det vil jeg blive meget glad for ;) Må jeg lige spørge hvor store dine chokolader var/er?? De er meget meget fine og det er alletiders du vil hjælpe os andre, tak skal du ha for det :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hm... ellers må vi se i Bilka/Føtex... Mon ikke de har dem der altid? Så kommer de nok bare til at koste lidt mere, men pyt! :unsure:

Jeg kan sende dem til dig, som jeg lige har lavet? Din mailadresse`?

Føtex har dem ikke! Jeg sidder i kassen dér og måtte i Netto for at få Anthonberg Grand Cru. Føtex har nogle Marabou Premium, men de er noget større og væsentlig dyrere end Grand Cru fra Netto

Så har Bilka nok heller ikke.... Men det er da et bilkabesøg værd :help: Ellers må vi krydse arme og ben for, at Netto får dem inden for de næste 98 dage!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Rebecca jeg har skrevet til toms nu. Jeg har oplyst vi er flere brude der meget gerne vil vide hvor vi kan få dem henne. Så skriver herinde så snart de har svaret mig :shooter:

Kanon... De vil vel næppe lægge sig ud med en flok zillaer!!! Glæder mig til at høre hvad de svarer :unsure:

:help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer