Rikke L

Det Dejligeste Dag 5.6.2010

40 indlæg i dette emne

Så må jeg heller få fortalt om vores store dag.

Da jeg efter alt skulle få vores billeder fra fotografen i orgen vil jeg starte småt ud.

Har ingen billeder af dagene op til. glemmer altid at tage billeder.

Min skønne veninde havde sovet sammen med vores ældste søn og mig der hjemme. Hun fik taget dette fra morgen maden. Den smulle jeg fik ned.

Bare rolig jeg blev meget kønner :unsure:

6cud.jpg

Min skønne frisør gik i gang, gud hvor ser man dum ud under vejs. Men hvad gør man ikke for skønheden.

2zowtqa.jpg

hukt3b.jpg

5zdunr.jpg

2qiuvc9.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var jeg klar til at komme i tøjet.

9b8z7o.jpg

Min dejlige studig veninde som har lagt kjolen ind og op kom og hjælp mig i den. Hun har arbejde som sykereske i mange år hos Nicolaj men måtte stoppe for nogle år siden.

n2bjaa.jpg

Så var alle kommet i tøjet og min far var kommet for at hente mig.

Min store dejlige søn jeg mig.

e9dm43.jpg

Min far, min søn og mig.

6hnhja.jpg

Min far og jeg.

2z4xzco.jpg

Redigeret af Rikke L
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det starter i hvert fald rigtig godt.

KH frk R

din største fan sidder klar og venter......

:)

Jeg er også klar til mere beretning :)

Hvor er I bare skønne. Glæder mig så meget til at få vores billeder. Vores fotograf skulle på ferie lige efter bryllupet og ligger samtidig i forælder sag og er meget i statsamtet så vi vidste godt at der ville gå tid før vi fik dem. Men i morgen skulle han gerne komme med dem :blink::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skulle vi af sted. Ind i bilen med os og afsted.

Da vi har kørt ca. 10 min kommer jeg i tanke om at jeg har glemt brudebuketten. Så vi vender om og køre hjem igen.

På den måde sikrede jeg da at bruden kom forsent ca. 15 min. UPS.

Fortsætter i morgen. Det tager sku tid at up loade alle de billeder:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jubiii... Endnu en skøn beretning in the making :)

Du ser skøn ud, men øhhhh... Hvad sker der her? Hvad er alt det hvide?

2zowtqa.jpg

Det er sådan noget base for at få øjene til at holde på make up'en eller det var hvad jeg fik afvide :blink: det sannm glæder læberne:)

Ej, hvor har jeg glædet mig til at se den kjole "in action" på dig! Synes den er SÅÅÅÅÅÅ SMUK! :)

Glæder mig til mange, mange flere billeder af kjolen - og af jeres store dag :)

Hvor er du bare sød. Der skulle gerne komme mere snart.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom vi endlig. Andreas havde den sidste time spurgt mig: " er du klar mor for nu er det snart"

Lige inde vi så skulle gå sagde han så: " er du klar mor, for nu er det nu?"

Og klar var jeg og især Andreas, tror han havde glædet sig næsten mere end os.

Her comes the bride.

23jh30y.jpg

foere9.jpg

2pu067s.jpg

6gifb9.jpg

Redigeret af Rikke L
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kom vi endlig frem. Noah syntes bestemt ikke, at han skulle være hos farmor når nu hans mor stod lige der så han måtte en tur på hoften.

2i1dtv7.jpg

Trine (byråds medlemmet der viede os) holdte en fin tale for os. Hun havde været så nervøs forbi det var hendes første vielse, men hun var også bare så stolt over, at vi havde spurgt hende.

Vielse af Rikke og Jesper

Musik: Alex: Hvad nu hvis…

Sikke en kærlighedserklæring at komme ind til!

En smuk sang, som jeg kan forstå er blevet valgt af dig, Andreas? Det har du sørme været god til!

Alex synger om det, der betyder noget, og om at have brug for hinanden. Han siger bl.a, at ”ingen fortjener at leve alene”. Nej vi fortjener alle fællesskab og tryghed, og det er også det, dagen i dag handler om. En helt særlig form for fællesskab – nemlig ægteskabet.

Jesper og Rikke, I har jo været kærester i 5 år, og for 10 mdr. siden besluttede du, Jesper at fri til Rikke med en buket røde roser på hendes fødselsdag – og hun sagde heldigvis ja.

Nu står vi her i dag i det smukkeste solskin, og dagen er planlagt, sådan som lige præcis i 2 har ønsket det. I afslappede rammer med helstegt pattegris og hygge, og hvor der er lagt op til, at alle skal kunne hygge sig.

I sangen vi lige har hørt, blev der sunget om, hvad nu hvis stjernerne er væk, hvis regnen udebliver og solen ikke viser sit ansigt.

For livet er jo ikke altid en dans på roser i solskin. Det har I også mærket, f.eks. i den periode, hvor jeres dreng Noah var syg og familielivet var turbulent.

Men I har gjort som i sangen: kæmpet lidt og elsket lidt..

Og I har fortalt mig, at I løfter hinanden, når det er svært og at I er gode i kriser.

I er kommet styrket ud af de svære perioder, og der skal meget til at forskrække jer, når I har hinanden.

Et rigtig tydeligt eksempel på det med, at ”sammen er vi stærkest” – også i det fælleskab, vi kalder ægteskabet.

I har henvendt jer til Halsnæs Kommune for at indgå ægteskab ved borgerlig vielse, og jeres ønske skal nu bekræftes.

Inden vielsen foretages, ønsker jeg at minde jer om betydningen og vigtigheden af det løfte, I nu vil give hinanden.

Ægteskabet giver jer både rettigheder og forpligtelser, og det forudsætter et løfte om samliv i gensidig kærlighed, venskab og tolerance.

Ægteskabets mål er ikke nødvendigvis at tænke ens, men at tænke sammen. Og det rummer en grundlæggende forpligtelse til at hjælpe hinanden og stå sammen i alle livets forhold.

På denne baggrund ønsker jeg for jer, at I ægteskabet igennem – under alle omskiftelser – må leve i et harmonisk og meningsfyldt fællesskab

Så blev det tid til, at få ringe på. Her er Andreas igang med at give os vores ringe.

111738h.jpg

Redigeret af Rikke L
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så sad vi der og ventede på at skulle afsted.

qp02.jpg

2egedlg.jpg

Vi blev viet i mit barndoms hjem og mine forælder havde været rundt med sedler til alle at vi nok ville fylde lidt med biler den dag.

Men da vi holdte der og ventede kørte der en bil op bag os og begyndte at dytte af os. som om vi kun holdet der for at genere ham. Det er en nem vej. Han kunne have bakkede tilbage og kørt uden om og der efter kommet ind til dem han skulle besøge.

Nå men vores venner og familie blev lidt sure over at han blev ved med at dytte af "deres" brudepar. Da vi køre, køre han også og de ser at hans vindu er rullet ned, ja hvad gør man så, man tager de resterende ris og riser manden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

acpzig.jpg

2nsp0gh.jpg

Så syntes min drengerøv lige at der manglede en bestemt slags billeder for ellers ville det ikke være billeder af ham, så lige pludselig stod min mand sådan her.

2uoo215.jpg

2wpjpqs.jpg

Så skulle vores fotograf skifte camera men var hurtig nok til at fange disse billeder.

2a94hsp.jpg

2nsp0gh.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer