Sign in to follow this  
Followers 0
Nille2705

Har I Noget På Under Kjolen??

14 posts in this topic

Kom pludselig til at tænke på om jeg egentlig skulle have fat i nylonstrømper eller lignende til at have under min kjole...

Mine kollegaer sagde at man simpelthen ikke kunne komme med bare ben til en brudekjole... :)

Så skal jeg have fat i det eller skal jeg holde mig til bare ben??

Der er forhåbentlig stor chance for at det bliver godt vejr og kunne forestille mig at det så ville blive MEGET varmen med noget under kjolen...

Så hvad gør I? Har I noget under kjolen - ud over trusser?!?! :)

0

Annonce ♥

Jeg havde selvsiddende nylon strømper... Blev gift i oktober og havde lukkede sko på. Det er rart at have nylonstrømper på, når man skal ned i 9 cm høje stiletter, da man ikke så nemt for vabler mm. Men havde jeg skulle have haft sandaler på, var det blevet uden strømper.

Jeg havde desuden et skørt med ringe. Det gav god luft til benene.

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Jeg havde selvsiddende nylon strømper... Blev gift i oktober og havde lukkede sko på. Det er rart at have nylonstrømper på, når man skal ned i 9 cm høje stiletter, da man ikke så nemt for vabler mm. Men havde jeg skulle have haft sandaler på, var det blevet uden strømper.

Jeg havde desuden et skørt med ringe. Det gav god luft til benene.

Hvis jeg skulle have lukket sko på og/eller meget høje sko på ville jeg også klart vælge det - men jeg skal nemlig have sandaler på og synes bare tit det er så "kikset" at man kan se nylonstrømperne ude ved tæerne i sandaler... :)

Jeg skal så også heldigvis havet et skørt med ringe på...!

0

Annonce ♥

Jeg tager et par selvsiddende nylon størmper, hofteholder & strømpebåndet på...

Har det rigtig skidt uden noget på mine ben..

Og forestiller mig man klister til skørtet hvis man har bare ben i denne hede, sveden kommer jo ikk igennem på samme måde v. nylon strømper...

0

Jeg havde bare ben - og jeg nød det! Det var også rigtig vejr da jeg blev gift, men ikke hedebølge. (vi sad ude hele eftermiddagen)

Jeg synes dog det var lidt "kikset", da jeg skulle vise strømpebånd - for det holdte jo ligesom ikke rigtig noget oppe! (ved jeg godt det heller ikke gør, selvom men har strømper på - men så ligner det da i det mindste!)

Men ville ikke have undværet mine bare ben!

0

Annonce ♥

Havde bare ben+strømpebånd - nu var det pænt lunt den dag, og desuden havde jeg sandaler på (med hæl), og jeg synes heller ikke det ser så fiks ud med strømpe-tåen stikkende ud.

Derudover var det ret praktisk, for under maden, kunne jeg lige løfte lidt op i skørtet, så jeg sad med lidt mere af kjolen i skødet - og dermed fik lidt mere luft til benene. Jeg er nu sikker på at det ikke er alle kjoler man kan gøre dette med uden at det kan ses bagefter, men det kunne man heldigvis med min, selvom den heller ikke hører til de mindste kjoler. Det er nogle gange noget man først finder ud af når man står med kjolen på.

Så gør det som det passer dig bedst, og lad være med at tænke så meget på hvad andre siger man BØR gøre - det er jeres dag, og I skal have det behageligt, også under kjolen :cheerleader3:

0

Jeg havde bare ben - i en lukket sko med 4,5 cm hæl....og jeg ville ikke gøre det anderledes i dag! Det var ret varmt og jeg havdee ikke problemer med vabler. Jeg går så vidt muligt altid i bare tær ( og gerne ben) så det ville være en pest for mig at skulle have strømper på, på min bryllupsdag. Ang. strømpebånd og bare ben - jeg havde slet ikke noget strømpebånd på! Mine veninder spurgte om jeg havde og svaret var næ - så de ville ikke se det :cheerleader3:

0