Guest Rebeccakbf

Dekorationer Af Runde Borde

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor skønt...

Jamen... Hmm.. Runde borde, hvide/creme/gammelrosa nuancer... Enkel dekoration a la blomsten under vand, eller andet i cylindervaser... men ikke med flydelys (kæresten har nedlagt veto!)

Vi skal have runde borde til vores bryllup.

Vi har valgt at leje 1 m. høje 5-armet sølv lysestager, hvor vi skal have 6x10 cm. bloklys på.

Derudover har jeg købt en masse runde små bowler som der så skal lidt vand i, en enkelt rose (uden stilk) og så nogen "diamanter" på nåle gennem blomsten... Ved ikke om du overhovedet kan forestille dig det... :) Har desværre ikke et billed - endnu...!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ej hvor skønt...

Jamen... Hmm.. Runde borde, hvide/creme/gammelrosa nuancer... Enkel dekoration a la blomsten under vand, eller andet i cylindervaser... men ikke med flydelys (kæresten har nedlagt veto!)

Vi skal have runde borde til vores bryllup.

Vi har valgt at leje 1 m. høje 5-armet sølv lysestager, hvor vi skal have 6x10 cm. bloklys på.

Derudover har jeg købt en masse runde små bowler som der så skal lidt vand i, en enkelt rose (uden stilk) og så nogen "diamanter" på nåle gennem blomsten... Ved ikke om du overhovedet kan forestille dig det... :) Har desværre ikke et billed - endnu...!

Vi overvejede også 5-armet lysestager....

Hvor har du købt bowlerne?

Det "eneste" minus ved disse to ting er, at bowlerne skal købes :-/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er du sej til at finde dem!!!! WOW!!!

Jeg viser dem lige til min kæreste når han er færdig med at bade, hoppe i seng og putte vores søn på snart 3! :cheerleader3:

Hehe jeg kan jo lige så godt dele ud af de billeder jeg har liggende, hvis det kan hjælpe nogle :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må gerne få et par billeder af vores bord, som det så ud, til inspiration:

DSC06353.JPG

IMG_1042.JPG

Og dekorationen, som kromutter havde kreeret inkl lime og vores medbragte sommerfugle..

De små glasbowler var nogle, vi selv havde medbragt sammen med lime og flydelys :cheerleader3:

IMG_1047.JPG

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ej hvor skønt...

Jamen... Hmm.. Runde borde, hvide/creme/gammelrosa nuancer... Enkel dekoration a la blomsten under vand, eller andet i cylindervaser... men ikke med flydelys (kæresten har nedlagt veto!)

Vi skal have runde borde til vores bryllup.

Vi har valgt at leje 1 m. høje 5-armet sølv lysestager, hvor vi skal have 6x10 cm. bloklys på.

Derudover har jeg købt en masse runde små bowler som der så skal lidt vand i, en enkelt rose (uden stilk) og så nogen "diamanter" på nåle gennem blomsten... Ved ikke om du overhovedet kan forestille dig det... :cheerleader3: Har desværre ikke et billed - endnu...!

Vi overvejede også 5-armet lysestager....

Hvor har du købt bowlerne?

Det "eneste" minus ved disse to ting er, at bowlerne skal købes :-/

Jeg har købt dem i Kvickly. Det er et par måneder siden.

Det er faktisk vandglas som ligner små glasbowler. Jeg gav omkring 700 kr. for 50 stk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ej hvor skønt...

Jamen... Hmm.. Runde borde, hvide/creme/gammelrosa nuancer... Enkel dekoration a la blomsten under vand, eller andet i cylindervaser... men ikke med flydelys (kæresten har nedlagt veto!)

Vi skal have runde borde til vores bryllup.

Vi har valgt at leje 1 m. høje 5-armet sølv lysestager, hvor vi skal have 6x10 cm. bloklys på.

Derudover har jeg købt en masse runde små bowler som der så skal lidt vand i, en enkelt rose (uden stilk) og så nogen "diamanter" på nåle gennem blomsten... Ved ikke om du overhovedet kan forestille dig det... :pokey: Har desværre ikke et billed - endnu...!

Vi overvejede også 5-armet lysestager....

Hvor har du købt bowlerne?

Det "eneste" minus ved disse to ting er, at bowlerne skal købes :-/

Jeg har købt dem i Kvickly. Det er et par måneder siden.

Det er faktisk vandglas som ligner små glasbowler. Jeg gav omkring 700 kr. for 50 stk.

Nå okay... Smart at det egentlig er glas! :cheerleader3: Økonomien er desværre ikke til, at jeg kan bruge så meget på "engangsting"... Jeg tror, at jeg køber de fine lodder hos blomsterdamen, så jeg kan holde blomsterne under vand, de er også til at sælge herinde efterfølgende!

Mange tak for al jeres respons! Kæresten synes, at en enkelt eller to callaer under vand, er det bedste... Så skal der bare findes noget der kan matche den grønne stilk og samtidig glemme alt om lyserød! :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer