Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Mor.til.2

God Brudefrisør I Kolding?

7 posts in this topic

Kan I anbefale en god frisør i kolding?

-Vi skal faktisk til bryllup 3 uger før vores eget bryllup skal stå, kan man godt ligge prøveopsætningen den dag... Eller er det for mærkeligt at håret kommer til at være det samme som til vores eget bryllup?

Mvh Anita (som måske alligevel godt kan mærke at bryllupet kommer tæt på og bliver lidt små nervøs)

0

Annonce ♥

HEj Anita.

Hvornår skal du giftes?

Jeg skal have lavet prøveopsætning d. 6 ved LogW på rendebanen - så kan jeg i hvert fald fortælle dig hvordan det har været bagefter, hvis det ikke bliver for sent!?!

De skulle være rigtig gode og både Winnie og Louise har været med i danmarksmesterskaberne i lang hår og brudeopsætning.

Susan

0

Det skal vi den 25 sep. så det ville da være super hvis du vil smide et par ord om hvad du mener stedet der efter....

Kh Anita :cheerleader3:

0

Hej Anita.

Jeg kan MEGET VARMT anbefale LogW, jeg er simpelthen bare så super tilfreds. :cheerleader3:

:unsure::pokey::(:bearhug::):):):)

Det var Winnie som satte det, og hun er simpelthen bare så dygtig. Hun tog udgangspunkt i de billeder jeg havde med af min kjole og smykker, og de billeder jeg havde med som inspiration. Hun endte med at tage tre fisure og blande dem sammen til et super godt resultat.

Hun sagde at nu ville det jo sidde pænere på dagen, men hvis bare det kommer til at sidde som det gjorde til prøveopsætningen så er jeg lykkelig, det så bare så godt ud, og hun har bare styr på sine ting.

Derudover er det bare et hyggeligt lile sted, med massage i stolene inden ved vasken. :cheerleader3:

Det var fuldstændigt igennem proffesionelt og hun lyttede hvad jeg gerne ville, da jeg var meget i vildrede, samler mine tanker og hendes idéer og fik et resultat ud af det som jeg er rigtig glad for. glæder mig til jeg skal ned og have det sat på lørdag :-)

Susan

0

Annonce ♥

Hej Susan..¨

Tusind tak, jeg vil se om jeg kan få fat i hende...

Troede ellers lige jeg havde fået fat i en, der oveni købet ville komme ud til os og sætte mit hår, men det glippede desværre....

Kh Anita

0

Hej Susan..¨

Tusind tak, jeg vil se om jeg kan få fat i hende...

Troede ellers lige jeg havde fået fat i en, der oveni købet ville komme ud til os og sætte mit hår, men det glippede desværre....

Kh Anita

0

Jeg kan desværre kun sige dårligt om L og W, der absolut ikke ville yde service eller hjælpe mig til min store dag - hvilket tog dem 1½ mdr at finde ud af!!

Jeg endte med at få en tid hos Hårrødderne - fik lagt make-up af Jette (ejeren) og håret sat af Per og det var en løsning, som jeg blev rigtigt glad for. Både make-up og hår holdt så godt hele dagen - mit hår rykkede sig ik en milimeter og sad næsten på samme sted, da alle hårnåle var pillet ud.

Der var en rigtig dejlig og afslappende atmosfære og stemning og jeg kan kun på det varmeste anbefale stedet :cheerleader3:

0