Swann

Forever & Ever! 28.01.2012 - Sneak peak

1,643 posts in this topic

Annonce ♥

Så er jeg hjemme igen efter en dejlig ferie, trods tragedien!

Igår var der kun et halvt år tilbage :)Så nu begynder der virkelig at ske noget!!

Jeg skal nok få lidt ferie billeder ind på et tidspunkt :)

0

Annonce ♥

Jubiii vi har fået en toastmaster :) Dette har vi været lidt i krise over, da det virkelig har været svært, at forestille sig, hvem der ville egne sig til rollen. Det var jo vigtigt, at det er en der ikke har noget imod opmærksomheden. Valget faldt på Kevins far, som har et rimelig afslappet forhold til sådan noget. Dejligt at have det på plads :)

Vi er i fuld gang med at prøve på at få styr på invitationerne, da vi gerne vil have dem færdige i løbet af de næste par uger. Da vi var på ferie fik vi lavet 25 covers, så dem mangler vi kun 10 af nu. De skal laves i morgen :) Derudover er vi vist næsten færdig med at designe al indmaden, bortset fra det punkt, der hedder ønsker, for der er vi helt blanke. Vi mangler ikke rigtig noget, og da vi bor i lejlighed er det jo også begrænset hvor meget porcelæn osv vi kan proppe ind i den. Vi tænker at det nok bliver noget med en ønskeliste hos imerco ell. lign med lidt forskellige ting vi ønsker os og så ønsket om tilskud til bryllupsrejse. Aner virkelig ikke, hvad vi ellers skal finde på :shooter:

I får lige et billede, så i kan få en lille idé om designet på indmaden :)

invite.png

0

Annonce ♥

Hvor er det smukt det træ på invitationen!! :loveboard: Har du lavet det selv?

Det bliver super elegant :thumbsupsmileyanim:

Nej, det har jeg ikke. Faldt tilfældigt over det, og viste bare at det skulle bruges :) Men ja, smukt er det!

0

Annonce ♥

Åh altså der er nu ikke noget mere romantisk end vinter :loveboard:

Jeg håber for dig/jer at der ligger et helt let lag pulversne og dækker landskabet og at det så vil sne helt let - åh det bliver så smukt!! :7himmel:

0

Åh altså der er nu ikke noget mere romantisk end vinter :loveboard:

Jeg håber for dig/jer at der ligger et helt let lag pulversne og dækker landskabet og at det så vil sne helt let - åh det bliver så smukt!! :7himmel:

Det håber jeg virkelig også... Eller at der i det mindste er en masse frost på træer osv... ellers må vi sgu leje en snemaskine :biggrin:

0

Annonce ♥

Uhhh vi har lige printet siderne ud med selve invitationen og det er bare SÅ smukt på det papir. Det glimter helt :cheerleader3: Og lige om lidt er Kevin færdig med at lave alle coverne :)

0

Annonce ♥

Puha... Idag var vi i inspiration for at lave en ønskeliste, og det var da bare noget af det mest depri.... Sagen er, at når vi mangler noget, så køber vi det. Derfor er det enormt svært at finde på noget vi kan ønske os, udover tilskud til bryllupsrejse. Vi troede at vi endelig havde en nogenlunde idé om, hvad vi kunne tænke os, men nej... Næsten alt i butikken var plastik ting i psyko farver. Tror vi fandt 8-10 ting som vi kunne lide... Det var godt nok ikke lige, hvad jeg havde regnet med. Åbenbart så kan man kun købe mange af de ting vi gerne vil have på lidt forskellige hjemmesider på nettet.

Men nu er der i det mindste lidt ønsker, så mon ikke det er fint nok :)Så kan vi da snart blive færdige med invitationerne. Det bliver rigtig rart, at få dem sendt ud :)

0

Ideer til ønskeseddel:

Oplevelser fx Smartbox

Personlig kunst - vi fik gavekort til bornekunst.dk

Måske noget design, der koster en smule mere end det man køber til hverdag

Kitchen Aid røremaskine (har selv lige købt en)

0