Swann

Forever & Ever! 28.01.2012 - Sneak peak

1,643 posts in this topic

Annonce ♥

Så blev vi endelig færdig med invitationerne. Det eneste vi mangler nu er konvolutterne. Dem troede vi, at vi havde købt i Norge, men det viste sig at være kort. Så nu ligger vi inde med kort for 200 kr :shooter: .... Billedkvaliteten er rimelig dårlig, fordi det er mørkt! Må se om jeg kan få taget nogle en dag, hvor der er mere lyst.

IMG_3433.jpg

IMG_3431.jpg

IMG_3437.jpg

IMG_3440.jpg

IMG_3445.jpg

IMG_3447.jpg

IMG_3451.jpg

IMG_3455.jpg

1

Annonce ♥

:toot::super::BKSTREET:

SUPER flotte invitationer!! Lækker blærerække at kunne lave.. :thumbsupsmileyanim:

På dette link har de kvadratiske konvolutter - 10stk for 19kr - i farver jeg tror der ville passe godt til dine flotte invitationer.. :)

Ihvertfald - stoooort arbejde du har lavet.. Er vildt imponeret.. Har selv gemt det samme træ i inspirationsmappen, har dog ikke fundet noget at bruge det til endnu! :thumbsupsmileyanim:

Iøvrigt - FED lampe!! :loveflag::back2topic:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

:toot::super::BKSTREET:

SUPER flotte invitationer!! Lækker blærerække at kunne lave.. :thumbsupsmileyanim:

På dette link har de kvadratiske konvolutter - 10stk for 19kr - i farver jeg tror der ville passe godt til dine flotte invitationer.. :)

Ihvertfald - stoooort arbejde du har lavet.. Er vildt imponeret.. Har selv gemt det samme træ i inspirationsmappen, har dog ikke fundet noget at bruge det til endnu! :thumbsupsmileyanim:

Iøvrigt - FED lampe!! :loveflag::back2topic:

Tusind tak :)

Har været i panduro i morges og købe konvolutter, så nu er det skrevet. Men tak for linket :)

Uha det er en meget ond lampe :) har masser af brand-ar pga den...

0

Annonce ♥

Faldt tilfældigt over din tråd, som jeg bare blev nødt til at læse da jeg så, at du skal giftes i Skovens kirke! :heart: Jeg eellskkeer den kirke, den er bare så sød og der er så meget historie i min H2Bs familie omkring den kirke.

Det lyder til at blive et fantastisk bryllup. :super:

0

Faldt tilfældigt over din tråd, som jeg bare blev nødt til at læse da jeg så, at du skal giftes i Skovens kirke! :heart: Jeg eellskkeer den kirke, den er bare så sød og der er så meget historie i min H2Bs familie omkring den kirke.

Det lyder til at blive et fantastisk bryllup. :super:

Ja, det er bare en skøn kirke :) Kevins mormor og morfar er begravet der, så det betyder også rigtig meget for ham, at vi skal giftes der :)

Vi var faktisk forbi kirken i fredags, men den var self låst... ville ellers have været hyggeligt med endnu et lille kig :)

0

Hjæææælp....

Jeg er igang med at planlægge, hvordan min formiddag/middag skal se ud på den store dag. Men det er godt nok svært da! Så tøser, hvor lang tid brugte/har i tænkt jer at bruge på de forskellige ting??

Lige en anden ting: Mine smukke smukke ting fra Miss Lena er kommet og jeg æææælsker dem :loveboard: Og min smukke pels er også kommet :loveboard:

0

Hjæææælp....

Jeg er igang med at planlægge, hvordan min formiddag/middag skal se ud på den store dag. Men det er godt nok svært da! Så tøser, hvor lang tid brugte/har i tænkt jer at bruge på de forskellige ting??

Lige en anden ting: Mine smukke smukke ting fra Miss Lena er kommet og jeg æææælsker dem :loveboard: Og min smukke pels er også kommet :loveboard:

Hmm, ja det kan godt være lidt svært...men min formiddag ser sådan ud:

Kl ?? Vågner helt sikkert ALT for tidligt!!

K. 9-11.00: stylist duller mig op (hun siger det tager to timer ligegyldigt hvordan man vil have hår make-up, og jeg stoler på at hun ved hvor længe hun er om det).

11-12.40: løber rundt om mig selv, prøver at spise lidt, skal i kjolen).

12.40: skal ned fra 5. sal, og køre over i kirken (som ligger 2 min fra hvor vi bor).

KH Camilla

0

Annonce ♥

Vågnede tidligt pga små børn, er ville op. Tog et bad og barberede ben og sådan :)

8.30 Blev kørt til frisøren

9.00 - 12.00 Hår og make-up

12.30 - 13.30 En rugbrød og skrive tale

13.30 -13.55 - I kjolen og afsted

14.00 Står ved kirken

0

Vågnede tidligt pga små børn, er ville op. Tog et bad og barberede ben og sådan :)

8.30 Blev kørt til frisøren

9.00 - 12.00 Hår og make-up

12.30 - 13.30 En rugbrød og skrive tale

13.30 -13.55 - I kjolen og afsted

14.00 Står ved kirken

Det lyder faktisk meget som det jeg forestiller mig :) bortset fra det med børnene og talen :)

0

:cheerleader3: :cheerleader3: TILLYKKE MED MILEPÆLEN :cheerleader3: :cheerleader3:

Så er der ikke længe til, hvor er det bare spændende :)

Jeg glæder mig bare så meget til at se billeder fra brylluppet, jeg tror det bliver rigtig godt.

1.000 knus

Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Hvor er det nogle flotte indbydelser I har lavet.....total gennemførte og stilen / temaet er virkelig flot :thumbsupsmileyanim:

Super flotte kjoler til dine søstre....og ja passer lige til deres alder.... :cheerleader3:

Super med en lille time plan for den store dag....det gør man sig jo tanker om....så sjovt at høre hvad folk tænker om det.... :loveboard:

0