dyndegaard

Bryllup M&M´s

223 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Morgengaven

Pigerne og fotografen bestemte at det skulle være et af billederne med tang, og dette var det bedste jeg kunne finde af dem!

Men har bestemt mig for at han efter festen skal have det hvor jeg står ude i vandet..

post-39170-0-19172100-1313307607.jpg

Redigeret af dyndegaard
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt med personlige vandflasker :)

Og rigtig flotte kirkehæfter.

Tak :) Dejligt med ideér herinde fra :)

Super med vandflaskerne!!! Det er godt ud!!!

God bordhæfter ud har fået lavet! Kirkehæfterne er også blevet flotte!!

Takker :) Er spændt på om der bliver lagt mærke til det!

Hvor er du smuk

:a1221: Tak

WOW nogle gode billeder du har fået taget!!! Der er da flere du kan bruge til morgengave!! Du er virkelig smuk!!!

Tak, jeg glæder mig til at se hvad han siger!

Dejlig polter og nogle fantastiske billeder. Tillykke med meget snart

Så skøn dag. Og tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fine DIY-ting :)

Er også vild med cake pops. Har selv fundet en del inspiration her: http://www.bakerella.com/category/pops-bites/cake-pops/

Ja hun har virkelig de fineste! Jeg har prøvet at lave en portion, men syntes den fik en smag af kaffe. Og den havde ikke set skyggen af kaffe?? ved ikke hvad jeg har gjort forkert.. Vil virkelig gerne have dem med på bordet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

lyder til en hyggeligt polter!! og søde billeder der kom ud af det!! og ja, man er nok altid meget kritisk over sig selv, men mon ikke manden bliver glad ;)

uuuh cakepops er fede, har ikke fået kastet mig ud i det projekt endnu, men skal helt klart prøves.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Det var en rigtig go polter. Jeg troede jeg ville blive kastet ud i alt muligt. Men var bare en hygge dag med pigerne og det var faktisk os meget skønt :)

Jeg så lige nede i legetøjsutikke, et meget lille hegn, men flamingo i midten! Det må jeg prøve at lave til de pops..! Jeg må i gang.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

8 dage tilbage.. og jeg syntes jeg har travlt, men alligevel ikke mangler meget???!! :)

Jeg har været i dagplejen med den lille for første gang idag og lige sige hej! Super søde børn og en dejlig dagplejemor. Glæder mig til at hun starter :)

Nu skal jeg ned og have farvet hår, have købt det sidste til toiletkurvene og afleverer top figurerne til kagen.

Lige nu ser det sådan her ud:

Lørdag: Hyggedag med mine forældre, bror og svigerinde. Vi skal spise brunch, hygge og til sidst gennemgå alt hvad vi skal nå i løbet af ugen.

Søndag: Fødselsdag (vi når ikke noget bryllup)

Mandag: Ud med min mor og købe det sidste til lofterne, velkomstdrink og asti. Hjem og folde sangark til kirken og menuhæfter.

Tirsdag: Bage det sidste og ligge musik ind.

Onsdag: Tage sol, ordne fødder.

Torsdag: Besøge dagpleje igen. Dampe kjole. Lave flavor boxe og gennemgå program. Lave bordplan

Fredag: købe blomster og frugt. Køre alt til feststedet. Få nøglen kl. 16. Pynte op. Lave cupcakene færdige og nå at hygge med at lave negle osv.

Lørdag::: Bryllup

Jeg er ved at have det sådan at når jeg nærmer mig BK bliver min mave fyldt med sommerfugle.. og det går helt op i halsen!! Derfor har jeg også valgt at vi skal have hyggedag i morgen, så jeg måske kan tænke på noget helt andet. Bortset fra at jeg i morgen skal fortælle min bror at vi allerede er gift :) Glæder mig..

Nu vil jeg smutte ned og blive farvet..!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en skøn PA - bare min bliver halvt så skøn :cheerleader3:

Virkelig fede billeder du har fået taget, de vil helt sikkert blive et hit :thumbsupsmileyanim:

- og hvor er det dog nogle smukke ting du har fået lavet, du er godt nok krea :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Tidemann
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det hele overstået.. 1½ års forberedelse! så mærkeligt :) Men det var den dejligste dag.

Vi sidder på en mini ferie før det på fredag går løs med overtagelse af hus, maling osv.. så i mellemtiden får i lige et enkelt billede fra dagen. Begynder min beretning så snart jeg har billeder fra fotografen :)

post-39170-0-36627900-1314628108.jpg

Glæder mig til at vise alle billederne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer