Krismp

Fotograf I Nordjylland!

8 posts in this topic

Som I kan forstå leder jeg efter en fotograf i Nordjylland. Jeg skal giftes på Kokkedal slot, i nærheden af Brovst, så fotografen kan godt komme fra Aalborg eller Århus. Jeg vil gerne have en der er lidt anderledes og sjov. Nogle idéer?

Kris

0

Annonce ♥

Hejsa.

Der er en god fotograf på Vesterbro i Aalborg. Jeg mener, at de hedder det samme :cheerleader3:

Min svoger og svigerinde fik taget deres billeder af en fotograf fra Hjørring, de er også blevet ret gode.

Vi skal have taget billeder af en, som min moster kender. Han er professionel, men gør det i sin fritid for os. vi har dog ikke talt om, hvordan billederne sal være endnu.

Håber du finder en rigtig god en :griner:-

hilsen Rikke

0

Jeg kan klart anbefale hende her Malene Gertsen

Hun er super sød og vores billeder er blevet rigtig flotte. Vi synes, hun er rigtig dygtig.

0

Annonce ♥

Har hørt om en i Nordjylland...

Du ka finde hans hjemmeside på:

www.lightandshadow.dk

0

Som I kan forstå leder jeg efter en fotograf i Nordjylland. Jeg skal giftes på Kokkedal slot, i nærheden af Brovst, så fotografen kan godt komme fra Aalborg eller Århus. Jeg vil gerne have en der er lidt anderledes og sjov. Nogle idéer?

Kris

Kan klart anbefale Bjarne Hyldgaard!

http://www.bjarnehyldgaard.dk/bryllup.htm

0

Mange af os fotografer kører jo over hele landet - jeg har selv haft en del brylluper i det nordjydske :) (og i Kbh, og i midtjylland - dem jeg har færrest af er faktisk dem i Odense hvor jeg selv bor :heart: )

Det gælder nok generelt og ikke kun for fotograferne men medmindre man har andre ærinder i pågældende landsdel eller kan kombinere det med andre ting så vil det normalt være dyrere jo længere væk man kommer fra sit udgangspunkt.

Jeg mener at en fyr som Ole Mortensen der også er annoncør her er fra Nordjylland og ham er der rigtig mange som har haft positive erfaringer med herinde.

0

Hej igen.

Jeg kender en, som lige er begyndt (sammen med en anden) at tage billeder, og de skulle efter sigende være rigtig gode.

Jeg har endnu ikke selv set bilederne, men hvis du har lyst, kan jeg sætte dig i forbindelse med hende. de er billige her i begyndelsen.

Bare skriv til mig.

0

Annonce ♥