Guest Tilito

Update På Atkins-kuren

6 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Jeg skrev for ca 2 mdr. siden et indlæg hvori jeg spurgte ind til erfaringer med Atkins kuren. Nu har jeg været på den siden d. 4. juni og har tabt 10 kg. og mangler 3 kg. til mit mål. Jeg synes det er en fantastisk livsstil. Jeg har tidligere været på WW i et år, hvor jeg tabte en del også, men jeg synes den var svær når jeg var i byen, ude at spise mm.

Så til de skeptiske derude, så vil jeg bare fortælle at kuren er værd at prøve, der er meget forberedelsestid til at sætte sig ind i kuren, men når det først sidder på ryggraden går det bare derudaf og kiloen rasler lige så stille af.

Lige pludselig glæder jeg mig helt vildt til at komme ud at prøve brudekjoler nu jeg har det godt med mig selv og min krop. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg ikke rigtig kendt med kuren (noget med ikke at spise kulhydrater eller???) men godt at høre, du har fundet noget, der virker for dig og gør dig glad - at prøve brudekjoler er fantastisk, glæd dig! :cheerleader3:

Jeg håber, du kan holde din ønskede vægt og tillykke med at have smidt 10 kg, det er flot!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nu er jeg ikke rigtig kendt med kuren (noget med ikke at spise kulhydrater eller???) men godt at høre, du har fundet noget, der virker for dig og gør dig glad - at prøve brudekjoler er fantastisk, glæd dig! :cheerleader3:

Jeg håber, du kan holde din ønskede vægt og tillykke med at have smidt 10 kg, det er flot!

Nemlig, næsten ingen kulhydrater, jeg spiser ca. 20 gr. om dagen, så det er nul brød, ris, pasta og kartofler. Det tog lige lidt tid at vænne sig til, men nu går det forbavsende godt. Jeg må så dog godt spise lidt rugbrød nu, så det hjælper lidt. Ja gisp, nu er det bare at holde kiloene nede, skandale at tage det på igen op til brylluppet!!!! Men planen er nu at jeg fortsætter på kuren, og langsomt øger min indtagelse af kulhydrater så vægten burde stå stille :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super sejt at du så hurtigt har tabt dig.. :cheerleader3:

Jeg tager noget der hedder burn som er natur halløj, og de har hjulpet mig. Desværre skal man i starten tisse lidt mere, men skidt med det.

jeg har nemlig haft det svært med at skulle ændre en masse på de forskellige slankekure, så det her har været det bedste.

Det sætter gang i fedtforbrændningen, mindsker sulten og man er heller ikke så lækkersulten, kæmpe plus for mig som kunne leve af slik..

Men endnu en gang tillykke med vægttabet det skal du nok kunne fortsætte med at klare :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flot:)

Desværre virkede den kun for mig imens jeg var på den, tog det hele på bagefter, da jeg ikkekan undværre kuhudrater resten af mit liv og specielt ikke når jwg træner meget.

Det er meget individuelt hvad der virker for os, så jeg vil da lige dele med jer hvad der virker for mig, måske det også kan være det rigtige for andre.

Jeg har tabt mig ved hjælp af madlog.dk en side hvor man tæller kalorier (Der kan man også spise efter Atkinson el. spis maven flad, som begge er uden de "forkerte" kulhydrater)

Jeg har tabt mig 9,5 kg. på 3 mdr. og 21 cm. målt på et lår, en arm, talje, bryst og hofte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer