tuxer

Bryllupsberetning

67 indlæg i dette emne

Tusind tak for alle jeres kommentarer :griner:- Hvor er det skønt at vide, at i har nydt læsningen...

Og for mig har det været fantastisk, at skrive min bryllupsberetning! Jeg har nydt at opleve det hele igen. At sidde og bladre hundredevis af billeder igennem og at tænke i detaljer, på vores fantastiske dag, så jeg var sikker på, at få det hele skrevet ned her. Alligevel sidder jeg og tænker, at der jo er flere ting jeg aldrig har fået skrevet, hverken her eller i min planlægningstråd :cheerleader3: Så her kommer lidt af det.....

Bryllupskagen var lavet af chokolademousse med nødder og hindbærmousse. Den blev overtrukket med hvidchokolade inden den blev pyntet.... Den var så lækker at vi har talt om, allerede at spise det stykke vi har i fryseren, den 17 aug. på vores 1 mdr. bryllupsdag :cheerleader3: Den blev lavet af en pige der hedder Nana fra Amager og vi gav 3000,- for en kage til 100 mennesker!!!

Mit blå, lånte og gamle blev denne lille broche, som min mor fik af min mormor, da hun var omkring ti år gammel. :thumbsupsmileyanim: ......

39002_419167678558_750463558_4611366_1056165_n.jpg

Jeg syntes at den er så fin... faktisk ganske yndig :cheerleader3: Den sidder stadig i underskørtet på min brudekjole, som en lille sød hemmelighed.

Redigeret af tuxer
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for en skøn beretning, der emmer af kærlighed, glæde og FEST!

Dejligt at høre, at du blev glad for buketten - den var smuk!

Kagen er bare et kapitel for sig! Den ser bare så skøn ud, og jeg kommer til at smile hver gang jeg ser den :thumbsupsmileyanim:

Tillykke med brylluppet og held og lykke med ægteskabet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa - er nok kommet lidt sent ind i den her beretning, og svarer sådan lidt på det hele her :pokey:

Først må jeg lige sige WOW FOR EN KAGE!!! Den ser bare mega fin ud, er helt vild med den!! :cheerleader3:

Åh en stor smuk kirke, bliver helt misundelig over at du fik lov at gå sådan et langt stykke (vores kirke er meget kort)... Og super sød kjole - og rigtig, rigtig sød kjole Miamaya har på (er forresten også helt vild med navnet!! :unsure: Er faktisk også lidt træt af at vi ikke kyssede i kirken... Men præsten sagde ikke "you may now kiss the bride", så vi tænkte at det "måtte" vi nok ikke... Øv altså!

Åh hvor skønt med den sang i kirken, den er bare så god!!!

Har vist ikke helt fulgt med - hvor mange børn har du/I og hvor gamle er de...? :(

Ej hvor fedt med at gå gennem byen, det må ha været noget af et syn for forbipasserende :bearhug:

ÅH den slikbuffet ser bare MEGA lækker ud!! Nammenam!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh de hjerte skumfiduser havde vi også til vores reception :cheerleader3: Og super flot med pynten i loftet altsååå! :pokey:

Hmm ex svigermor med til festen...? det er da friskt :(

Prøv og hør - der kan ikke være for mange billeder!!! :unsure: OMG vejede kagen godt nok 20 kg?? Det er jo helt vildt!!! Hvor tidligt dansede i brudevals - synes der ser lyst ud..?

Hmm er på job, så kan ikke lige høre jeres udgave af brudevalsen, men skal jeg da helt klart når jeg kommer hjem :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh hvor fedt at han stillede sig op på scenen for at holde tale til dig i mikrofon og det hele!! :cheerleader3: Godt klaret med tårerne, det kan altså være ret svært! Jeg holdt mig også meget godt på dagen, men når jeg læser hans tale nu eller ser videoen, er jeg heeelt færdig - på den gode måde!

Ej er simpelthen helt vild med den kage, var den ikke dyr at få lavet? Den er godt nok FANCY!! - godt så, nu så jeg så lige at du også har svaret på det allerede, det var ikke så dyrt da!! :unsure:

Hey, hvordan har I egentlig lavet de der pom pommer..? (eller hvad de hedder, dem der hænger) :pokey:

...havde I ikke middag/aftensmad med i festen..? Det ser sgu vildt sjovt ud med koncert og dans!!! Hahaha ser generelt ud til at ha været en super sjov fest!!! :grin2: Og så fangede jeg lige at din søn er 13 :(

Suuuper sød broche, som dig something blue!!! :bearhug:

Så tror jeg jeg er igennem det hele - dejlig beretning!! :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhh hvor er du altså nysgerrig Sidsel :) Sikke mange spørgsmål!

Jamen jeg må jo starte for en ende af ;)

Jeg var så lykkelig for kagen :cheerleader3: Den var bare helt perfekt!! Og smagte fantastisk...

Miamayas kjole bestilte jeg fra Kina, men da den kom hjem var den ikke lige som jeg havde forestillet mig. Den var alt for stor og alt for lang og båndet der var syet på i livet, var ikke særlig pænt! Så min svigermor syede den ind og op, så den passede Miamaya og så købte jeg et bredt silkebånd og band hende om livet med en sløjfe :)

Hun hedder forresten Miamaya fordi vi ikke kunne finde på et navn, og derfor begyndt at snakke om hvorvidt man så bare får et navn fra kongefamilien eller hvad?? Og så kom vi i tanke om Prinsesse Miamaya fra Jul på slottet. Totalt yndlings julekalender :)

Kirken er så stor og bred, at man næsten forsvinder i den og en del gæster havde faktisk lidt svært ved at se os... Så det er ikke kun et plus. Men jeg er glad for at det blev i Vor Frelser :bearhug: Og præsten var bare så sød!! Alt kunne lade sig gøre. Alt! Vi fik lov at synge "Du kom med alt...." , Christians søster fik sunget sin dejlige sang for os og præsten syntes, at selvfølgelig skulle vi da kysse :(

Jeg har to børn, Kristoffer på 13 og Miamaya på 4. Christian har ikke nogen selv...

Det var så fedt at gå ned ad Prinsessegade sammen, med alle gæsterne som følge :unsure:

Ja, min ex-svigermor, ex-kæreste (Miamayas far) og hans nye kæreste var med til vores bryllup :pokey:

Vi valgt middagen fra, for at få råd til at holde brylluppet som en fest, med alle de venner og familiemedlemmer vi gerne ville dele vores dag med :)

Pompomérne er bare silkepapir der er bukket som en vifte, bundet om med en snor på midten og foldet forsigtigt ud enkeltvis...

Jeg er glad for, og lidt stolt af, at så mange af jer syntes, at vores bryllup var sjovt og spændende at læse om. Og som sagt bare spørg løs....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ihhh hvor er du altså nysgerrig Sidsel :biggrin: Sikke mange spørgsmål!

Jamen jeg må jo starte for en ende af

Jeg var så lykkelig for kagen :cheerleader3: Den var bare helt perfekt!! Og smagte fantastisk...

Miamayas kjole bestilte jeg fra Kina, men da den kom hjem var den ikke lige som jeg havde forestillet mig. Den var alt for stor og alt for lang og båndet der var syet på i livet, var ikke særlig pænt! Så min svigermor syede den ind og op, så den passede Miamaya og så købte jeg et bredt silkebånd og band hende om livet med en sløjfe :)

Hun hedder forresten Miamaya fordi vi ikke kunne finde på et navn, og derfor begyndt at snakke om hvorvidt man så bare får et navn fra kongefamilien eller hvad?? Og så kom vi i tanke om Prinsesse Miamaya fra Jul på slottet. Totalt yndlings julekalender

Kirken er så stor og bred, at man næsten forsvinder i den og en del gæster havde faktisk lidt svært ved at se os... Så det er ikke kun et plus. Men jeg er glad for at det blev i Vor Frelser :) Og præsten var bare så sød!! Alt kunne lade sig gøre. Alt! Vi fik lov at synge "Du kom med alt...." , Christians søster fik sunget sin dejlige sang for os og præsten syntes, at selvfølgelig skulle vi da kysse :)

Jeg har to børn, Kristoffer på 13 og Miamaya på 4. Christian har ikke nogen selv...

Det var så fedt at gå ned ad Prinsessegade sammen, med alle gæsterne som følge :unsure:

Ja, min ex-svigermor, ex-kæreste (Miamayas far) og hans nye kæreste var med til vores bryllup :bearhug:

Vi valgt middagen fra, for at få råd til at holde brylluppet som en fest, med alle de venner og familiemedlemmer vi gerne ville dele vores dag med :cheerleader3:

Pompomérne er bare silkepapir der er bukket som en vifte, bundet om med en snor på midten og foldet forsigtigt ud enkeltvis...

Jeg er glad for, og lidt stolt af, at så mange af jer syntes, at vores bryllup var sjovt og spændende at læse om. Og som sagt bare spørg løs....

Hehe ja, I know, er mega nysgerrig altid - Men du behøver jo ikke svare hvis du ikke har lyst ;)

Nå, men kjolen ser i hvert fald rigtig fin ud! Yes, det er også der jeg kender navnet fra, og prinsesse Miamaya er bare så smuk :pokey: Uh og så hedder det endda "Prinsessegade", hvor genialt!! :biggrin: Det er da meget fedt at du har så godt et forhold til din ex synes jeg virkelig, thumbs op for det!! :)

Jamen det var da en rigtig god idé faktisk, for det er jo det der er den dyre del af sådan en fest faktisk, så det synes jeg da er ret fedt fundet på!! :)

Nå det lyder jo ret nemt... Det ser i hvert fald kanon fedt ud!! :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er altså stadig vildt imponeret over kagen. Den er bare SÅ skøn! Og det lyder virkelig tilat det var et brag af en fest.

Og sååå skønt med at gå i samlet flok igennem København. Suuuuuk, vi vil have mere :cheerleader3::unsure: selvom festen jo er slut....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århhh... tror jeg er forelsket i dig og din stil. Det ser ud til at have været sådan en dejlig fest og du ser helt forrygende ud. Skulle jeg giftes igen, ville jeg bestemt være rock 'n' rool brud.

Hvis du en dag kommer forbi Aalborg, så ring - du virker som en der ville være dejlig at tage på café med ;)

Hjertelig, hjertelig tillykke med hinanden, kærligheden og den super gennemførte fest

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe ja, I know, er mega nysgerrig altid - Men du behøver jo ikke svare hvis du ikke har lyst ;)

Nå, men kjolen ser i hvert fald rigtig fin ud! Yes, det er også der jeg kender navnet fra, og prinsesse Miamaya er bare så smuk :cheerleader3: Uh og så hedder det endda "Prinsessegade", hvor genialt!! :lol: Det er da meget fedt at du har så godt et forhold til din ex synes jeg virkelig, thumbs op for det!! :)

Jamen det var da en rigtig god idé faktisk, for det er jo det der er den dyre del af sådan en fest faktisk, så det synes jeg da er ret fedt fundet på!! :balloon:

Nå det lyder jo ret nemt... Det ser i hvert fald kanon fedt ud!! :griner:-

Altså Sidsel :thumbsupsmileyanim: ......!

Jeg syntes bare at din nysgerrighed er sød og jeg syntes da det er fedt at du har interesse :) Det er jo enormt hyggeligt for mig, at få lov til at blive ved med at skrive om, og tænke på vores bryllup :c166: Så tak for det!

Redigeret af tuxer
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er altså stadig vildt imponeret over kagen. Den er bare SÅ skøn! Og det lyder virkelig tilat det var et brag af en fest.

Og sååå skønt med at gå i samlet flok igennem København. Suuuuuk, vi vil have mere :cheerleader3::) selvom festen jo er slut....

Det var en virkelig dejlig og sjov fest, og jeg ville ønske at jeg kunne opleve den igen og igen!! Alle var bare så glade og livlige :c166: .... Hvem ved måske kommer der mere. Vi mangler endnu at modtage billeder fra nogle stykker :griner:-:thumbsupsmileyanim::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Århhh... tror jeg er forelsket i dig og din stil. Det ser ud til at have været sådan en dejlig fest og du ser helt forrygende ud. Skulle jeg giftes igen, ville jeg bestemt være rock 'n' rool brud.

Hvis du en dag kommer forbi Aalborg, så ring - du virker som en der ville være dejlig at tage på café med ;)

Hjertelig, hjertelig tillykke med hinanden, kærligheden og den super gennemførte fest

:cheerleader3: Uhhh Lena. You make me blush! Jeg elsker, at du elsker min stil! Vi havde den mest vidunderlige fest.

Receptionen var lige tilpas romantisk, en smule højtidelig og traditionel, og helt igennem fyldt med kærlighed fra alles side.. Det var skønt!

Og festen var jo bare, så sjov og vild og skør og dejlig, og lige i vores ånd :carrot:

Tak for alle roserne kære Lena...

Nu har jeg ikke været i Aalborg siden Take That :) men selvfølgelig ringer jeg, hvis Aalborg kalder. Jeg er sikker på vi nok kan finde på noget at snakke om.

Redigeret af tuxer
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja, I know, er mega nysgerrig altid - Men du behøver jo ikke svare hvis du ikke har lyst ;)

Nå, men kjolen ser i hvert fald rigtig fin ud! Yes, det er også der jeg kender navnet fra, og prinsesse Miamaya er bare så smuk :cheerleader3: Uh og så hedder det endda "Prinsessegade", hvor genialt!! :balloon: Det er da meget fedt at du har så godt et forhold til din ex synes jeg virkelig, thumbs op for det!! :c166:

Jamen det var da en rigtig god idé faktisk, for det er jo det der er den dyre del af sådan en fest faktisk, så det synes jeg da er ret fedt fundet på!! :biggrin:

Nå det lyder jo ret nemt... Det ser i hvert fald kanon fedt ud!! :griner:-

Altså Sidsel :thumbsupsmileyanim: ......!

Jeg syntes bare at din nysgerrighed er sød og jeg syntes da det er fedt at du har interesse :) Det er jo enormt hyggeligt for mig, at få lov til at blive ved med at skrive om, og tænke på vores bryllup :lol: Så tak for det!

Hehe det var godt, kan jo ikke helt lade vær :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder og venter på kæresten i en lejlighed fyldt med stearinlys.... Vi skal fejre vores første måned sammen som ægtefolk :lol:

Vi spiser bryllupskagen i dag... Syntes begge to det er for klamt at vente :)

Uhhh jeg elsker min mand :cheerleader3:

40949_423182293558_750463558_4717004_1779245_n.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sidder og venter på kæresten i en lejlighed fyldt med stearinlys.... Vi skal fejre vores første måned sammen som ægtefolk :cheerleader3:

Vi spiser bryllupskagen i dag... Syntes begge to det er for klamt at vente :(

Uhhh jeg elsker min mand :)

40949_423182293558_750463558_4717004_1779245_n.jpg

Sikke et skønt indlæg! Bliver helt varm indeni. HURRA for kærlighed og ægteskab :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må sige, at det er din beretning der har inspieret mig allermest af alle dem jeg har læst (og dte er mange!! :wink: ) Vi holder det mere traditionelt end I har gjort, men jeres rock'n'roll-ånd er lige os!!! Jeg kidnapper nok nogle billeder af din buket, hvis det er okay? Jeg kan heller ikke hvis det bliver for romantisk og "pænt", og synes din er super sej, ÆÆÆÆÆÆLSKER at den er så farvestrålende! Nå, nok roser til dig i dag, vi kan ikke have at du mister jordforbindelsen jo. :biggrin: Men vil i høj grad sige THUMBS UP! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer