Nitzen1987

"Hva' bruden ikke ved"

18 indlæg i dette emne

TV2 sender på tirsdag "Hva' bruden ikke ved" et program der bygger på samme koncept som det engelske program "Don't tell the bride," der blev vist sidste sommer (det gik i grove træk ud på at det udelukkende var gommen der skulle planlægge brylluppet.

Vi har før diskuteret det at dele sit bryllup med resten af "verden" på TV, men ikke hvordan I forhenværende/kommende brude ville have det med at skulle fralægge sig hele planlægningsfasen????

Umiddelbart tænker jeg (der skal giftes i morgen :thumbsupsmileyanim: ) at jeg ikke ville undværre planlægningen omkring brylluppet... Ikke fordi jeg ikke stoler på at min tilkommende vi kunne gøre det godt nok, men fordi jeg synes at selve planlægningen i sig selv udgør en rigtig vigtig plads for brylluppet - det er her man opbygger forventningens glæde.....

Hvad tænker I?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg ikke gift endnu men selve dagen er så få timer ift. hvor mange timer jeg bruger på planlægning. Og planlægningen er helt klart en stor del for mig, og jeg hygger mig helt vildt.

Som min kæreste har sagt så har jeg ingen hobby efter brylluppet der kan holde mig beskæftiget om aftenen ;)

Jeg sørger for 95% af tingene og resten er kun fordi kæresten skal være med til at lære brudevalsen og med ud og prøve sit eget tøj ;)

Vi snakkede faktisk om det forleden efter jeg havde set en tøsefilm, med en veninde der arrangerede brylluppet (og var vildt stresset) og glædede sig til det blev hendes tur til et blive gift, så hun bare skulle slappe af og lade veninderne klare det.

Og der er jeg glad for at det er mig selv der planlægger mit :thumbsupsmileyanim:

...min svigerinde skal måske giftes næste år (kæresten har sagt han gerne vil giftes med hende 11.11.11 men hun vil gerne have at han frier i stedet for at de 'bare' aftaler en sjov dato) og hun vil rigtigt gerne have mig til at planlægge en masse og lave div. kreative ting, og det glæder jeg mig til :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes at planlægningen af ens bryllup er super hyggeligt, og var med til at skabe en forventningsglæde, som jeg slet ikke ville undvære. Så jeg ville ikke kunne finde på at melde mig til sådan et program. En fordel kan dog være, at man får et camerahold til rådighed, så man har både mandens forberedelser og selve brylluppet på video til evigt minde, dog med det lille minus, at familien DK også har kunne følge med i det.

Jeg må så også sige, at når man melder sig til sådan et program, så er der ikke noget brok eller tuden over, at tingene ikke lige er som man har tænkt sig, for det fralægger man sig jo ansvaret for. Så synes de kvinder der bliver dybt umulige, er dybt latterlige, da de selv har sagt ja til konceptet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Flæder mig HELT vildt til at se dette program. Kan ikke vente har set den engelske udgave og det synes jeg nu at mændene klarede det fint. Men jeg tror hvis det var min mand der skulle arrengere det ville jeg også falde tudende sammen !! Men specielt ville det være...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville umiddlebart ikke være klar til at dele dagen med hele Danmark, men ville ingen problmer have med at læne mig tilbage og lade kæresten arrangere det hele. Han er klart den mest kreative af os og mest romantiske..

Ogå så får han bare mere fra hånden end jeg gør....

Satser også på at være med på en kigger, når det kommer på tirsdag... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er sikker på festen ville have nogen andre ting der var gået op i end alt det jeg er gået op i som bord-pynt osv!! man ville gå op i mad, vin og spiritus og musikken resten ville han sikkert ikke skænke en tanke, men det drejer sig om kærligheden ved festen og jeg ville syntes det var anderledes at lade ham gøre det!

jeg er dog lykkelig for at jeg selv har designet mit eget bryllup med alt hvad det indebærer, jeg elsker at planlægge fester, ferier osv. og ville ikke bytte de mange måneder jeg har brugt på at arrangere brylluppet! men det betyder jeg ikke jeg ikke ville lade ham gøre det hvis det var en test eller hvad vi skal kalde det!

han ville faktisk gerne have haft et forårs bryllup, jeg ville gerne trække tiden så jeg havde længere tid til at glæde mig og planlægge og det er jeg glad for vi blev enige om, både så der var mere tid til at nyde det der skulle komme men også pga den måde det danske vejr artede sig i foråret!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personligt tror jeg kun det er de små detaljer som min kæreste ikke ville tænke på, jeg tror stadig han ville skabe en fest vi begge ville være glade for. Men ingen af os ville have lyst at være i tv og jeg ville heller ikke gå glip af den tid som planlægningen er med al forventningens glæde.

Derudover er der en af mændene i reklamerne der virker til at have arrangeret en rigtig mandefest og det synes jeg bare virkelig ikke han kan være bekendt! Det er vel meningen at begge parter skal synes om det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min første kommentar da jeg så reklamen for serien var: Det får du bare ikke lov til det der...

Jeg ville ikke kunne overlade alt planlægningen til min tilkommende.. Ikke at jeg ikke stoler på ham, for han er lige så romantisk som jeg er.. Men som han selv siger det, han ville ikke tænke over hvad der passer sammen osv. Og han ville få det gjort i sidste øjeblik....

Men de kommende brudepar som er med i de her programmer, har jo selv valgt det.. Så de må stole på hinanden og bruden kan ikke tillade sig at blive sur hvis det ikke er som hun vil have det.

Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Personligt tror jeg kun det er de små detaljer som min kæreste ikke ville tænke på, jeg tror stadig han ville skabe en fest vi begge ville være glade for. Men ingen af os ville have lyst at være i tv og jeg ville heller ikke gå glip af den tid som planlægningen er med al forventningens glæde.

Derudover er der en af mændene i reklamerne der virker til at have arrangeret en rigtig mandefest og det synes jeg bare virkelig ikke han kan være bekendt! Det er vel meningen at begge parter skal synes om det!

Hej Malene,

Mener du det første program på tirsdag, hvor den kommende brudgom laver en fodboldfest der handler om hans kærlighed til FCK?

Min kommentar, da jeg så omtalen i Billedbladet var kort sagt: :(:cheerleader3::cheerleader3: :ban: :cheerleader3::cheerleader3::griner:- :wacko: til den kommende brudgom - han tager jo overhovedet ikke hensyn til den kommende brud.

Men naturligvis er det en anden sag, hvis bruden er lige så tosset med FCK som brudgommen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også set reklamerne for det program og glæder mig også til at se det... Som nogen af jer har sagt,så kan jeg heller ikke tage de brude seriøs som står og tuder over at festen ikke er blevet som de havde drømt om, for som i siger,så har de selv valgt at deltage...

Min kommentar til kæresten var også at " det kunne jeg simpelthen ikke", for han er nok som så mange andre mænd, han går heller ikke så meget op i det som jeg gør...

Han griner faktisk af mig,med alle de ting jeg har gang i, for vil jo lave det hele selv:)

Men han kan da heldigvis se det flotte i det, med de forslag jeg har vist ham og han kan godt se den røde tråd...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mændende ikke en en bryllupsplanlægger til hjælp, det stod der den gang de søgte deltagere, sådan en blander sig vel lidt i de detaljer manden ikke går op i.

Jeg ville godt tyrde lade min tilkomne planlægge, men jeg ved også at han ville gøre alt for at gøre det i min smag.

Også ville jeg glæde mig til at planlægge vores kobberbryllup i stedet :0)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Personligt tror jeg kun det er de små detaljer som min kæreste ikke ville tænke på, jeg tror stadig han ville skabe en fest vi begge ville være glade for. Men ingen af os ville have lyst at være i tv og jeg ville heller ikke gå glip af den tid som planlægningen er med al forventningens glæde.

Derudover er der en af mændene i reklamerne der virker til at have arrangeret en rigtig mandefest og det synes jeg bare virkelig ikke han kan være bekendt! Det er vel meningen at begge parter skal synes om det!

Hej Malene,

Mener du det første program på tirsdag, hvor den kommende brudgom laver en fodboldfest der handler om hans kærlighed til FCK?

Min kommentar, da jeg så omtalen i Billedbladet var kort sagt: :(:cheerleader3::cheerleader3: :ban: :cheerleader3::cheerleader3::griner:- :wacko: til den kommende brudgom - han tager jo overhovedet ikke hensyn til den kommende brud.

Men naturligvis er det en anden sag, hvis bruden er lige så tosset med FCK som brudgommen :thumbsupsmileyanim:

Hej :( jeg så desværre ikke så godt efter, men mit indtryk var at det var noget med fodbold, poker og strip til selve festen...men det kan jo også have været PA'en...nu bliver jeg helt i tvivl...men jeg skal i hvert fald se det! :) man kan jo altid sidde og tænke "godt det ikke sker for mig"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis jeg lod min kæreste om planlægningen ville vi aldrig blive gift, han giiiiiider ikke sådan noget med planlægning.

Men jeg ville heller aldrig melde mig til sådan et program, ville ikke bryde mig om at blive udstillet for hele Danmarks befolkning.

Jeg synes nu godt brudene kan tillade sig at blive lidt kede, hvis de nu har aftalt nogle ting som gommen ikke overholder, eller hvis de tror han kender dem bedre end han gør, så kan man vel godt tillade sig at blive lidt skuffet.

Vidste de godt at det var gommen som skulle stå for al planlægningen da de meldte sig til programmet?

Nå, men jeg skal helt sikkert se det på tirsdag, jeg er mega bryllupsskruk. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville uden at blinke trygt overlade planlægningen til min kæreste. Han er bare så god til at arrangere ting. Men dog ville jeg aldrig have et kamerahold tilstede til festen og synes også at det ville være lidt trist ikke at skulle dele den oplevelse det er at planlægge vores bryllup sammen. Men er sikker på han ville gøre det godt hvis det var...

Glæder mig meget til at se programmet for det ser godt nok ud til at det bliver nogle sære bryllupper der ikke er i brudens ånd

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville have MEGET svært ved det. Elsker at have kontrol og bestemme ;) Så det er ikke så meget det med at undvære planlægningen, men mere det med ikke at vide hvad der sker...

Manden vil heller ikke i TV, så det er bestemt ikke et program for os. Men jeg skal helt klart se det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes dagen gik så hurtigt, så hvis jeg ikke havde haft al planlægningen med, tror jeg simpelthen jeg ville føle jeg kun havde haft bryllup i ti sekunder... Jeg ville ikke undvære planlægningen, lave indbydelser, bordkort, sy kjole, dejligt samvær/samarbejde med mine søstre og veninder for noget i verden! Men jeg ville heller ikke turde overlade kjolevalget til ham - resten kunne jeg nok godt. Men jeg kunne aldrig drømme om at lade mig filme så længe for at blive vist for resten af DK, og så til mit bryllup!! Nej ellers tak!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer