rikke.h

Priser på hår og makeup?

43 indlæg i dette emne

Hej alle

Elsker simpelthen dette forum - er snart helt afhængig :thumbsupsmileyanim:

Ville høre hvad I andre har betalt for brudehår og makeup? og er der nogen der kan anbefale et sted i København - gerne Valby.

Er helt på bar bund med det hår, ved bare at jeg ikke selv skal vove mig ud i at sætte det :griner:- så må kigge noget mere efter inspiration herinde, dejligt at så mange gider lægge deres billeder herinde.

Kh. Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg bor i Vejle og har netop haft prøve make-up og hår idag.. :thumbsupsmileyanim:

For prøve make up, prøvehår, begge dele på dagen, bryn/vipper og negle har jeg givet 1700,-

Min frisør er også uddannet make up artist og hun har også en negletekniker tilknyttet salonen.

Derudover kommer der selvfølgelig farve m.m.

Knus Susan

Redigeret af christian&susan
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i Vejle og har netop haft prøve make-up og hår idag.. :thumbsupsmileyanim:

For prøve make up, prøvehår, begge dele på dagen, bryn/vipper og negle givet jeg 1700,-

Min frisør er også uddannet make up artist og hun en negletekniker tilknyttet salonen.

Derudover kommer der selvfølgelig farve m.m.

Knus Susan

Uuuuh må man spørge, hvorhenne i Vejle? Leder efter en frisør i det område..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg skal ned tilen frisør her i Silkeborg og have sat hår og lagt make up, og skal give ca 1700 kr incl prøve :cheerleader3:

Hvilkeb frisør er det?? Jeg skal ind i Estetique...

Den aner jeg ikke hvor ligger :griner:-

Jeg skal ind til Bøgvad :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg regner med at jeg skal ind til Zimmersonne på frederiksborggade(Kbh). De er ufatteligt dygtige, og min mor bliver altid klippet der og spurgte dem sidst hvad man skal give...(de er hunde dyre som frisører normalt synes jeg) MEN... 500kr i timen for håret(tiden kommer an på hvor meget man har selvfølgelig) og makeup det samme. For mig vil det sige max 1500kr for hår og makeup, lavet af dygtige frisører og stylister. Det er bedre end hvad jeg har fundet andre steder + de har et super omdømme. Havde regnet med at de havde skyhøje priser.

Ved ikke om de har en portfolio, men tag derind og hør... det er ikke så langt fra nørreport.

Redigeret af MH2730
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved faktisk ikke prisen kun for mig, men jeg ska brudeopsætning + make up, min søster skal have alm. opsætning + make up og min mor skal have sat hendes korte hår + make up for 2700, når de kommer hjem til mig (de er 2, der kommer og de lukker salonen på dagen).. '

Jeg ved faktisk ikke, om der er prøveopsætning med, men det er jeg også ok med - er alligevel bange for at det ikke bliver det samme på DAGEN... Men jeg VIL have en prøve make up, så den kommer måske som en ekstra udgift!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har en veninde, der er uddannet frisør, som lagde min make up og satte mit hår, jeg gav 700 kr for det :-).

Men hvis jeg var dig, ville jeg tage til de frisører der er i nærheden dig og spørge til deres portie folie, for at se, hvad de kan og så høre efter prisen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg bor i Vejle og har netop haft prøve make-up og hår idag.. :thumbsupsmileyanim:

For prøve make up, prøvehår, begge dele på dagen, bryn/vipper og neglehar jeg givet 1700,-

Min frisør er også uddannet make up artist og hun har også en negletekniker tilknyttet salonen.

Derudover kommer der selvfølgelig farve m.m.

Knus Susan

Uuuuh må man spørge, hvorhenne i Vejle? Leder efter en frisør i det område..

Selvfølgelig!! Det er hos Pazio som ligger i Kirkegade.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg skal give 950 for både hår og make up, hos In-hair i Valby.

Super billigt - har lige kigget på deres hjemmeside, tusind tak for tippet, må ned og se deres mappe, hvis de har en. Skriv meget gerne om du var tilfreds når den store dag har været der - det er jo lige om lidt kan jeg se :cheerleader3:

Rikke

Redigeret af rikke.h
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for hjælpen tøser

Der er godt nok forskel i priserne rundt omkring, så dejligt med lidt hjælp i Junglen

Kh Rikke

Bare lige til info, så ved jeg at mange frisører forsøger at snakke deres kunder fra at få lagt make-up hos dem, da de ikke får ret meget uddannelse i det og mange frisører der for er meget usikre i det (Der kan selvfølgelig være nogen frisører der har anden uddannelse end frisøruddannelsen)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tusind tak for hjælpen tøser

Der er godt nok forskel i priserne rundt omkring, så dejligt med lidt hjælp i Junglen

Kh Rikke

Bare lige til info, så ved jeg at mange frisører forsøger at snakke deres kunder fra at få lagt make-up hos dem, da de ikke får ret meget uddannelse i det og mange frisører der for er meget usikre i det (Der kan selvfølgelig være nogen frisører der har anden uddannelse end frisøruddannelsen)

Nå, det vidste jeg ikke, tak for info, må lige høre om de er uddannede så - tak!

Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal give 950 for både hår og make up, hos In-hair i Valby.

Super billigt - har lige kigget på deres hjemmeside, tusind tak for tippet, må ned og se deres mappe, hvis de har en. Skriv meget gerne om du var tilfreds når den store dag har været der - det er jo lige om lidt kan jeg se :cheerleader3:

Rikke

Jeg skal nok lige give besked. Og hos dem er der en kosmetolog, så der er kompetencerne i orden...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg ved faktisk ikke prisen kun for mig, men jeg ska brudeopsætning + make up, min søster skal have alm. opsætning + make up og min mor skal have sat hendes korte hår + make up for 2700, når de kommer hjem til mig (de er 2, der kommer og de lukker salonen på dagen).. '

Jeg ved faktisk ikke, om der er prøveopsætning med, men det er jeg også ok med - er alligevel bange for at det ikke bliver det samme på DAGEN... Men jeg VIL have en prøve make up, så den kommer måske som en ekstra udgift!

Det lyder super billigt - må man spørge hvor det er henne? :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg ved faktisk ikke prisen kun for mig, men jeg ska brudeopsætning + make up, min søster skal have alm. opsætning + make up og min mor skal have sat hendes korte hår + make up for 2700, når de kommer hjem til mig (de er 2, der kommer og de lukker salonen på dagen).. '

Jeg ved faktisk ikke, om der er prøveopsætning med, men det er jeg også ok med - er alligevel bange for at det ikke bliver det samme på DAGEN... Men jeg VIL have en prøve make up, så den kommer måske som en ekstra udgift!

Det lyder super billigt - må man spørge hvor det er henne? :-)

Ja, selvfølgelig. Det er Lou a Lou på Frederiksberg.. Mener hjemmesiden hedder loualou.dk..

Jeg kender ikke deres konpetance indenfor make up - så det skal jeg lige have fundet ud af.. Men de er rigtig søde :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg ved faktisk ikke prisen kun for mig, men jeg ska brudeopsætning + make up, min søster skal have alm. opsætning + make up og min mor skal have sat hendes korte hår + make up for 2700, når de kommer hjem til mig (de er 2, der kommer og de lukker salonen på dagen).. '

Jeg ved faktisk ikke, om der er prøveopsætning med, men det er jeg også ok med - er alligevel bange for at det ikke bliver det samme på DAGEN... Men jeg VIL have en prøve make up, så den kommer måske som en ekstra udgift!

Det lyder super billigt - må man spørge hvor det er henne? :-)

Ja, selvfølgelig. Det er Lou a Lou på Frederiksberg.. Mener hjemmesiden hedder loualou.dk..

Jeg kender ikke deres konpetance indenfor make up - så det skal jeg lige have fundet ud af.. Men de er rigtig søde :lol:

tusinde tusinde tak for dit hurtige svar - dem vil jeg lige kigge lidt nærmere på ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
tusinde tusinde tak for dit hurtige svar - dem vil jeg lige kigge lidt nærmere på ;-)

Det var så lidt! :lol: Der står på deres hjemmeside at Louise er uddannet make up artist også og så fik jeg at vide, at hun sagde at jeg skulle betale ca. 1200 for hår og make up for mig selv...

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer