rikke.h

Priser på hår og makeup?

43 indlæg i dette emne

Jeg har fundet den sødeste ekspedient i Matas, som vil ligge makeup for 300kr inkl. 2prøve makeup og på selve dagen,

hun kommer hjem til mig.

Min frisør har jeg ikke hørt prisen for endnu, men regner med 1000kr inkl. 1prøve opsætning og på selve dagen.

Dette er i HORSENS.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fundet den sødeste ekspedient i Matas, som vil ligge makeup for 300kr inkl. 2prøve makeup og på selve dagen,

hun kommer hjem til mig.

Min frisør har jeg ikke hørt prisen for endnu, men regner med 1000kr inkl. 1prøve opsætning og på selve dagen.

Dette er i HORSENS.

Gør Matas det??? Det vidste jeg slet ikke, må straks ned og høre dem ad - tak for tippet

Rikke

0

Del dette indlæg

Min matas gør også... Tror ikke det er alle... I min er der ligesom en overetage, hvor der også er forskellige behandlinger... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har allieret mig med en bekendt, som både er negletekniker og makeup-artist (og en masse andet også) - hun ordner mine negle, bryn og makeup inkl. prøvemakeup for 1300,- i alt. Vi snakker lidt frem og tilbage om hun også skal ordne mit hår, da det helt klart ville være det nemmeste. Hvad det kommer til at koste, det må vi finde ud af.

Men jeg glæder mig til at se hvad hun finder på af ting og sager ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal give 1500 kr, og det er så for opsætning, make-up, negle samt prøve opsætning og en snak om make-up. Det synes jeg er rigtig billigt. Jeg skal dog om i salonen, men den ligger også kun 50 meter væk fra, hvor min forældre bor, så det passer mig fint.

0

Del dette indlæg

Jeg skal give 3800, men det er sådan en "stor brudepakke" i salonen hvor man får:

Ansigtsbehandling

Farve/retning af bryn

Make-up inkl. prøve

Hår inkl. prøve

Negle

Frugt og champagne på dagen. :thumbsupsmileyanim:

Aftalen er at jeg skal ind i salonen, men jeg tror egentlig godt at de kan overtales til at komme hjem til en. Jeg vil så helst derind, for så er jeg 100% sikker på at de har alt grej, de kunne få brug for. :)

0

Del dette indlæg

Jeg gav 1.060 kr. for håropsætning (kl.9-12.15) i Haderslev, min søster lagde make-uppen, som jeg skulle ellers have betalt 200 kr. for i frisør salonnen.

Jeg håber snart at modtage billederne af min frisure, se min beretning til den tid!!!

Kram Mette

0

Del dette indlæg

Jeg ved faktisk ikke prisen kun for mig, men jeg ska brudeopsætning + make up, min søster skal have alm. opsætning + make up og min mor skal have sat hendes korte hår + make up for 2700, når de kommer hjem til mig (de er 2, der kommer og de lukker salonen på dagen).. '

Jeg ved faktisk ikke, om der er prøveopsætning med, men det er jeg også ok med - er alligevel bange for at det ikke bliver det samme på DAGEN... Men jeg VIL have en prøve make up, så den kommer måske som en ekstra udgift!

Kunne man få navnet eller hjemmesiden

Mvh Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er vildt heldig at jeg har en kollega som er uddannet frisør som gerne vil ordne hår og make-up for mig - og jeg kan ikke overbevise hende om at tage mere for det end kørsel og en cola!

0

Del dette indlæg

Jeg ved faktisk ikke prisen kun for mig, men jeg ska brudeopsætning + make up, min søster skal have alm. opsætning + make up og min mor skal have sat hendes korte hår + make up for 2700, når de kommer hjem til mig (de er 2, der kommer og de lukker salonen på dagen).. '

Jeg ved faktisk ikke, om der er prøveopsætning med, men det er jeg også ok med - er alligevel bange for at det ikke bliver det samme på DAGEN... Men jeg VIL have en prøve make up, så den kommer måske som en ekstra udgift!

Må jeg spørge hvor det er henne? :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg skal give 2.400 får hår og makeup inkl prøvning af begge dele. fordi jeg købte kjolen samme sted får jeg dog lidt rabat og endte dermed ppå 1900

0

Del dette indlæg

Jeg betaler 495 kr/timen for at få sat håret (kommer nok til at blive omkring 900-1000 kroner. Og så får jeg make-uppen lagt for 400 kroner hos en kosmetolog. :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal af med 1700 kr i alt... 700 kr for make-up og 1000 kr for frisøren..

0

Del dette indlæg

Jeg skal give 3800, men det er sådan en "stor brudepakke" i salonen hvor man får:

Ansigtsbehandling

Farve/retning af bryn

Make-up inkl. prøve

Hår inkl. prøve

Negle

Frugt og champagne på dagen. :rolleyes:

Aftalen er at jeg skal ind i salonen, men jeg tror egentlig godt at de kan overtales til at komme hjem til en. Jeg vil så helst derind, for så er jeg 100% sikker på at de har alt grej, de kunne få brug for. :cheerleader3:

Lyder rigtig lækkert!

Hvor er det henne?

0

Del dette indlæg

Jeg skal give 1800 kr for hår, makeup og negle. Det er inkl. prøveopsætning og prøvemakeup.

0

Del dette indlæg

Jeg skal give 1800 kr for hår, makeup og negle. Det er inkl. prøveopsætning og prøvemakeup.

Hej frk hrj.. Hvor har du fundet sådan et godt tilbud henne?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej frk hrj.. Hvor har du fundet sådan et godt tilbud henne?

Det er i nærheden af Ringkøbing. Den hedder Salon Coco :)

0

Del dette indlæg

Jeg skal give 400 kroner for makeup inkl. prøvemakeup - og det er altså uddannet kosmetolog i anerkendt salon her i Sønderborg. :-) Så tror priserne er MEGET forskellige alt afhængig af hvor man bor. :-)

Min frisør koster 450 kroner i timen og kommer nok til at betale for 2-2½ time - og det er uden prøveopsætning, hvilket jeg har det fint med. :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥