Sign in to follow this  
Followers 0
Guest klara

Sort fotoalbum

15 posts in this topic

Kan I mon hjælpe mig???

Jeg leder med lys og lygte efter et sort fotoalbum med sorte sider og det der "mellemlægspapir" imellem. Det skal ikke være en scrapbog (ringe i ryggen), men med fast ryg.

"sygeplejersken" har vist et frem, men hun svarer ikke på mails....

Knuz fra Anette

0

Annonce ♥

Vi har sorte fotoalbum med pergamentpapir (eller hvad det hedder) mellem siderne. Albummene er helt sorte men med en lille sølvkant uden på. Vi har købt dem i "Phototeam" men de forhandles også i mange andre fortohandlere. Jeg tror de koster omkring 70 kr pr. stk.

Men prøv at gå i jeres lokale fotohandler der har de sikkert mange forskellige at vælge imellem. Jeg har i hvert fald fundet et album jeg gerne vil have til vores bryllupsbilleder.

0

Annonce ♥

Hej igen,

Så vidt jeg kan se findes phototeam kun i Jylland. Man kan bestille online, men jeg er typen, der gerne vil have fingrene i det - inden jeg køber.

"Min egen" fotoforhandler har ikke de sorte albums (så havde jeg nok købt dem der...;-).

Knuz Anette

0

Hej Klara

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor i landet du kommer fra.

Men er du fra Fyn, kan du i Billedebutikken -Vestergade Odense C - få nøjagtig det album du omtaler.

Sort album med sorte sider og sort pergament.

Venligst fra

Pernille

0

Annonce ♥

Ved nærmere aftertanke så tror jeg nok at de er dyrere end jeg først skrev, måske kostede de 2 stk. for 240 kr eller 340 kr. Jeg kan ikke huske det. Det er i hvert fald gode album, med syrefrit papir. Jeg interessere mig meget for fotografering og kan derfor ikke finde på at købe et hvilket som helst album til mine fotos - de skal jo gerne holde længe

0

Jeg tror nok at der kan være 500 billeder i, men det afhænger jo af størrelsen. Mærket - mon ikke det er "focus" - de laver dog flere forskellige modeller. Du skal sige at det er MEGET vigtigt med syrefrit papir. Det er den model med en lidt buet ryg du skal have fat i og også skal du bede om det som er med sorte sider og sort pergament - vigtig detalje til INDKLÆBNING (det fåes nemlig også med lommer)

Håber det har været en hjælp for dig

0

Annonce ♥