Brud 2.10.10

David & Lonnie Bryllup 2. okt 2010

146 posts in this topic

Annonce ♥

Faldt lige over din tråd - hold da op hvor er du kreativ, er vild med idéen til bordkort, men de må ha taget lang tid at lave!! Og suuuper fede sko du er endt med - hvor er de fra?? Jeg er selv lidt af en tosse med lilla :)

OG: SUPER smuk kjole, den er jeg godt nok vild med, wow!!! Og nu er der kun en lille uge tilbage, det bliver da så fantastisk!! :)

Tak skal du ha:-)

Jo de har taget rigtig laangt tid, men det var umagen værd... :)

Skoene er fra Annette´s sko i taastrup til 350 :denmarkflag:

Taark - ELSKER også bare den kjole og den sidder bare som syet på mig;.) :)

Puuha ja nu er der ikke længe til og iiiih sommerfuglene flyver rundt samt glæden bliver større og større samtidig med at man bliver mere spændt :17:

Og stort tillykke til jer med brylluppet :) Håber I havde en fantastisk dag :)

Ja det ser i hvert fald skide godt og gennemført ud, gæsterne bliver vilde med det!! :) Ah okay, er fra Nordjylland, så kommer nok ikke i den butik sådan lige, kunne være de var købt over nettet :blink: Men super flotte er de i hvert fald!! Elsker også bare lilla og guld sammen, det er jo genialt!!

Kan godt forstå du glæder dig, det er jo også bare så stort!! Håber I får ligeså dejligt vejr som der har været de sidste par dage med solskin og ikke alt for koldt og blæsende!!

Mange tak skal du have :boohoo:

0

Faldt lige over din tråd - hold da op hvor er du kreativ, er vild med idéen til bordkort, men de må ha taget lang tid at lave!! Og suuuper fede sko du er endt med - hvor er de fra?? Jeg er selv lidt af en tosse med lilla :boohoo:

OG: SUPER smuk kjole, den er jeg godt nok vild med, wow!!! Og nu er der kun en lille uge tilbage, det bliver da så fantastisk!! :)

Tak skal du ha:-)

Jo de har taget rigtig laangt tid, men det var umagen værd... :)

Skoene er fra Annette´s sko i taastrup til 350 :denmarkflag:

Taark - ELSKER også bare den kjole og den sidder bare som syet på mig;.) :)

Puuha ja nu er der ikke længe til og iiiih sommerfuglene flyver rundt samt glæden bliver større og større samtidig med at man bliver mere spændt :17:

Og stort tillykke til jer med brylluppet :) Håber I havde en fantastisk dag :)

Ja det ser i hvert fald skide godt og gennemført ud, gæsterne bliver vilde med det!! :) Ah okay, er fra Nordjylland, så kommer nok ikke i den butik sådan lige, kunne være de var købt over nettet :) Men super flotte er de i hvert fald!! Elsker også bare lilla og guld sammen, det er jo genialt!!

Kan godt forstå du glæder dig, det er jo også bare så stort!! Håber I får ligeså dejligt vejr som der har været de sidste par dage med solskin og ikke alt for koldt og blæsende!!

Mange tak skal du have :pokey:

Eiij det kan jeg da godt se :blink:

Ja håber da også at gæsterne er vilde med dem... Det ser også bare fedt ud sammen....

Håber bestemt også at vejret bare holder tørt og ikke blæser for meget, men det danske vejr og ..... Gajol-vejr så man ved aldrig :)

0

Annonce ♥

Her er vores, og er endda samme dag ;)

Sat hår 8.30 (de havde ikke senere tider) så har god tid til makeup

Giftes 14.30

reception kl ca. 16, der er 20 min kørsel derhen fra kirken

16.30 skal vi have taget billeder, så vi sætter lige receptionen igang og så tager vi afsted

17.30 servering af velkomstdrinks

18.00 ca. maden serveres

23.50 brudevals

3.00 regner vi med at festen så småt slutter

Håber det var det du er ude efter, ellers må du bare spørge

Edited by sinning
0

Hejsa. :denmarkflag:

Min/vores tidplan ser sådan ud:

9.00-12.00: Frisør og make-up (Jeg har været lidt bekymret over "kun" at have tre timer, men de LOVEDE, at det var rigeligt)

12.00-13.00: Hjem og have kjole på

13.30-14.00: Vielsen

14.00-15.00: Riskastning, lykønskninger og transport til feststedet

15.00-15.45: Velkomsttale og kageskæring (Måske pakke gaver op her?)

15.45-16.45: Gæsterne spiser kage mens vi får taget billeder

16.45-17.15: Aperitif serveres og vi får taget gruppefoto af alle foran feststedet

17.30: Middagen begynder

Inden 00.00: Brudevals

Jeg tvivler stærkt på, at htb har lavet tidsplan over hvad han skal indtil 13.30 :) Håber det kan hjælpe dig, ellers så bare spørg :)

0

Tak - Det var det jeg søgte..

Vores ser sådan ud - Mangler jeg noget????

Bryllup 2. okt 2010

- Tidsplan for Lonnie & David

Kl. 7.00 – Godmorgen Lonnie

KL. 7.30 – Morgenmad hos tøserne

Kl. 7.45 – Lonnie bad.

Kl. 8.00 – Godmorgen David.

Kl. 8.30 – Morgenmad hos Mænderne. Afgang fra Rosmosevej.

Kl. 9.00 – Ankommer til frisøren.

Kl. 9.30

Kl. 10.00 – Hente blomster på Amager.

Kl. 10.30 – Afgang fra frisøren.

Kl. 11.00 – Bad & istandsættelse. Bad & istandsættelse.

Kl. 11.30 – Make-up sætning.

Kl. 12.00

Kl. 12.30 – Tjek at I har ringene!!!!!!

Kl. 13.00 – Afgang fra Sydhavnen i egen bil. Lonnie færdig i ”dresset”

Kl. 13.15 – Afgang fra Hvidovre (Husk pose med tæppe, taske, paraply, extra sko, vand, Champagne, glas)

Kl. 13.30 – Ankommer til kirken.

Kl. 13.50 – Ankommer til Kirken

Kl. 14.00 – Vielsen starter

KL. 14.30/45 – Færdig i kirken – Lykønskninger/ ris mm.

Kl. 15.00 – Foto sammen med ungerne/svigermekanikken.

Kl. 15.30 – Afgang fra Kirken i bryllupsbil.

KL. 16.00 – Bryllupsbilleder ved Furesøen.

KL. 16.30

Kl. 17.15 –

Kl. 17.30 – Ankommer til Farum Park. Velkomst & præsenterer Toastmaster.

Kl. 18.00 – Middagen starter.

Kl. ??.?? – Underholdning & mad mm.

Kl. ??.?? – Gaveoppakning

Kl. 23.45 – Bandet går på & starter med brudevalsen.

Kl. 03.00 – Festen slutter ca. deromkring..

Husk at slappe af!

Nyd dagen!

Stop op!

Træk vejret!

Se dig omkring! Nyd hinanden & gæsterne!!

På den jeg har lavet i word - har jeg lavet farveskift i og med hvem der skal hvad!!

Edited by Brud 2.10.10
0

Ihh nu er et lige på lørdag :)

Vores tidsplan for lørdag d. 02.10.2010, ser således ud:

Faktisk starter vi allerde om fredagen, hvor vi skal mødes med vores forældre, bestmand & bestwoman, som vi har inviteret ud og spise frokost også skilles H2B og jeg der.

Jeg og min bestwoman tager ud og henter min kjole hos en anden veninde også tager vi hjem og hygger her hjemme hos os, og går en tur og lige får styr på nerverne, også skal vi bar ehygge med god mad og fodbad og vild med dans om aftenen.

H2B tager med sin mor og forlover hjem og hygger med dem hele fredagen og overnatter også der.

Lørdagen ser for mit vedkommende således ud.

Sover nok til ved en 8.00 hvor vi spiser lidt morgenmad og bader.

kl 10.00 kommer stylisten som skal bruge 3 timer på at lave mig klar og ogsp sætte håret på min bestwoman.

Kl. 11.00 kommer mine forældre og bror som skal pynte bilen og sørge for at jeg får noget frokost og ellers bare tulle lidt rundt.

kl.13 er stylisten færdig og klar til at køre og jeg skal i tøjet.

kl. 13.30 afgang til kirken

kl. 14- 15 vielse, lykkeønskninger ved kirken,

kl 15-16 aftang og ankomst til feststedet.

kl. 16.00 vi begynder straks at få taget billeder i området ved feststedet. Gæsterne ankommer også til feststedet hvor de tjekker ind på værelserne og kommer ned i stuerne og får kaffe, the, koldt at drikke og lidt snack.

kl. 17.30 skal vi have taget et fælles billede.

kl. 18.00 velkomstdrink og velkomsttale

kl 18.30 middag.

Inden kl 00.00 danse brudevals

Efter brudevalsen er der kaffe the og bryllupskage.

Vi har sørget for overnatning til alle gæsterne og kl 9 næste morgen er er morgenmad hvor vi også vil pakke gaver op sammen med vores gæster.

Ha en rigtig dejlig dag på lørdag

0

Annonce ♥

Hold da op en detaljeret tidsplan! Det kan være rart at have styr på det hele, men jeg tænker lidt, at hvis planen skulle skride (og det gør de vel tit til bryllupper) så er det pludselig måske 5 ting, I er forsinkede til, istedet for én (fordi listen er så detaljeret) og det ville stresse mig. Men hvis det er det, der passer jer bedst, er det jo fint, det var bare en tanke. Der er også nogle flere ting, jeg har studset over, men det er muligvis fordi jeg ikke kan se din farveinddeling:

KL. 7.30 – Morgenmad hos tøserne - Er et kvarter nok, når man skal sidde og snakke om hvor spændt man er, og hvor bryllupsnerverne måske ikke tillader maden at ryge ned lige med det samme? Måske er det fint, bare en tanke.

Kl. 7.45 – Lonnie bad.

Kl. 9.30 - Hvad sker der her? Er det bare fordi du planlægger hver halve time, eller mangler her noget? :denmarkflag:

Kl. 10.00 – Hente blomster på Amager. - Det ville jeg nok få nogen til at hjælpe med, så I kan nøjes med at konentrere jer om selv at blive klar på dagen. Hvis I har muligheden for at få andre til det selvfølgelig. :)

Kl. 11.00 – Bad & istandsættelse. Bad & istandsættelse. - Skal du i bad EFTER at du har været ved frisøren???

Kl. 12.00

Kl. 12.30 – Tjek at I har ringene!!!!!! - Dem ville jeg nok give til en forlover dagen før, så I ikke skal bekymre jer om det på dagen.

Kl. 13.15 – Afgang fra Hvidovre (Husk pose med tæppe, taske, paraply, extra sko, vand, Champagne, glas - igen: her er der sikker nogen, der gerne vil hjælpe jer :))

KL. 16.00 – Bryllupsbilleder ved Furesøen. - Godt, at I har god tid til billeder! :)

KL. 16.30

Kl. 17.15 –

Husk at slappe af!

Nyd dagen!

Stop op!

Træk vejret!

0

Hold da op en detaljeret tidsplan! Det kan være rart at have styr på det hele, men jeg tænker lidt, at hvis planen skulle skride (og det gør de vel tit til bryllupper) så er det pludselig måske 5 ting, I er forsinkede til, istedet for én (fordi listen er så detaljeret) og det ville stresse mig. Men hvis det er det, der passer jer bedst, er det jo fint, det var bare en tanke. Der er også nogle flere ting, jeg har studset over, men det er muligvis fordi jeg ikke kan se din farveinddeling:

KL. 7.30 – Morgenmad hos tøserne - Er et kvarter nok, når man skal sidde og snakke om hvor spændt man er, og hvor bryllupsnerverne måske ikke tillader maden at ryge ned lige med det samme? Måske er det fint, bare en tanke.

Kl. 7.45 – Lonnie bad.

Kl. 9.30 - Hvad sker der her? Er det bare fordi du planlægger hver halve time, eller mangler her noget? :denmarkflag:

Kl. 10.00 – Hente blomster på Amager. - Det ville jeg nok få nogen til at hjælpe med, så I kan nøjes med at konentrere jer om selv at blive klar på dagen. Hvis I har muligheden for at få andre til det selvfølgelig. :)

Kl. 11.00 – Bad & istandsættelse. Bad & istandsættelse. - Skal du i bad EFTER at du har været ved frisøren???

Kl. 12.00

Kl. 12.30 – Tjek at I har ringene!!!!!! - Dem ville jeg nok give til en forlover dagen før, så I ikke skal bekymre jer om det på dagen.

Kl. 13.15 – Afgang fra Hvidovre (Husk pose med tæppe, taske, paraply, extra sko, vand, Champagne, glas - igen: her er der sikker nogen, der gerne vil hjælpe jer :))

KL. 16.00 – Bryllupsbilleder ved Furesøen. - Godt, at I har god tid til billeder! :)

KL. 16.30

Kl. 17.15 –

Husk at slappe af!

Nyd dagen!

Stop op!

Træk vejret!

Du får lige en opdateret plan.. Tiderne er kun vejledende:-) Tasker til foto, dagen efter er pakket dagen før og sat i vores egen bil.

Regner med at forloveren sover hos manden & sønnen. Plus evt. en af mandens kammerater;.)

Jeg skal tilbringe fredagen sammen med datteren, min veninde, mit gudbarn & min mor hos min veninde.. Nej jeg skal ikke i bad efter frisøren, det er de andre;.)

Bryllup 2. okt 2010

- Tidsplan for Lonnie & David

KL. 7.15 – Morgenmad hos tøserne

Kl. 7.45 – Lonnie bad.

Kl. 10.00 – Hente blomster på Amager.

Kl. 11.00 – Bad & istandsættelse. Bad & istandsættelse.

Kl. 12.30 – Tjek at I har ringene!!!!!!

Kl. 13.15 – Afgang fra Hvidovre (Husk pose med tæppe, taske, paraply, extra sko, vand, Champagne, glas)

KL. 16.00 – Bryllupsbilleder ved Furesøen.

Kl. ??.?? – Kagespisning.

Husk at slappe af!

Nyd dagen!

Stop op!

Træk vejret!

Edited by Brud 2.10.10
0

Den meget udførlige tidsplan er meget intern i forhold til bruden og det der måske mangler såvidt jeg kan se er at man overvejer hvad gæsterne skal lave i tidsrummet fra kl. 15 og frem til velkomst kl. 17.30. Nogle tager måske hjem men der kan være nogle som kommer langvejs fra. De kan vel ikke ankomme til feststedet allerede kl. 16.

I skal også belave jer på at en bryllupsmiddag ofte først er færdig ved 23 - 23.30 tiden hvorved der ikke er meget tid til gaveoppakning. Er I færdige kl. 22.00 vil det give en pause på næsten 2 timer og der er det min erfaring at folk nemt sløves med så lange pauser og at det kan sætte en dæmper på festen bagefter. Der kan man med fordel nogle gange vælge at fremrykke brudevalsen til eks. kl. 23.

Edited by diskobil
0

Den meget udførlige tidsplan er meget intern i forhold til bruden og det der måske mangler såvidt jeg kan se er at man overvejer hvad gæsterne skal lave i tidsrummet fra kl. 15 og frem til velkomst kl. 17.30. Nogle tager måske hjem men der kan være nogle som kommer langvejs fra. De kan vel ikke ankomme til feststedet allerede kl. 16.

I skal også belave jer på at en bryllupsmiddag ofte først er færdig ved 23 - 23.30 tiden hvorved der ikke er meget tid til gaveoppakning. Er I færdige kl. 22.00 vil det give en pause på næsten 2 timer og der er det min erfaring at folk nemt sløves med så lange pauser og at det kan sætte en dæmper på festen bagefter. Der kan man med fordel nogle gange vælge at fremrykke brudevalsen til eks. kl. 23.

Vores middag starter allerede kl 14, da vi som vi har skrevt tidliger gerne vil have en dejlig lang fest ;) Der står da ingen steder skrevet at brudevalsen skal danses så sent..!! Vi regner bestemt med at danse den meget tidliger :)

0

Annonce ♥

Jo gæsterne kan tage direkte fra kirke til feststedet, da det er et hotel, kan de tage derhen og nyde værelset/hinanden og hvis man evt. børn nyde "frirummet" og lade op;.)

Men det er op til hver enkelt selv;.)

Hvorfor vi først danser brudevals så "sent" er fordi vi er en stor familie og der er indberegnet underholdning;.) Så vi følger ikke programmet slagvisk når vi ankommer til festen og til brudevalsen, men ser hvad der kommer af indslag og kagen til kaffen, vi tar ihvertfald dagen stille og roligt og ser tiden an;.) Håber jeg, er måske nok ikke helt så rolig på selve dagen :)

0

Vores middag starter allerede kl 14, da vi som vi har skrevt tidliger gerne vil have en dejlig lang fest ;) Der står da ingen steder skrevet at brudevalsen skal danses så sent..!! Vi regner bestemt med at danse den meget tidliger :)

Forhåbentlig ja (ellers bliver det en meget lang middag). Det er jo iøvrigt også ganske snart.

0

Forhåbentlig ja (ellers bliver det en meget lang middag). Det er jo iøvrigt også ganske snart.

Det jo nemlig lige det det er :) Og vi glæder os til at i kommer og spiller for os :denmarkflag:

0

Så har jeg fået billederne fra fotografen jeg fik taget til min PA :)

Beklager kvaliteten, men der er tager af min mobil. Har fået en mappe med 8 billeder;.)

Et af dem (min personlige favorit)

24gpqb8.jpg

Et mere

25isz1t.jpg

det sidste.

2rwkqrb.jpg

Tager et billedet senere af dem alle samlet;.)

0

Annonce ♥

Hej Tøser...

Eiiiiiij hvor er jeg bare ked :thumbsupsmileyanim:

Har lige hentet de rosenblade vi har købt gennem somethingblue.dk

Rigtig mange af dem er falmet i farven og RIGTIG mange ser tørre og halvvisne ud :blush:

Så jeg synes faktisk ikke de er pæne nok til at blive brugt og det er bare SVÆRT at finde lilla rosenblade...

Det synes jeg bare er mega NEDEREN eftersom vi skal bruge dem på lørdag....

ØV ØV OG MEGA ØV..

Fra hjemmesiden (ved godt billeder kan snyde lidt... Meen

scyq7r.jpg

Dem vi har modtaget!

14l4w8l.jpg

0

Annonce ♥

Hej Tøser...

Rigtig mange af dem er falmet i farven og RIGTIG mange ser tørre og halvvisne ud :blush:

Så jeg synes faktisk ikke de er pæne nok til at blive brugt og det er bare SVÆRT at finde lilla rosenblade...

ØV ØV OG MEGA ØV..

scyq7r.jpg

Dem vi har modtaget!

14l4w8l.jpg

Jeg vil skynde mig at sende dem tilbage og skrive at de ikke var som dem de reklamerede for og at jeg vil have pengene tilbage!! Også vil jeg prøve at se om jeg kunne finde nogen evt, i Panduro Hobby...måske ;)

0

Hej Tøser...

ØV ØV OG MEGA ØV..

scyq7r.jpg

Dem vi har modtaget!

14l4w8l.jpg

Jeg vil skynde mig at sende dem tilbage og skrive at de ikke var som dem de reklamerede for og at jeg vil have pengene tilbage!! Også vil jeg prøve at se om jeg kunne finde nogen evt, i Panduro Hobby...måske ;)

Har også skrevet til dem... Det er bare ikke hvad man har brug for 5 dage før brylluppet;.(

Har fundet nogle af stof på en anden hjemmeside, så ville evt. ringe til dem i morgen og høre om vi kan lave en deal med at få dem hurtigt hjem..

0

fandt lige den her, måske det var noget - hurtig levering :thumbsupsmileyanim:

lilla rosenblade

Men ved ikke om den er for lys??

Dem har jeg haft købt ting fra og de har faktisk hurtig levering :blush: men ring og snak med dem. så jeg sikker på de handler ekstra hurtigt, når du forklare dem din situation ;)

0