tili

Hvis nu det kunne risikere at være koldt og blæsende...

10 posts in this topic

Hej alle I brude-to-be eller de lykkelige gifte kvinder...

Jeg har jo som så mange andre købt en kjole uden ærmer - hvis nu det bliver koldt og blæsende, hvad tager jeg så ud over kjolen?

Synes ikke det passer med en hvid mink (øv altså ingen undskyldning dér), strik, satin, taft, filt, blonde eller noget andet...

Min mor er ude i Du må bare håbe eller lide.... :thumbsupsmileyanim:

Min kjole ser således ud klik

Edited by tili
0

Annonce ♥

Jeg har fået en veninde til at strikke en bolero til mig i noget mohair. Jeg synes også det har været svart at finde noget...

Du kan se billeder af den i min planlægningstråd.

0

Jeg har fået en veninde til at strikke en bolero til mig i noget mohair. Jeg synes også det har været svart at finde noget...

Du kan se billeder af den i min planlægningstråd.

Du må gerne købe min bolero, når jeg selv har brugt den. Min kjole er vist i tråden med brudekjoler på en af de sidste sider. Der er en str. 38

Den er bare ret dyr, jeg har givet 2500 kr.

0

Hvorfor synes du ikke det passer med alle de ting du nævner? Jeg havde selv en brun Mink - efterårsbryllup - men synes faktisk at man skal vælge noget der ikke matcher, hvis man ikke kan få noget der er 100% det samme.

Hvad med tylstola? Synes su skal vælge et let materiale, da det er sommer.

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Det er en fin kjole du har fået dig! Måske bare et lille sjal/ tørklæde. Evt. med nogle blonder á la kjolens... Hvis det er til at finde. Jeg havde en syet en bolerojakke til min kjole, men fik den kun brugt da vi kørte hjem (på havetraktor :D) kl halv fem om morgenen...

0

Sikke en smuk kjole! Jeg tror sagtens, du kan have en mink på til den. Det havde jeg selv, da jeg blev gift d. 15. maj i år på årets mest regnfulde dag ...

ME TOO!!! Super smuk kjole du har købt. Jeg blev også gift d. 15. maj og jeg havde et sjal på mig mor har hæklet til mig. Mit sjal passede ikke præcist i farven og alligevel passede det perfekt til min kjole og til mig. Du kan se billeder i min beretning :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg melder mig i koret af 15. maj-brude :thumbsupsmileyanim: Jeg havde købt et pashmina-sjal, som jeg havde lidt på på vej til kirken, ellers ikke - det var ligesom ikke vejr til at være ude i og indenfor var det varmt nok.

Jeg valgte et water-pashmina, også kaldet sommer-pashmina, som er meget let og tyndt, men alligevel luner.

Her er et billede af det:

Fra nettet:

post-39073-1281286566.jpg

Mit IRL:

post-39073-1281286553.jpg

Meget lækkert og til at bruge bagefter også.

Edited by Melin79
0

Annonce ♥

Tak for alle Jeres svar.... Jeg tror jeg synes minken vil blive for stor og voldsom når kjolen er så stor forneden..

Mht tylstola, så synes jeg det er synd fordi jeg skal have laaangt slør i... måske bare et pashminasjal vil være godt..

Jeg strikker selv rigtig meget, men har simpelt hen ikke tid med både husarbejde og bryllupsplanlægning - det meste af min tid for tiden går med at spartle vægge - ikke godt for fingrene og neglene.... :-(

Jeg må se når vi begynder at kunne fornemme vejrudsigten...

0