SørenogAnette

Tøj til dagen efter

19 indlæg i dette emne

Nu er jeg i gang med et stort vægttab og alt mit tøj er begyndt at hænge på mig og sidde meget løst. Jeg vil ikke købe nyt tøj før jeg er færdig med mit vægttab, så jeg ser farlig ud til jeg får købt nyt tøj :thumbsupsmileyanim:

Jeg har tænkt at jeg vil have nyt tøj til dagen efter men kan ikke finde ud af om hvad det skal være, om det skal være en smuk kjole eller om det skal være en smart bluse og et par stramme cowboybukser..

Tænker I andre på tøj til dagen efter og hvad tager I på?

Redigeret af SørenogAnette
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke tænkt på tøj til dagen efter endnu :thumbsupsmileyanim:

og der er jo ikke så længe til at det bliver min tur :cheerleader3:

syntes bare vi mangler SÅ meget så det med tøj til dagen efter har jeg slet ikke overvejet at tænke på, måske jeg bare ender med at tage et hurtigt kig i skabet her hjemme i stedet for :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en lækker kjole, men jeg tror som Dbrix at det bliver et sted der bliver sparet... Så det må være noget af det gamle fra skabet ;)

Vi spiser morgenmad sammen med dem der har booket værelse på kroen, men de må altså se mig i noget af mit gamle tøj...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal sove på hotellet hvor festen bliver holdt (og jeg håber som sagt at jeg har tabt mig rigtig meget til brylluppet så derfor skal det meste af mit tøj smides ud) derfor vil jeg gerne kunne starte et nyt "liv" når vi er blevet gift, jeg er en karen kedelig at se på lige nu og det skal være helt slut nu. Så det er derfor jeg gerne vil have nyt tøj på dagen efter. Jeg køber ikke en hel garderobe med det samme men vil starte der..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror heller ikke jeg skal have nyt, men finder da nok noget præsentabelt i skabet. Jeg tror det bliver leggins og en kjole/tunika og et par ballerianer - det er dejligt behageligt, men også altid pænt. Så det vil nok være mit forslag til dig, hvis du kan lide den slags tøj. Ellers er Jeans jo altid et hit...

Jeg vil tænke mest på at have noget på, der er behageligt uden at være for hverdagsagtigt:-)

Redigeret af rikke83
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde et par hvide bukser (de stoppede under knæet), en hvid og lilla silketop med binde-halterneck og en lilla kort jakke i skinnende stof - så faktisk smadder godt ud og var samtidigt afslappende. :cheerleader3: Og alle delene er noget, jeg har brugt efterfølgende :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal heller ikke have nyt, finder bare noget i gemmeren...

Jeg har "kun" tabt 9,5 kg. så meget af mit tøj kan jeg stadigvæk passe, det sidder bare noget løsere :cheerleader3: Mine kjoler har min mor været så sød at sy ind for mig...

Jeg tror det bliver en af mine kjoler, måske en hvid med noget sort mønster på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også tænkt jeg skulle have nyt tøj på og købte faktisk også et par hvide jeans og en lilla top med halvbar ryg. Men jeg kom til at bruge det før brylluppet, da jeg stod og manglede noget at have på til en 30 års, samt var jeg meget i tvivl om jeg ville have det på om søndagen.

Så jeg endte med at have en sommerkjole på, som jeg havde købt sidste år - men aldrig haft på. Så lidt ny var den alligevel :cheerleader3:

Manden havde bare et par tilfældige knickers og polo på tror jeg (og på billedet har han lånt sin fars jakke!).

_MG_0837.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde denne fra Edith & Ella i tankerne til 2. dags kjole, da jeg købte den (at den også kom i brug på selve dagen er en anden sag, så er bare glad for, jeg havde den!)

Jeg kan godt forstå dine tanker og synes, du "har ret" til at slå dit flotte vægttab fast med et frisk nyt "tøjmekka". Jeg ville vælge noget feminint... :cheerleader3:

post-37330-1281345797.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde som en overraskelse til min mand sørget for overnatning på en herregård, og havde selvfølgelig pakket en lille kuffert med tøj til os.

Jeg tænkte jeg kunne have mine brudesko på, en lang tætsiddendeskjorte med bindebælte og et par lyse trekvart bukser.

Som en lille sjov historie kan jeg så tilføje at jeg havde haft de lyse bukser på dagen før mens jeg var til frisør og kosmeteolog og selvom jeg var overbevist om at jeg havde pakket dem i kufferten efter brug, så.....

Ja da jeg åbnede kufferten næste dag var der kun den lange skjorte...

Så mit andendags outfit kom til at bestå af den lange skjorte, som til at agere kjole (omend en lidt kort en af slagsen) og mine brudesko. Hehe.

Held og lykke med det kommende bryllup.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer