Fuglesang

Fuglsang Møllers beretning

61 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Skøn beretning indtil videre!! virkelig gode billeder.

Og de billeder med rammen og med væggen er altså bare blevet rigtig gode. Det er bare super gennemført det hele. flotte DIY projekter!

Du skrev du var lidt ked at det skilt med bryllup på billederne, så har prøvet at fjerne det. der er sikkert nogle der er super gode til det i photoshop, så tror sagtens du kan få det fjernet hvis du gerne vil. her er bare lige et hurtigt forsøg:

post-39268-1284375749.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Skøn beretning indtil videre!! virkelig gode billeder.

Og de billeder med rammen og med væggen er altså bare blevet rigtig gode. Det er bare super gennemført det hele. flotte DIY projekter!

Du skrev du var lidt ked at det skilt med bryllup på billederne, så har prøvet at fjerne det. der er sikkert nogle der er super gode til det i photoshop, så tror sagtens du kan få det fjernet hvis du gerne vil. her er bare lige et hurtigt forsøg:

post-39268-1284375749.jpg

Ej, hvor fedt. Tak for det. kunne være jeg lige skulle forhøre mig i min omgangskreds der kan sådan noget :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens vi var på Nordborg Slots Efterskole for at blive fotograferet, blev gæsterne ved receptionsområdet, spiste lidt mere kage og drak mere kaffe og øl.

De lavede så også noget andet som Per og jeg først fik at vide som det sidste indslag om aftenen. Det hører I om senere.

Da vi skulle køre fra efterskolen og ud til feststedet, havde nogle af gæsterne pyntet bilen med dåser. meget morsomt, men hvor det dog larmede. Nogle biler dytterede - synes det så ud som om det kun var drenge, så tænker det måske var en polterabend :-)

post-34809-1284492375.jpg

Fotografen nåede lige at tage nogle billeder af bilen, mens vi kørte fra efterskolen :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi ankom til Vollerup Kro (feststedet), gav det velkomstdrink og vi underholdte os med en fotovæg som min far lavede.

Det var sådan en kanon ide. I starten var gæsterne ikke så vovede og stillede sig blot bag ved rammerne, men da jeg ankom fik jeg gang i de mere sjove scener :-) Havde lidt glemt at fortælle vores ven som skulle tage billederne foran væggen, hvad folk skulle gøre og så videre.

Men her er nogle af de bedste billeder

post-34809-1284492691.jpg

Redigeret af Fuglesang
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev tiden inde til at vi kunne sætte os til bords. Vi bød velkommen, toastmasteren sagde nogle ord og så præsenterede en af tjenerne menuen.

Her er nogle billeder af bordopdækningen, hvor man kan se de kranse jeg har lavet sammen med mor og mine to søstre. Man kan også lige ane de små runde æsker jeg har lavet.

post-34809-1284493200.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer