Sidsel R

vielsesringe fra udlandet?

24 indlæg i dette emne

ja jeg har fundet ud af at man kan spare en masse penge ved at købe sine vielsesringe i udlandet....

men men men... jeg kunne godt bruge at høre om nogle erfaringer fra andre der har prøvet det og hvad I vil anbefale.. :unsure:

så kom frit frem... :pokey::cheerleader3:

hvordan passede jeres ringe da de kom frem og hvad gjorde i for at finde ud af hvilken en størrelse i brugte og hvilken en størrelses enhed juvelleren i bestilte igennem brugte?

Redigeret af Sidsel R
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

se evt. denne tråd Klik klik

der står en masse om ringe fra firmaet Maidor - vi har selv bestilt ringe derfra som burde være færdige i denne uge så jeg ved endnu ikke hvordan de er blevet.

den side har jeg også været inde og kigge på... synes ikke der er så meget i den prisklasse vi har men jeg kan se at det kan designe til én...

tør man spørge hvad i giver for jeres og hvad de er lavet af?

jeg har kig på nogen af deres ringe herinde til meget fornuftige priser... :cheerleader3:http://www.loveweddingbands.com/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

se evt. denne tråd Klik klik

der står en masse om ringe fra firmaet Maidor - vi har selv bestilt ringe derfra som burde være færdige i denne uge så jeg ved endnu ikke hvordan de er blevet.

den side har jeg også været inde og kigge på... synes ikke der er så meget i den prisklasse vi har men jeg kan se at det kan designe til én...

tør man spørge hvad i giver for jeres og hvad de er lavet af?

jeg har kig på nogen af deres ringe herinde til meget fornuftige priser... :unsure:http://www.loveweddingbands.com/

Altså nu har vi valgt at få lavet nogle ringe som ikke er helt billige - i Danmark kunne vi få dem til ca. 20.000kr med rabat og ikke så mange sten.

Men dem vi har bestilt er i hvidguld og de er inspireret af dem her:

post-36041-1281508299.jpg

Vi skal give 9500kr. for ringe plus forsendelse så det er ikke så galt... de havde været MEGET billigere hvis ikke jeg skulle have sten hele vejen rundt :cheerleader3:

De er super søde ved Maidor så prøv evt. at sende et billede til dem af ringe i godt kunne tænke jer så sender de helt uforpligtende et tilbud tilbage på dem.. jeg skrev en del gange før vi bestilte de endelige ringe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogen der kan hjælpe med at bestille jeg vil meget gerne bestille den fra den anden trån som pernille havde sat et billede ind af, det er lige sådan en ring jeg gerne ville have, men jeg er bare ikk god til at tale engelsk eller skrive det så ville være fedt hvis nogen kunne hjælpe mig med det...

camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Er der nogen der kan hjælpe med at bestille jeg vil meget gerne bestille den fra den anden trån som pernille havde sat et billede ind af, det er lige sådan en ring jeg gerne ville have, men jeg er bare ikk god til at tale engelsk eller skrive det så ville være fedt hvis nogen kunne hjælpe mig med det...

camilla

Jeg er ikke med på hvilken anden tråd du tænker på men jeg kan måske hjælpe.. :cheerleader3: hvor vil du bestille fra?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det var da bestemt ikke dyrt... kan være vi skal finde yndlingsringene og bestille dem derinde fra... :)

hvor lang tid tager det ca. før de kommer hjem? eller hvor lang er leveringstiden på jeres?

Det ville tage mellem 2 og 3 uger for dem at lave ringene så de burde være færdige ca. i dag :cheerleader3:

Så sender de nogle billeder til godkendelse og hvis vi godkender alt sender de dem til Danmark.. det kan man da ikke klage over :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
ja det var da bestemt ikke dyrt... kan være vi skal finde yndlingsringene og bestille dem derinde fra... :griner:-

hvor lang tid tager det ca. før de kommer hjem? eller hvor lang er leveringstiden på jeres?

Det ville tage mellem 2 og 3 uger for dem at lave ringene så de burde være færdige ca. i dag :cheerleader3:

Så sender de nogle billeder til godkendelse og hvis vi godkender alt sender de dem til Danmark.. det kan man da ikke klage over :thumbsupsmileyanim:

fedt... det jeg måske er mest bekymret for er hvis de bliver væk i posten... :) hvordan sender de dem? med DHL eller lign?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
den som felixia har lavet link på længer oppe... det er maidor jeg gerne ville bestille ved og det er den pernille soelberg jensen har sat et stort billede ind af den er guld med mange sten midt på,...

jeg vil gerne hjælpe dig men smid lige et link til den tråd med ringen i som du gerne vil have... for da jeg søgte på hendes navn herinde var der godt nok mange sider med tråde hun har været med i.... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved faktisk ikke hvordan de sender dem, men der er ikke andre herinde fra som har mistet dem i posten.. så det tror jeg ikke du skal være bekymret om... Kunne forestille mig at de sender dem med noget tracking så Maidor også ved hvor de befinder sig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har selv lige skrevet til Maidor for at få et tilbud på nogle ringe.

Jeg er sikker på de sender dem med track and trace og mon ikke også noget forsikring af en art?

Under alle omstændigheder er det så vidt jeg ved deres problem hvis pakken bliver væk da de forpligter sig til at levere varen, det gør det ikke hvis nogen stjæler pakken.

Jeg ser ingen grund til at være nervøs over om pakken forsvinder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået et groft prisoverslag fra Maidor på nogle ringe. De vil vælge nogle sten i en lidt bedre kvalitet end den jeg nævnte og de tager under halvdelen af det de koster i DK, det er over 10.000kr sparet. Inklusive fragt!

Det er altså lidt vildt!

Er der nogen som er endt med at betale told og moms på deres ringe derfra?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået et groft prisoverslag fra Maidor på nogle ringe. De vil vælge nogle sten i en lidt bedre kvalitet end den jeg nævnte og de tager under halvdelen af det de koster i DK, det er over 10.000kr sparet. Inklusive fragt!

Det er altså lidt vildt!

Er der nogen som er endt med at betale told og moms på deres ringe derfra?

det var da vildt så mange penge man kan spare... lige så snart vi har fundet ud af stilen vi går efter så tror jeg også vi bestiller ved dem.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi gik bare ind i en smykkebutik og spurgte om det var muligt at få målt vores ring-størrelser! Maidor kan sagtens lave ringene ud fra det størrelsessystem vi har i Danmark.

okay... godt det ikke er værre end det så... passede de så da de nåede frem?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer