Posted September 3, 2010 (edited) · Report post Dette billede sender vi til bedsteforældre, mine forældres venner, naboer, kollager, dem der har sendt en hilsen mm. (det klassiske bryllupsbillede) Edited September 3, 2010 by Miss-Mette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2010 · Report post Dette billede sender vi til nære venner og bryllupsgæster (de ved jo hvordan vi så ud). 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2010 · Report post Dette billede sender vi til nære venner og bryllupsgæster (de ved jo hvordan vi så ud). Det er nogle rigtig fine billeder - godt valgt Er simpelthen SÅ vild med dette billede. Det er bare så smukt... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2010 · Report post Vi valgte at lave denne collage til alle gæster: Mine forældre og svigerforældre har fået lov at vælge et billede og har valgt dette: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2010 · Report post Dette er mit ynglingsbillede 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2010 · Report post ]Og dette syntes jeg også er fantastisk - men slet ikke egnet til takkekort 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2010 · Report post Vi havde også svært ved at vælge, men valgte dette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2010 · Report post Vi havde også svært ved at vælge, men valgte dette Hold op hvor du stråler!! Det billede er virklig godt!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2010 (edited) · Report post ]Og dette syntes jeg også er fantastisk - men slet ikke egnet til takkekort Det er også vildt smukt med træerne der stræber mod himlen Edited September 3, 2010 by Miss-Lena 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2010 · Report post Dette er mit ynglingsbillede Det kan jeg da godt forstå - du ser så skide godt ud på det billede (og søøøød) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2010 · Report post Vores takkekort kommer til at se sådan her ud. Må indrømme, der er nogle andre favoritbilleder, der har måttet vige pladsen, men det skulle også "gå op" og efter at have modtaget dem, er jeg okay tilfreds. - Men det var svært at vælge (fravælge... ;) ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2010 · Report post Wow nogle flotte billeder som I alle har fået taget.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2010 · Report post Vi havde besluttet at give/betale et stort billede til vores forældre og min mormor. De fik så alle selv "lov" at vælge blandt billederne fra fotografen - hermed fik de alle lige hvad de ønskede og det var ganske fint idet de alle faktisk valgte forskellige billeder... Så det var også en mulighed.... Louise 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2010 · Report post Tror vores bliver dette billede til min farmor Synes man kan se min kjole, og vi ser glade og lykkelige ud ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites