charlotte heidi

"Et organisk Bryllup" - 16/7 2011

994 posts in this topic

Dejligt for dig at du har sommerferie så du rigtigt kan fordybe dig i brylluppet! :super: Selv skal jeg arbejde helt indtil fredagen inden brylluppet, men det er ligesom om at mit hovede er helt fyldt med bryllup :badgirl:

I hvert fald, rigtig god planlægning her i de sidste 18 dage! Glæder mig til at følge dine sidste anstrengelser, især nu når vi skal giftes så tæt på hinanden.

0

Annonce ♥

Dejligt for dig at du har sommerferie så du rigtigt kan fordybe dig i brylluppet! :super: Selv skal jeg arbejde helt indtil fredagen inden brylluppet, men det er ligesom om at mit hovede er helt fyldt med bryllup :badgirl:

I hvert fald, rigtig god planlægning her i de sidste 18 dage! Glæder mig til at følge dine sidste anstrengelser, især nu når vi skal giftes så tæt på hinanden.

Ja det er nemlig super dejligt :cheerleader3:

Men i dag skal jeg bare slappe af :thumbsupsmileyanim:

Men der er jo ikke så længe til fredag det er lige om lidt, så kan også tænke på bryllup hele tiden :wink: og det er jo skønt.

Jeg glæder også til at følge dig, det er rart når man kan følges ad :)

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Annonce ♥

Så kom jeg på også på PA :cheerleader3:

Jeg havde en super god dag i går, som jeg nok skal fortælle jer om. I dag skal jeg bare slappe af.

5178921e1d4fb9c9.gif

Edited by charlotte heidi
0

Annonce ♥

Åh brylluppet er ved at gå mig til hovedet og HTB er ved at være træt af mig - fordi jeg er lidt slem.

I dag var der problemer med sodavandene, jeg troede vi kunne få 33cl sodavand, men det kunne vi ikke (en misforståelse fra min side), og så kom jeg lidt op og køre over hvad vi så skulle gøre. Nå man vi endte med et tilbud på 1,5 L sodavand.

Men i dag fik jeg også hentet kjolen i dag :cheerleader3: Det er bare så dejligt :)

og jeg fik køb satinbånd til lukningen.

Da jeg var inde og hente kjolen, kom jeg også lige til at købe en korsage, havde ellers købt en stropløs BH. Men synes bare om ideen med en korsage, fordi jeg tror den vil side meget bedre :)

post-43938-0-84327600-1309893275.jpg

Så fik jeg købt øreringe fandt nogle der passede perfekt. Jeg har desværre ikke et billede af dem. Men de mindre og disse, der er bare i sølv:

post-43938-0-64947500-1309891930.jpg

Så nu er der helt styr på mit tøj. Mangler lige at lave strømpebåndet færdigt, der kommer der nok billedere af i næste uge.

Men selve strømpebåndet ser sådan her ud:

post-43938-0-61929900-1309892805.jpg

og så skal der et lille loge på som ser sådan her nu:

post-43938-0-35247800-1309892866.png

Er der nogen der kender det? :wink: Logoet er lyseblå som strømpebåndet, så tingene passer sammen.

Så fik jeg også købt gave til min søster. Det var bare dejligt :)

Hun skal have et sølvarmbånd, som hun har ønsket sig. Så nu er jeg spændt på hvad hun siger til det. Men så er gaverne til best man og brudepigen købt :cheerleader3:

Og i morgen skal jeg jo prøve kjole igen :cheerleader3: Der skal nok komme billeder :)

På torsdag laver vi bordkortene færdige, jeg tror ikke det tager så langt tid, men nu må vi se.

Derudover skal vi lave dørskilte til hytte, de ser ud som dette:

post-43938-0-45994900-1309892399.jpg

Den 1207 er datoen hvor HTB friede til mig.

Derudover er der disse nummer:

2903 - vores års dag

1607 - bryllupsdag

Jeg synes bare der kunne være lidt sjovt, men disse dørskilte.

Vi skal og klistre mærke på tændstikæsker:

post-43938-0-69239200-1309893470.jpg

Så vi går en klippe klister weekend i møde, og HTB har lovet han vil hjælpe mig :cheerleader3:

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Annonce ♥

Ihh hvor sker der bare meget, men det er jo også lige om snart :)

Glæder mig til at se billeder af kjolen.

Super fine ting du har gang i :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Tak søde Mette :)

Jeg lover dig, at med det samme jeg har mulighed for det så lægger jeg billedere ind :cheerleader3:

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Nå jeg må jo hellere lige fortælle om min PA i lørdages menes jeg stadig kan huske hvad der skete :wink:

Inden Lørdag d. 2/7

Jeg havde en meget stærk mistanke om at vores PA ville være d. 2/7 af flere årsager:

1. Jeg havde sagt jeg helst ville have min PA efter min sidste eksamen som var d. 28/6, og der havde ikke været nogle PA før d. 28/6

2. Mine forældre skulle hente min kjole, og de havde hele tiden sagt de ville komme en fredag i slutningen af juni. Dette lavede de om til en tirsdag, derfor tænkte jeg at det nok var fordi de ikke ville køre til Jylland to dage i træk.

3. Det kunne næsten kun være en lørdag (eller søndag), fordi halvdelen at venner og familie ikke har ferie og derfor kun har mulighed i weekenden.

4. Ingen har vist hvornår vi præcis ville tage til Sjælland, og derfor kunne vi jo godt tage til Sjælland en uge før = alle planer ville være ødelagt.

Derfor var jeg i fuld gang fredag med at rydde op og gøre rent, så vi var klar til evt. at tage imod gæster lørdag.

HTB fik planlagt med en ven at de skulle træne lørdag morgen kl. 10.00, og om aftenen skulle spille på nettet med en anden ven.

Men vi gik I seng og snakkede længe om at de måtte komme om lørdagen, og hvem der evt. kom med.

Om natte vågner jeg op, og siger til HTB: ”de kommer nu, de kommer nu!” og jeg springer op af sengen og kigger ud af vinduet – vi bor i lejlighed, og man kan se indgangen fra vores soveværelse. Men der var selvfølgelig ikke nogen, for klokken var omkring 03.00, tror ikke der er nogle der holder PA på det tidspunkt. :oops:

Men jeg kom i seng igen, da jeg fandt ud af det bare var en drøm – eller hvad det nu var! :griner:-

Lørdag d. 2/7

Nå men lørdag stod vi op kl. 8, HTB skulle jo træne og vi blev enige om vi godt kunne så op der. Så havde vi jo god til morgen mad, og hvis der nu kom gæster var vi klar til at tage imod dem. Så blev frisk op og kom i tøjet.

Under morgen maden blev vi i tvivl om det nu var den dag de ville komme. Derfor gik vi fra de ene vindue til det andet for at se om der kom nogle. Men det gjorder der ikke.

Men kl.9 skete der så noget. HTB ringe og sagde han var klar til at træne. Der viste vi med det samme der var noget galt, for HTBs ven kommer aldrig til tiden, han kommer altid for sent.

Derfor begynder jeg at rydde morgenmaden op og HTB kiggede ud af vinduet i soveværelset, hvor han så udbryder: ”ja jeg tror vi får gæster nu, for der står godt nok mange…..”. Jeg skal jo lige se og ned ved indgangen stod der en masse venner og familien. Så jo vi skulle da på PA i lørdags.

Nå men det var det for nu, så kommer der mere og billeder senere……

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Brudebuket

Så fik jeg vist HTB hvilken brudebuket jeg gerne ville have og den må gerne være som disse:

post-43938-0-59773600-1309900029.jpg

post-43938-0-95763300-1309899946.jpg

Helt enkelt - den passer til temaet og kjolen så nu må jeg se hvad han gør :)

Derudover har jeg et ønske om at det sartinbånd der blev brugt til min konfirmationskjole, skal bindes rund om blomsterne.

Samtidigt har min mor og jeg fundet en manchetknap fra min farfar, som gerne skulle sidde i buketten. Min farfar var smed, derfor sidder der to hestesko på manchetknappen. Dette passer jo rigtig godt til et bryllup. Derved får jeg også noget med fra min far.

De minder om dem her:

post-43938-0-24062300-1309904707.jpg

5178921e1d4fb9c9.gif

Edited by charlotte heidi
0

Annonce ♥

Hold da op du har fået opdateret. Jeg vil også gerne have den brudebuket :) har præcis det samme inspirations billede og har prikket til Robert flere gange..

Jeg er næsten lidt trist over der kun er 9 dage tilbage... så betyder det at jeg snart ikke kommer til at læse flere opdateringer fra din side, eller høre fra dig i min tråd :huh: MEN jeg glæder mig også til at se dig gift og læse din beretning ()():hug:

Fedt at i kom på PA og uh kan ikke vente med at se dit pinup billede :cheerleader3:

0

Hold da op du har fået opdateret. Jeg vil også gerne have den brudebuket :) har præcis det samme inspirations billede og har prikket til Robert flere gange..

Jeg er næsten lidt trist over der kun er 9 dage tilbage... så betyder det at jeg snart ikke kommer til at læse flere opdateringer fra din side, eller høre fra dig i min tråd :huh: MEN jeg glæder mig også til at se dig gift og læse din beretning ()():hug:

Fedt at i kom på PA og uh kan ikke vente med at se dit pinup billede :cheerleader3:

Tak hvor er du bare sød :hug:

Men jeg tror ikke jeg kan holde mig væk fra BK, for der jo lige nogle bryllupper jeg skal følge med i - bla. dit :wink:

Derudover er der jo også en masse fed DIY ting man godt kan lave selvom man er gift. :thumbsupsmileyanim:

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Så fik jeg prøver og valgt kjole hos Kennedys

Det var en helt fantastisk oplevelse, og vildt underligt man bare kunne vælge lige netop den man ville.

Jeg måtte vælge mellem alle deres kjole - følte mig lidt som et barn i en slikbutik :thumbsupsmileyanim:

Så min veninder og jeg kiggede på alle kjolerne og fandt så 7 kjoler, men ved I hvad jeg glemte jo at tage billedere :pokey:

Men det var vildt at bare kunne sige "nej ikke den" og "ja den kunne godt vær noget" uden at se på prisen.

Men jeg fandt så en der lige var mig, og den kunne jeg også finde på hjemmeside:

post-43938-0-91303100-1310030153.jpg

Jeg tager lige nogle billeder med mig selv i den på et senere tidspunkt.

Så fik jeg den strøget, så den er lige til at tage på til fest. Imens de gjorder de, kiggede vi selvfølgelig på alle de fantastiske brudekjole :c166: - det bliver man jo nød til :wink:

Nu mangler jeg bare en helt særlig begivenhed til den.

Det var en helt fantastik dag hos Kennedys, de var bare super søde og ønskede med tillykke med det kommende bryllup.

Og Mette jeg så også toilettet, og du havde ret det var super flot.

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Annonce ♥

Men jeg tror ikke jeg kan holde mig væk fra BK, for der jo lige nogle bryllupper jeg skal følge med i - bla. dit :wink:

Derudover er der jo også en masse fed DIY ting man godt kan lave selvom man er gift. :thumbsupsmileyanim:

5178921e1d4fb9c9.gif

Jeg kan godt forstå du ikke helt kan holde dig væk :) Man har jo snart også været herinde længe, og bruger store mængder af fritid på det. Men du skal vist hænge lang tid på endnu hvis du skal nå at se mit :rolleyes:

Og du kjole er vildt flot :) Må være luxus bare at kunne vælge og vrage

0

Det var en helt fantastisk oplevelse, og vildt underligt man bare kunne vælge lige netop den man ville.

Jeg måtte vælge mellem alle deres kjole - følte mig lidt som et barn i en slikbutik :thumbsupsmileyanim:

Så min veninder og jeg kiggede på alle kjolerne og fandt så 7 kjoler, men ved I hvad jeg glemte jo at tage billedere :pokey:

Men det var vildt at bare kunne sige "nej ikke den" og "ja den kunne godt vær noget" uden at se på prisen.

Men jeg fandt så en der lige var mig, og den kunne jeg også finde på hjemmeside:

Så fik jeg den strøget, så den er lige til at tage på til fest. Imens de gjorder de, kiggede vi selvfølgelig på alle de fantastiske brudekjole :c166: - det bliver man jo nød til :wink:

Det var en helt fantastik dag hos Kennedys, de var bare super søde og ønskede med tillykke med det kommende bryllup.

5178921e1d4fb9c9.gif

-HAHA-

Og skøøøøøn kjole du har fået dig! Og dejligt, du havde en skøn oplevelse! :) Jeg var faktisk også i Kennedys igår, for at hente min kjole, det kunne have været skægt, hvis vi havde stødt ind i hinanden. :)

0

5178921e1d4fb9c9.gif

Jeg kan godt forstå du ikke helt kan holde dig væk :) Man har jo snart også været herinde længe, og bruger store mængder af fritid på det. Men du skal vist hænge lang tid på endnu hvis du skal nå at se mit :rolleyes:

Og du kjole er vildt flot :) Må være luxus bare at kunne vælge og vrage

Det er da lige om lidt du skal giftes :wink:

Men jeg skal se billedere fra dit bryllup, synes det er sådan et fantastisk tema :thumbsupsmileyanim: Jeg har også fortalt nogle af mine veninder om det, fordi jeg synes det er gennemført.

Ja det var luxus bare at sige: "den der skal jeg prøve, og den der vil jeg også prøve". Jeg synes alle kvinder skulle havde lov til prøve det en gang i livet, for det er fantastisk :cheerleader3:

5178921e1d4fb9c9.gif

0

5178921e1d4fb9c9.gif

-HAHA-

Og skøøøøøn kjole du har fået dig! Og dejligt, du havde en skøn oplevelse! :) Jeg var faktisk også i Kennedys igår, for at hente min kjole, det kunne have været skægt, hvis vi havde stødt ind i hinanden. :)

Tak Mette :hug:

Hvis jeg bare havde vist at du lige skulle hente kjolen der, det kunne da havde været sjovt :) Hvad tid var du der?

Ja og du havde ret de var/er vildt søde.

5178921e1d4fb9c9.gif

0