charlotte heidi

"Et organisk Bryllup" - 16/7 2011

994 posts in this topic

Annonce ♥

Så fik jeg prøver og valgt kjole hos Kennedys

Det var en helt fantastisk oplevelse, og vildt underligt man bare kunne vælge lige netop den man ville.

Jeg måtte vælge mellem alle deres kjole - følte mig lidt som et barn i en slikbutik :thumbsupsmileyanim:

Så min veninder og jeg kiggede på alle kjolerne og fandt så 7 kjoler, men ved I hvad jeg glemte jo at tage billedere :pokey:

Men det var vildt at bare kunne sige "nej ikke den" og "ja den kunne godt vær noget" uden at se på prisen.

Men jeg fandt så en der lige var mig, og den kunne jeg også finde på hjemmeside:

post-43938-0-91303100-1310030153.jpg

Jeg tager lige nogle billeder med mig selv i den på et senere tidspunkt.

Så fik jeg den strøget, så den er lige til at tage på til fest. Imens de gjorder de, kiggede vi selvfølgelig på alle de fantastiske brudekjole :c166: - det bliver man jo nød til :wink:

Nu mangler jeg bare en helt særlig begivenhed til den.

Det var en helt fantastik dag hos Kennedys, de var bare super søde og ønskede med tillykke med det kommende bryllup.

Og Mette jeg så også toilettet, og du havde ret det var super flot.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

-HAHA-

Og skøøøøøn kjole du har fået dig! Og dejligt, du havde en skøn oplevelse! :) Jeg var faktisk også i Kennedys igår, for at hente min kjole, det kunne have været skægt, hvis vi havde stødt ind i hinanden. :)

Tak Mette :hug:

Hvis jeg bare havde vist at du lige skulle hente kjolen der, det kunne da havde været sjovt :) Hvad tid var du der?

Ja og du havde ret de var/er vildt søde.

5178921e1d4fb9c9.gif

Æhh, jeg tror nok at det var ved sekstiden...?

Men ja, de er SÅ søde :) Er rigtig glad for at jeg købte min kjole der. :)

0

Så fik jeg prøver og valgt kjole hos Kennedys

Det var en helt fantastisk oplevelse, og vildt underligt man bare kunne vælge lige netop den man ville.

Jeg måtte vælge mellem alle deres kjole - følte mig lidt som et barn i en slikbutik :thumbsupsmileyanim:

Så min veninder og jeg kiggede på alle kjolerne og fandt så 7 kjoler, men ved I hvad jeg glemte jo at tage billedere :pokey:

Men det var vildt at bare kunne sige "nej ikke den" og "ja den kunne godt vær noget" uden at se på prisen.

Men jeg fandt så en der lige var mig, og den kunne jeg også finde på hjemmeside:

post-43938-0-91303100-1310030153.jpg

Jeg tager lige nogle billeder med mig selv i den på et senere tidspunkt.

Så fik jeg den strøget, så den er lige til at tage på til fest. Imens de gjorder de, kiggede vi selvfølgelig på alle de fantastiske brudekjole :c166: - det bliver man jo nød til :wink:

Nu mangler jeg bare en helt særlig begivenhed til den.

Det var en helt fantastik dag hos Kennedys, de var bare super søde og ønskede med tillykke med det kommende bryllup.

Og Mette jeg så også toilettet, og du havde ret det var super flot.

5178921e1d4fb9c9.gif

-HAHA-

Og skøøøøøn kjole du har fået dig! Og dejligt, du havde en skøn oplevelse! :) Jeg var faktisk også i Kennedys igår, for at hente min kjole, det kunne have været skægt, hvis vi havde stødt ind i hinanden. :)

Tak Mette :hug:

Hvis jeg bare havde vist at du lige skulle hente kjolen der, det kunne da havde været sjovt :) Hvad tid var du der?

Ja og du havde ret de var/er vildt søde.

5178921e1d4fb9c9.gif

Æhh, jeg tror nok at det var ved sekstiden...?

Men ja, de er SÅ søde :) Er rigtig glad for at jeg købte min kjole der. :)

Okay jeg tog der fra kl. 16.30 men jeg tror jeg var blevet mundlam hvis du lige pludselig havde stået der :griner:-

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Jeg har været ude og shoppe i dag og fandt en fin kjole I H&M

post-43938-0-23836400-1310072444.jpg

post-43938-0-69081500-1310072402.jpg

post-43938-0-17812500-1310072411.jpg

post-43938-0-33693000-1310072427.jpg

og så var den på tilbud, der var bare lækkert :thumbsupsmileyanim:

Jeg regner med det skal være dagen der på kjolen :)

Ellers har jeg lavet masse sider klar så vi kan udskrive dem i morgen.

Det er bordkort, bordplan og diverse skilte.

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Annonce ♥

Suuuper fin 2. dags kjole :thumbsupsmileyanim:

Åååårrh lyder som en fantastiske oplevelse i Kennedys, er mega misundelig :rolleyes:

Hvordan gik det med boudoir-tegningen, var den god??

Ja den blev lidt anderledes end jeg havde forstillet mig. Men super flot man kan godt se det er mig. Så nu glæder jeg mig til at se hvad HTB siger.

Jeg lægge lige et billed ind når jeg har mulighed for det. Det er ikke helt nemt når HTB er hjemme

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Suuuper fin 2. dags kjole :thumbsupsmileyanim:

Åååårrh lyder som en fantastiske oplevelse i Kennedys, er mega misundelig :rolleyes:

Hvordan gik det med boudoir-tegningen, var den god??

Ja den blev lidt anderledes end jeg havde forstillet mig. Men super flot man kan godt se det er mig. Så nu glæder jeg mig til at se hvad HTB siger.

Jeg lægge lige et billed ind når jeg har mulighed for det. Det er ikke helt nemt når HTB er hjemme

Yay, det glæder jeg mig til at se :loveboard:

0

Det er da lige om lidt du skal giftes :wink:

Men jeg skal se billedere fra dit bryllup, synes det er sådan et fantastisk tema :thumbsupsmileyanim: Jeg har også fortalt nogle af mine veninder om det, fordi jeg synes det er gennemført.

Ja det var luxus bare at sige: "den der skal jeg prøve, og den der vil jeg også prøve". Jeg synes alle kvinder skulle havde lov til prøve det en gang i livet, for det er fantastisk :cheerleader3:

5178921e1d4fb9c9.gif

Ih det er sødt at du synes det, jeg tror der er meget få der ville have sådan et tema, folk er for glade for hvide kjoler, kirker og fine festsale. :) Men det kan jeg nu også godt forstå. Hvis vi ikke havde haft middelalder tema havde vi nok holdt maskebal, i sådan en flot 1700 tals sal med guldspejle og engle i loftet, og så havde jeg nok valgt en stoooor hvid kjole :rolleyes:

Håber du vender hurtigt tilbage efter dit bryllup og beretter for os :D

Din H&M kjole er såå cute :loveboard:

0

Annonce ♥

Ih det er sødt at du synes det, jeg tror der er meget få der ville have sådan et tema, folk er for glade for hvide kjoler, kirker og fine festsale. :) Men det kan jeg nu også godt forstå. Hvis vi ikke havde haft middelalder tema havde vi nok holdt maskebal, i sådan en flot 1700 tals sal med guldspejle og engle i loftet, og så havde jeg nok valgt en stoooor hvid kjole :rolleyes:

Håber du vender hurtigt tilbage efter dit bryllup og beretter for os :D

Din H&M kjole er såå cute :loveboard:

Det var så lidt :hug:

Ideen om et bryllup i 1700 stil lyder heller ikke så ringe, det må være til jeres kobberbryllup så :wink:

Jeg vender tilbage så hurtigt jeg kan, men jeg skal lige på ferie (ikke-bryllupsrejse)

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Sikke en skøn dag med DIY projekter :)

Jeg har været i gang med bordkort, og mangler kun bagsiden til dem. Opdaget at jeg havde lavet en fejl, så bagsiderne kunne ikke bruges :td: Heldigvis skal jeg bare udskrive bagsiderne og sætte dem på.

Så fik vi ordnet drinkskort, de skal bare lige skæres til. Hvilket jeg må gøre i morgen, fordi lyset ikke er der til det nu.

Så har jeg lavet diverse skilte klar til dørene, kagerne mf.

Så har vi lavet halvdelen af tændstikæskerne færdige.

og så har jeg været i gang med Door hangers. Jeg fik inspirationen fra Metteholm og synes det var en genial ide. Især fordi der er 3 højgravide med til brylluppet som gerne vil kunne slappe lidt af i løbet af dagen.

Billeder kommer nok i morgen, da lyset ikke er så godt nu.

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Så blev vi færdige med bordkortene, eller det vil sige vi mangler at sætte snor i men det går vi på Sjælland.

post-43938-0-44936700-1310237176.jpg

Jeg har taget udgangspunkt i STD kortene

5178921e1d4fb9c9.gif

Edited by charlotte heidi
0

Annonce ♥

Derudover blev vi færdige med door hangers

post-43938-0-48560100-1310237370.jpg

De skal bare hænge på dørene, så gæsten kan sætte den på hvis de vil slappe af - tak for ideen Metteholm :)

5178921e1d4fb9c9.gif

Edited by charlotte heidi
0

Vi blev også færdig med diverse skilte:

post-43938-0-63236400-1310237573.jpg

De små nøglering er til nøglerne til hvert værelse så de gæster der får tildelt et bestemt værelse for en nøgle der til. Jeg skal havde hæng nøgler op på et nøglebræt, og over nøglerne hænger det lille skilt så med navne. Lidt på samme måde som når man er på hotel.

Jeg synes bare det var en sjov lille ide.

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Annonce ♥

Ej hvor er det altså bare gennemført :rolleyes::cheerleader3:

Virkelig virkelig flotte ting du har fået lavet !

1.000 tak :hug:

Man bliver jo bare så glad når I synes om det man laver :blush:

Nu er der heller ikke længe til dit bryllup :cheerleader3: Er du ved at være spændt.

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Annonce ♥

Ihh Charlotte hvor er du sej :BKSTREET:

Det er godt nok nogle super flotte og gennemførte ting du har fået lavet :BKSTREET:

Og nu er der under en uge til at det er jeres tur. Hvor er de sidte 10 måneder blevet af????? Glæder mig til at følge dig på vej den sidste uge :bearhug:

0

Hvor ser det fint ud det hele Charlotte :thumbsupsmileyanim: Men nu er det sørme også lige om lidt.

Hvad er tændstikæskerne til?

1.000 tak :)

Ja der er ikke så længe til nu, sjovt nok har jeg drømt om bryllup de sidste 3 nætter - ved ikke lige hvad der sker.

Tændstikæskerne er til borderne, hvis nu lysene skulle gå ud. Den store er til bålet når vi skal lave nat mad. Jeg tænkte, når jeg nu var i gang, kunne jeg også lige pynte den.

5178921e1d4fb9c9.gif

0