charlotte heidi

"Et organisk Bryllup" - 16/7 2011

994 posts in this topic

1.000 tak for alle jeres hilsner.

Vi havde en helt fantastisk dag, og jeg glæder mig til at fortælle om det.

vi er ikke kommet hjem i nu, derfor bliver det kun til denne korte besked. Håber I alle har det godt :)

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Annonce ♥

1.000 tak for alle jeres hilsner.

Vi havde en helt fantastisk dag, og jeg glæder mig til at fortælle om det.

vi er ikke kommet hjem i nu, derfor bliver det kun til denne korte besked. Håber I alle har det godt :)

5178921e1d4fb9c9.gif

Ihhh Charlotte kan du så snart komme med et billede og en mere detaljeret forklaring om dagen. Tjekkede BK såååå mange gange i går for at se om der kom et billede fra dig :bearhug::griner:-

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Okay I får lige et til :)

Det er et af mine ynglings billeder, det er taget af min super søde nevø på 3 år. Jeg synes det er super godt, og der er balance i billedet :)

post-43938-0-33231500-1311101714.jpg

Jeg lover der kommer flere plus beretning, men ved ikke om jeg når det inden vi tager på ferie på søndag. Men det kan godt være jeg kan få lagt nogle flere billedere ind.

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Skønne billeder ind til videre :loveboard:

Virkelig fedt billede hvor du - ja hvad siger man - rider på ham? det lyder bare så sex-agtigt.. hehe, men det er i hvert fald rigtig godt..

Jeg glæder mig til at se mange flere.

0

Annonce ♥

Jeg ville jo gerne sige tak for alle jeres hilsner, jeg blev jo helt rørt da jeg søndag aften kunne læse denne alle. Nu har jeg haft tid til at nyde dem igen, nu hvor vi er kommet til Vejle og der er lidt mere ro på.

Uhhhh!!! Hvor må du være spændt nu!! :cheerleader3:

Jeg håber I får en helt fantastisk dag! Jeg er såååå ked af jeg ikke har været særlig aktiv det sidste (lange) stykke tid, men jeg glæder mig rigtig meget til at læse din beretning! :)

Jeres bryllup kan ikke andet end at blive godt og super inspirerende!!

TILLYKKE!!! :denmarkflag::loveshower:

Vi havde den mest fantastiske dag - som man jo også kan se på billederne :) Vejret var bare super skønt ikke for varmt og ikke for koldt. Fatter stadig ikke at vi kunne være så heldige at det ikke blev regnvejr.

Jeg kan godt forstå du ikke har været aktiv, der sker et eller andet efter brylluppet, men jeg er glad for din hilsen :)

Tillykke med dagen

Håber I kommer til at nyde den og at det bliver en mindeværdig dag :D

1.000 tak.

Det var den bedste dag i mit liv. Jeg glæder mig til at fortælle jer om den :)

Tillykke med dagen! Den skal nok blive helt og aldeles vidunderlig :loveshower:

Mange tak, det var nemlig helt vidunderligt. Men det er lidt underligt at det nu er overstået. Man har glædet sig såååå længe og så kom dagen, og den gik hurtig.

Så kom dagen endelig :cheerleader3:

tillykke med brylluppet

1.000 tak Mette. Det var bare den mest fantastiske dag.

Ivan var rigtig god og han fandt ud af at han kendte min far, så han blev lidt længer. Men vi fik det lige som vi gerne ville have det, der var bare skønt.

:loveshower: STORT TILLYKKE - JEG ØNSKER JER EN VIDUNDERLIG DAG :loveshower:

Tak for din hilsen og dagen blev rigtig god - på nær et en lille ting, men den fortæller jeg om senere :wink: (Men det var ikke noget der ødelage dagen)

Forresten rigtig flot avetar billed ;)

Tillykke med jeres store dag! :balloons:

1.000 tak

STORT tillykke med i dag... Håber I får en fantastisk dag fuld af kærlighed :loveshower:

Tak for din hilsen. Jo der var bestemt meget kærlighed den dag, fra alle sider. Det virkede til at alle nød dagen. Det var bare dejligt.

Tillykke med dagen !!

Mange tak :)

5178921e1d4fb9c9.gif

0

KÆMPE TILLYKKE MED DAGEN!!!

Håber den bliver fantastisk og eventyrlig

1.000 tak Mette.

Ja den var helt igennem fantastisk og jeg er bare så glad når jeg tænker tilbage på den.

Tillykke med dagen, håber den bliver som du har drømt om

Den blev bestemt som jeg havde drømt om: kærlighed, romantik, glade menneske, god mad og selvfølgelig det at jeg fik min Jesper :)

Der var kun en lille ting som jeg ville ønske jeg kunne være foruden (som jeg har skrevet en gang før), men dette skal jeg nok fortælle jer alt om.

Tillykke :loveshower:

Jeg håber at det er den dejligeste dag og at I er meget lykkelige..

Fantastisk dag at blive gift! Jeg glæder mig meget til at se smukke billeder.

Vi er bestemt lykkelige og Jesper har flere gange sagt at det var den bedste dag i hans liv, så kan man jo kun blive rørt.

Jeg ville ønske at alle kvinder oplever det at blive gift, for det er nu noget helt særligt :)

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Annonce ♥

Tillykke med dagen! Håber den har været god Glæder mig til at læse beretningen thumbsupsmileyanim.gif

1.000 tak

Jo vi havde en rigtig god dag, den blev lige som vi havde drømt om, så kan man jo ikke bede om mere.

Stort tillykke med den store dag. Håber dagen har været fantastisk!

Jeg glæder mig rigtig meget til at se billeder fra jeres dag og læse din beretning - ceremonien især

Hvor er du bare sød. Jeg kan godt forstå du glæder dig til at høre om cermonien og jeg lover dig at jeg skriver om det så hurtigt jeg kan. Men det bliver nok først om en uge - 14 dage da jeg lige skal på ferie først.

Hjertelig tillykke med jeres bryllup i dag

Tak Lena for din hilsen :)

Tillykke med brylluppet!!!!

Mange tak for din hilsen :)

Hej soede!!!

Stort forsinket tillykke med bryllupsdagen igaar!!! :loveboard: Kunne ikke skrive (Havde lige travlt med at ride paa elefant. :thumbsupsmileyanim: ) men du kan tro, at jeg taenkte paa dig!

Haaber at I havde en helt fantastisk dag, og at I faar et langt og lykkeligt liv sammen!!!

Glaeder mig til at se billeder!!!

Kaempeknus fra Thailand!

Tak søde Mette :hug:

Jeg blev bare så rørt da jeg så du havde skrevet helt fra Thailand - det havde jeg ikke regnet med :) Vi havde en super god dag, og det kan være at det var dine tanker fra Thailand der betød det ikke var regnvejr. For det regnede jo onsdag, torsdag, fredag og så var det lige perfekt vejr lørdag og så regnede det igen søndag. Ja man kan jo være heldig.

Jeg håber I har det super godt I Thailand, jeg glæder mig til at høre om dit bryllup og rejen, samt at se billeder.

Knus

5178921e1d4fb9c9.gif

Edited by charlotte heidi
0

STORT TILLYKKE fra mig også; håber I havde en drømmedag :loveboard:

Tak :) Vi havde en rigtig god dag, som gik over at forventning

GLÆDER mig til billeder, STORT tillykke!

Tak for din hilsen, Jeg lover dig der kommer masser af billeder.

Vil lige ønske et stort tillykke med dagen igår

Vi blev taget på polterabend igår, så derfor min lykkeønskning i dag..

Glæder mig til at se billeder

1.000 tak.

Jeg håber I havde en rigtig god PA :)

Vi havde en fantastisk dag, den bedste dag I mit liv. det var bare dejligt at havde en dag med familien og gode venner.

Tillykke med igår, håber dagen var vidunderlig og aftenen helt fantastisk :cheerleader3: Glæder mig så meget til at læse beretningen om din store dag - har været så hyggeligt at følges af med dig herinde..

Tak :)

Den var bestemt vidunderligt og fantastisk.

Nu er der jo heller ikke længe til din store dag, jeg har også være glad for at kunne følge dig. Jeg håber jeg får mulighed for at komme forbi kirke så jeg kan se dig

Og så kunne jeg slet ikke komme på bryllupsklar igår iiih tillykke med den store dag

Bedre sendt end aldrig og tak for din besked. Det var en super god dag.

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Ihhh Charlotte kan du så snart komme med et billede og en mere detaljeret forklaring om dagen. Tjekkede BK såååå mange gange i går for at se om der kom et billede fra dig :bearhug::griner:-

Vi var jo ude og gøre rent i hytten det meste af søndagen, og kom først hjem mandag. Men jeg blev da rørt over du havde tjekket BK for at se om der var kommet et billed, og jeg lover dig der nok skal komme fler her omkring 550 billeder jeg lige skal se igennem + fra en masse jeg ikke har fået endnu.

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Haha for et sjovt billede! glæder mig til at se mere!

Århhh et fantastisk billede :a1221: Et kæmpe tillykke med jeres store dag :heart:

Skønt billede!! :biggrin: Glæder mig sådan til at høre og se mere!!

Jeg kunne lade vær da Jesper sagde jeg kunne hoppe op på ryggen af ham. Synes selv det er et super godt og skønt billede. Så jeg red (tak NatasjaW sjov bemærkning) på min mand på vores bryllupsdag :sm:

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Jeg glæder mig til mere!! :cheerleader3:

og jeg glæder mig til at vise dem :)

Fedt billede :griner:-

Tak, er selv glad for det. Det er lige sådan som vi er en smugle skøre :lol:

hehe et hyggeskørt billede :thumbsupsmileyanim: bliver fedt at se resten

Tak :)

Skønt billede :cheerleader3: Og forsinket tillykke med dagen :loveshower:

1.000 tak

Ihhhh et fint billede. Glæder mig sååååå meget til at se mere :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::loveshower:

Tak Mette :)

Jeg glæder mig også til at vise flere billedere og fortælle om den skønne dag :)

FLERE BILLEDER!

Der skal nok komme flere :wink:

5178921e1d4fb9c9.gif

0