pilgrim

Vi vil have hinanden 07.08.2010... Beretning

282 indlæg i dette emne

Honeymoon i London...

Vi havde en skøn mini-bryllupsrejse til London i slutningen af september. Vi sejlede begge veje og havde således en overnatning hver vej på færgen med egen kahyt med bad og det hele og to overnatninger i London. Det er en skøn måde at rejse på; romantisk og man kommer helt ned i gear, så man er frisk og klar til at indtage byen, når man kommer frem - kan virkelig anbefales!

post-37330-1287661890.jpg

Den første aften i London var vi inde og se "We will rock you"; virkelig tynd handling (men det var vi forberedt på) men fantastisk god musik og stemning!

post-37330-1287661904.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Fede billeder fra London :thumbsupsmileyanim:

Vi var også i Dominion, synes handlingen var ok, men det bedste er heeelt klart musikken, elsker det!! Den kommer jo til DK til foråret, så har købt billetter til mine forældre og mig selv til julegave - min far har altid været mega vild med Queen, glæder mig sådan til at give den gave :D

Det lyder faktisk fedt med at sejle - hvor kan man sejle fra og til..?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sikke nogle fine takkekort!

Må jeg spørge hvor du har bestilt dem?

Jeg kan godt lide ideen med mere end 1 billede på dem!

Tak og selvfølgelig må du spørge... de er bestilt fra vistaprint og hedder postkort i overstørrelse. Når man laver dem, kan man undervejs tilføje flere billeder. De er rigtig flotte i kvaliteten og har fået meget ros for dem af dem, vi har sendt dem til.

Fede billeder fra London :thumbsupsmileyanim:

Vi var også i Dominion, synes handlingen var ok, men det bedste er heeelt klart musikken, elsker det!! Den kommer jo til DK til foråret, så har købt billetter til mine forældre og mig selv til julegave - min far har altid været mega vild med Queen, glæder mig sådan til at give den gave :D

Det lyder faktisk fedt med at sejle - hvor kan man sejle fra og til..?

Det lyder som den perfekte gave til dine forældre, kan godt forstå du glæder dig til at give den! Det er bare noget fedt musik :boohoo:

Vi sejlede Esbjerg- Harwich. Det tog så ca. 2½ time at køre i tog fra Harwich til London.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt med et smut til London- det er bare en fantastisk by- man kan lave alt fra at sidde på en cafe og bare studere myldret af mennesker til alt det kulturelle...

Har aldrig selv sejlet derover måske det var en ide, var overnatningerne i London inklusiv i prisen eller noget i selv arrangerede?? Plejer at flyve med Ryanair :thumbsupsmileyanim: det fungere også godt så skal man bare med tuben indtil centrum...

Skønt du villle dele den dejlige ferie med os....

Vi har overvejet at tage til Island på vores bryllupsrejse men nok først senere så vi kan nå at spare lidt mere op til det- så vi tager et par overnatninger i en eller anden storb lige efter brylluppet. Måske det bliver London igen hvem ved..

Knus Michelle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fede billeder fra London :thumbsupsmileyanim:

Vi var også i Dominion, synes handlingen var ok, men det bedste er heeelt klart musikken, elsker det!! Den kommer jo til DK til foråret, så har købt billetter til mine forældre og mig selv til julegave - min far har altid været mega vild med Queen, glæder mig sådan til at give den gave :D

Det lyder faktisk fedt med at sejle - hvor kan man sejle fra og til..?

Det lyder som den perfekte gave til dine forældre, kan godt forstå du glæder dig til at give den! Det er bare noget fedt musik :boohoo:

Vi sejlede Esbjerg- Harwich. Det tog så ca. 2½ time at køre i tog fra Harwich til London.

Okay fedt nok! :) Har engang været i England med familie, tror også det var Esbjerg vi sejlede fra.. Men jeg var 5, så husker ikke så mange detaljer, vi var kun derovre en dag :) Måske det har været i Harwich, det lyder jo sandsynligt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kære Anita

GODT NYTÅR til dig også og tak for den hyggelige planlægningstid sammen. Det gør mig ondt at høre om jeres tab, kender det jo desværre selv og véd, det er hårdt at komme igennem. Godt at læse, I er klar til at rette blikket fremad. Alt muligt held og lykke til..!

Mange hilsener

Britta

Kære Britta

Tusind tak for din hilsen i min beretning :thumbsupsmileyanim: Og selv tak med hensyn til planlægningstiden :) Ja december var en lidt hård måned at komme igennem, og vi var langt henne i måneden inden julehyggen rigtig indfandt sig... Men som sagt er vi afklarede med at det er naturens gang og at den har gjort os en "tjeneste" når det nu skulle vise sig at fostrene ikke var raske. Vi håber på bedre held næste gang :cheerleader3: Håber at alt er vel hos jer i Silkeborg.... (Det er nu lidt underligt ikke at færdes så meget herinde, nu hvor bryllupsklar er blevet skiftet ud med babyklar....)

Knus og kram fra

Anita

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min far har altid været mega vild med Queen, glæder mig sådan til at give den gave :D

Det forstår man. Har altid selv haft xe på samme måde og har samtlige deres albums (på vinyl). Nu er der ikke kommet mange - nye Queen numre i de senere år. De lavede et projekt med Paul Rodgers for nogle år siden og det lød sådan set ok men kan slet ikke sammenlignes med det gamle Queen. Prøv iøvrigt at lyt til Brian Mays soloalbums. Han er tidligere guitarist i Queen og manden bag hovedparten af deres numre (og den specielle Queen lyd).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Britta

Tak for din søde hilsen i min tråd :)

Og også et stort tillykke til dig med jeres bryllupsdag i morgen :iloveyou: som du selv skriver er det lidt vildt, at det er et helt år siden vi blev gift ()() tiden flyver jo afsted. Jeg håber, at du og Jesper får en dejlig bryllupsdag i morgen :loveboard:

Min Jesper og jeg skal bare hygge os alene to her hjemme - vi skal spise bryllupskage og åbne æske med beskeder fra vores bryllupsgæster og så skal vi have god aftensmad :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en rørerende beretning, jeg sidder helt varm om hjertet og våd på kinden. Der skinner bare en glæde gennem billederne. og ja så er det jo bare et smukt planlagt bryllup :boohoo::biggrin:

Tusind tak; det var bare en glædesdag og perfekt at det skinner igennem på billederne for andre også :)

Kære Britta

Tak for din søde hilsen i min tråd :)

Og også et stort tillykke til dig med jeres bryllupsdag i morgen :iloveyou: som du selv skriver er det lidt vildt, at det er et helt år siden vi blev gift ()() tiden flyver jo afsted. Jeg håber, at du og Jesper får en dejlig bryllupsdag i morgen :loveboard:

Min Jesper og jeg skal bare hygge os alene to her hjemme - vi skal spise bryllupskage og åbne æske med beskeder fra vores bryllupsgæster og så skal vi have god aftensmad :)

Tak Anita, Jeg har li set billeder fra din tråd og det ser SÅ hyggeligt ud! :a1221:

Halløj, lige en lidt sen hilsen, men stort tillykke med bryllupsdagen, håber I har hygget jer og nydt den! :) Og håber selvfølgelig at det ellers går godt! :)

Tak Sidsel og lige over :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveboard: FØRSTE BRYLLUPSDAG :loveboard:

Dagen startede helt perfekt med at min mand og drenge overraskede med morgenmad på sengen :heart: Vi udvekslede gaver (mine planer om billeder var desværre gået i fisk i denne omgang, men der kommer jo endnu en bryllupsdag) og gav ham i stedet et navneskilt til døren og en Wesco brødkasse, han havde udtalt sig positivt omkring. Han blev rigtig glad! Han overraskede mig så vildt med en iphone4 (som jeg elsker, elsker!)

Vi har aftalt at tage et billede hvert år på vores bryllupsdag, som vi vil sætte ind i vores bryllupsbog, men det var åbenbart lettere sagt end gjort (så ret fjollede ud på flere af dem), men vi havde det vældig sjovt med at forsøge os frem... Tror vi ender med dette billede. Vi var ude og spise - bare os to - i det samme område, hvor vi holdt vores bryllupsfest og kunne derved tage billedet dér, hvor vi også fik taget vores on location billeder for et år siden.

Om aftenen hyggede vi os med at læse søde beskeder fra venner og familie fra brylluppet... Dagen fløj afsted - Men sikke en skøn dag!

post-37330-0-91288800-1313691496.jpg

Redigeret af pilgrim
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med den første af mange bryllupsdage. Kan se at du har dine brudesko på :thumbsupsmileyanim: Det er også min tanke at gøre det, ellers ligger de pænt i deres æske i bunden af skabet.

Har forresten købt denne til vores bryllupsdags minder

http://shop.forlagetfortuna.com/product.asp?product=279

Pist, det er billigere at købe den hos Arnold Busk på nettet, der tager de kun 23 kr i porto. :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med den første af mange bryllupsdage. Kan se at du har dine brudesko på :thumbsupsmileyanim: Det er også min tanke at gøre det, ellers ligger de pænt i deres æske i bunden af skabet.

Har forresten købt denne til vores bryllupsdags minder

http://shop.forlagetfortuna.com/product.asp?product=279

Pist, det er billigere at købe den hos Arnold Busk på nettet, der tager de kun 23 kr i porto. :fløjt:

Tak :) Hvor er det en god idé med bogen til kommende bryllupsdage. Jeg havde bare tænkt billedet skulle i scrap-albummet, men vil da lige overveje det en gang.

Fedt at du bemærkede bryllupsskoene!Synes bestemt også, du skal hive dine frem fra bunden ad skabet til september; det var en hyggelig detalje... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog en skøn beretning jeg er såå vild med jeres bryllupsbilleder og der kom helt klart nogle tanker og idéer til vores kommende billeder!

Super mange tak for en masse dejlig læsning og inspiration.

De forskellige lege ser så sjove ud og håber bare at der kommer sådan noget i den stil til vores bryllup :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forsinket :fløjt: tillykke med jeres bryllupsdag. Det lyder til I havde en rigtig dejlig dag. Kan huske at jeg lige sendte dig en tanke den dag. Sjovt, at man stadig kan huske sådan noget, når jeg knap nok kan huske, hvor gammel jeg selv er. Glæder mig til at se billeder fra jeres næste bryllupsdag. Skal du have dine fine bryllupssko på hvert år?

Kram :bearhug: fra Nina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer