pilgrim

Vi vil have hinanden 07.08.2010... Beretning

282 posts in this topic

Kære Nina

1000 tak for din dejlige og varme hilsen! Jeg er så lykkelig over, at vi netop fik en dag, der bare lige var os! Samtidig er jeg forundret over, at en bryllupsdag kan rumme så mange pragtfulde timer; alt den glæde kunne være fordelt over mange, mange dage...

- tror du forstår, hvad jeg mener :cheerleader3:

Hvordan kan det være, du overvejer at slette beretning og planlægningstråd? Jeg er enig med starkpigen, at det vil være en skam, for du har rigtig meget i dine input, folk kan få glæde af...

Jeg har det på nøjagtig samme måde med dig; håber vi fortsat kan holde noget kontakt! :cheerleader3:

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

Annonce ♥

uuh har slet ikke fået set du har opdateret lidt. skønne takkekort, de er vildt flotte! Og det samme med fotobogen. ELSKER selv at lave fotobøger, det er en fantastisk måde at gemme minder på :thumbsupsmileyanim:

Tak Mette; jeg har også fået endnu en fotobog med (næsten) de øvrige af fotografens billeder - den er jeg også vildt glad for!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hi hi er helt dejligt at se du også kan se ud som vi andre i stedet for altid at være så blændende smuk på alle dine billeder :thumbsupsmileyanim:

Frygter sådan alle de billeder for kan altså se rigtig bøvet ud, men nu har jeg da heldigvis fået min tandbøjle af så er helt klart en forbedring.

Synes det har været rigtig fedt at følge dig og glæder mig til at høre lidt om jeres mini honeymoon :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Slikbuffeten blev studeret af to små størrelser, som netop ikke har et ret stort kendskab til den slags - de fik dog iskage i dagens anledning og dommen var god :hug: Synes det (også!) er fantastisk godt fanget af vores fotograf!

post-37330-1282333252.jpg

Thorhauge fotografi

:blush::) Blir nødt til li at afbryde læsningen...GUUUD hvor er de dog bedårende!!! VIRkli dejlige

Og du da totalt sej og smuksmuk!!

Dejligt med go beretning!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Hehe... dette er (desværre ;) ) kun et udpluk af de "skæve" billeder af mig. Tak fordi I læste med og smed en hilsen, det er dejligt!

Slikbuffeten blev studeret af to små størrelser, som netop ikke har et ret stort kendskab til den slags - de fik dog iskage i dagens anledning og dommen var god :) Synes det (også!) er fantastisk godt fanget af vores fotograf!

post-37330-1282333252.jpg

Thorhauge fotografi

:) :) Blir nødt til li at afbryde læsningen...GUUUD hvor er de dog bedårende!!! VIRkli dejlige

Og du da totalt sej og smuksmuk!!

Dejligt med go beretning!!! :)

Ih, tak! Jeg må også indrømme, jeg er en stolt mor og har billedet af drengene med i begge fotobøger... (og har overvejet en plakat til drengeværelset, men det er måske også lige i overkanten :rolleyes: )

Det var skønt, du ville læse med!

0

Annonce ♥

Har lige kigget din beretning igennem og nøj hvor er den fin og god. Sikke nogle billeder!

Bliver altså nødt til at spørge... Hvor har du fundet din kjole? Jeg er VILD med den :cheerleader3:

Mange tak :)

Jeg har købt min kjole i Askepot og Valentino i Tønder (noget af en køretur, når man bor i Silkeborg, men helt klart det værd; Super udvalg og service!) Den er af mærket Faragé. Den hænger stadig fremme i soveværelset, så jeg ser den hver morgen og aften :)

Overvejer om den skal sælges...

0

Har lige kigget din beretning igennem og nøj hvor er den fin og god. Sikke nogle billeder!

Bliver altså nødt til at spørge... Hvor har du fundet din kjole? Jeg er VILD med den :thumbsupsmileyanim:

Mange tak :rolleyes:

Jeg har købt min kjole i Askepot og Valentino i Tønder (noget af en køretur, når man bor i Silkeborg, men helt klart det værd; Super udvalg og service!) Den er af mærket Faragé. Den hænger stadig fremme i soveværelset, så jeg ser den hver morgen og aften :cheerleader3:

Overvejer om den skal sælges...

Årh en fantastisk beretning, og hvor er du bare smuk :tunge:

Jeg bliver altså simpelthen nød til at høre hvor du har købt dit birdcage slør og hvad du gav for det. Det er nemlig lige præcis sådan et jeg gerne vil have :pokey:

0

Har sagt det før og siger det gerne igen WAUW

Så fantastisk og gennemført en fest.. ER helt vild med jeres billeder... alle detaljerne og ikke mindst jeres drenge.. Har hapset dem til inspirationsmappen :thumbsupsmileyanim:

Tk fordi vi måtte følge jer på den store dag- både de gode og mindre gode sider.. Fedt du/I har en dejlig selvironi

Håber vi får et smug kik fra mini honeymoon..

Knus

Michelle

0

Årh en fantastisk beretning, og hvor er du bare smuk :lol:

Jeg bliver altså simpelthen nød til at høre hvor du har købt dit birdcage slør og hvad du gav for det. Det er nemlig lige præcis sådan et jeg gerne vil have :td:

Ih, tak :) Jeg har købt mit birdcage hos tessakim på etsy. Jeg bad om at få sten på, hvilket jeg synes lige giver det sidste (mener det kostede £10 ekstra). Blomsterne er nogle, jeg fik taget af min brudekjole, som jeg har syet på kammen. Jeg gav ca. 250 kr. for sløret inkl. alt og er SÅ glad for, at jeg valgte det!

Har sagt det før og siger det gerne igen WAUW

Så fantastisk og gennemført en fest.. ER helt vild med jeres billeder... alle detaljerne og ikke mindst jeres drenge.. Har hapset dem til inspirationsmappen :thumbsupsmileyanim:

Tk fordi vi måtte følge jer på den store dag- både de gode og mindre gode sider.. Fedt du/I har en dejlig selvironi

Håber vi får et smug kik fra mini honeymoon..

Knus

Michelle

:cheerleader3::rolleyes::tunge::) :) :pokey: :fløjt: :):huh:

Hvor sejt gået at du viser de her billeder!! Shit hvor er de sjove, men det skal altså nævnes, at du er SUPER SUPER SUPER fantastisk smuk og dejlig at se på alligevel!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvor er I søde - tak! :kiss: Kun glad, hvis nogle kan blive inspireret!

Jeg var måske blevet muggen, hvis det kun havde været sådanne skæve billeder, men når der nu også var nogle gode, synes jeg/vi bare det er skægt med alle de mærkelige.

Det lyder måske underligt, men synes ikke der var nogle dårlige sider ved vores bryllup - ja, ærgerligt med mavebug, men er nok bare mest glad for, at jeg blev frisk nok til at feste videre igen, føler ikke rigtig jeg gik glip af noget eller at vores gæster led (ikke i ret lang tid i hvert fald :b223: )

Kan vist godt finde et rigtig turistbillede frem fra vores honeymoon...

0