pilgrim

Vi vil have hinanden 07.08.2010... Beretning

282 posts in this topic

Ih det er først nu jeg lige får set beretning og billede fra jeres første bryllupsdag... God idé med at få taget billede hvert år.... Tænk sig at vi er godt på vej mod vores 2 års bryllupsdag :o Håber at alt er vel hos dig :)

0

Annonce ♥

hvor er din brudekjole dog smuk, og så sidder den helt fantastisk på dig :loveshower:

tak for kigget.

Og super ide med det der skilt på gavebordet, så man kun pakkede "de vigtigste" gaver op på selve dagen, det tror jeg også jeg vil gøre :-) tak for ideen.

Edited by morogsnarthustru
0

Stort tillykke med jeres bomuldsbryllupsdag :denmarkflag:

()() Vildt, at det allerede er to år siden vi blev gift :blink: Det er ikke til at forstå¨, hvor tiden bliver af :o

Håber at alt er vel hos dig ? :)

Tusind tak - og i lige måde!

Hvor er det dejligt at komme herind til en hilsen :hug:

Her er alt vel; vi nyder livet med vores drenge og har gang i planer om tilbygning.

Knus

0

Annonce ♥

Så er det to år siden, vi havde et fabelagtigt bryllup med alle vores kære og nære. Vi skal ud og fejre bryllupsdagen i morgen - årsbillede skal følge :wink:

Det er længe siden, jeg sidst har været herinde, men blev med det samme mindet om de engagerede mennesker og den varme stemning - tak for de søde kommentarer fra jer, der har brugt tid på at læse vores beretning :heart:

0