pilgrim

Vi vil have hinanden 07.08.2010... Beretning

282 posts in this topic

Annonce ♥

Hun arbejdede med knolden, hvor hun bruger nogle exstensions, jeg havde i forvejen, på valken. Synes det er så flot med den fylde, hun har lavet bag på hovedet

post-37330-1282030675.jpg

Vi snakkede om hvor birdcage sløret præcis skulle sidde

post-37330-1282030788.jpg

Og så skal læbestiften på som det sidste...

post-37330-1282030895.jpg

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

Mens vi sad hos frisøren, gav min brudeterne mig denne søde bog

post-37330-1282031939.jpg

Hun havde bl.a. makeret dette afsnit

"Over os er stjernerne, under os er stenene.

Kærlighed bør være bestandig som stjernerne.

Kærlighed bør være fast som stenene ...

Hav tålmodighed med hverandre,

for stormvejr er uundgåeligt ...

Vær ikke karrig med hengivenhed og varme.

Elsk ofte,

lad sanserne leve i samværet.

Hav ingen frygt ...

Til sidst lagde frisøren øjenmakeup på min brudeterne, tror det er ok, jeg viser et lille billede

post-37330-1282032297.jpg

0

Jeg troede egentlig, at tidsplanen var ok, men hold da fast, hvor tiden fløj afsted, da jeg kom hjem; jeg skulle lige hænge pom pom´er op i haven, kunne ikke gøre det tidligere pga. fugt (ville dog bagefter her ønske jeg havde overladt det til nogle af de villige hænder, men jeg ville selv være indover), så skulle der bånd om buketten, jeg fik klasket lidt fransk manicure på, ungerne ville ikke sove middagssøvn - de fornemmede nok, at det var det helt store, der var under opsejling :lol:

Pludselig var det VIRKELIG tid til at komme i kjolen, imens ungerne også skulle i tøjet. Sidstnævnte tog min mor sig af, mens min brudeterne fik mig i kjolen. Mens hun var ved at spænde mig ind, kom mine svigerforældre, som jeg skulle køre med - så blev jeg altså noget stresset! Jeg nåede slet ikke at stoppe op og få en fornemmelse af mig i kjolen, inden vi måtte storme ud af døren, sådan føltes det i hvert fald og jeg har slet ingen billeder fra disse forberedelser :)

På den positive side, nåede jeg ikke at blive alt for nervøs, selvom jeg bestemt kunne mærke den vedvarende kilden i maven og var lidt ved siden af mig selv...

Nu vil jeg vente med at fortælle videre, til vi har fået fotografens billeder, da han stod klar, da vi ankom til kirken :cheerleader3:

0

Annonce ♥

YAY!!!! :cheerleader3::):(

Så fortsætter du!!!

Weeeee.... Dejligt du er kommet i gang. Venter i spænding på mere :bearhug:
YAY beretning...! Glæder mig til at læse og ikke mindt se mere :bearhug:

Skønt at der er nogle, der læser med!

Ih hvor er du fin.... Virkelig flot hår med bircage og det hele... Det går bare op i en højere enhed.... I får vel også fotografens billeder i næste uge?

Tak søde Anita - og i lige måde! Vi ville få fotografens billeder 1-2 uger efter brylluppet, så regner faktisk med at få dem i denne uge :bearhug:

mer' mer' mer' :bearhug:
NEJ NEJ NEJ du kan kke stoppe der.... :bearhug: Hvor er dit hår bare fint.

Glæder mig til at hører resten. :carrot:

Som sagt, virkelig dejlligt, der er nogle, der læser med! Håber billederne er på trapperne, så jeg snart kan fortsætte... Og tak for komplimenten med mit hår, jeg var imponeret over hendes kundskaber :lol:

0

YAY - Beretning om Vegas-bryllup!!! :lol:

Hvor er dit hår bare vildt flot!

Glæder mig helt vildt til fortsættelsen (og håber ikke du skal vente lige så længe på billederne fra fotografen som jeg skulle før jeg kunne fortsætte ;) )

Edited by Susanne33
0

Annonce ♥

YAY - Beretning om Vegas-bryllup!!! :cheerleader3:

Hvor er dit hår bare vildt flot!

Glæder mig helt vildt til fortsættelsen (og håber ikke du skal vente lige så længe på billederne fra fotografen som jeg skulle før jeg kunne fortsætte ;) )

Åh, jeg har glædet mig sådan til at læse din beretning :) Hvor blev håret altså smukt! Glæder mig til at læse mere og se mange flere billeder... :thumbsupsmileyanim:
Ej havde slet ikke set, du var kommet i gang med beretningen.... Men altså hvor er dit hår bare fint elsker dit look med kjole og birdgage. Glæder mig til du fortsætter beretningen :(
Sikke en god start på beretningen!! :huh:

Jeg glæder mig til at læse og se mere

Det er blevet sagt, men hold da op - hvor er frisuren flot :cheerleader3:

Ih, hvor jeres hilsener varmer - og pige kan aldrig få for mange komplimenter på håret ;) så tak for dem.

0

Annonce ♥

YAY!!! SÅ ER DER KOMMET BILLEDER FRA FOTOGRAFEN....!

Og jeg synes, han tager fantastiske billeder, så er egentlig glad for at jeg lige kunne se dem først alene, for måtte hive kleenex frem, for billederne kickstartede lige alle følelserne fra da jeg gik ind i kirken...

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

Men de havde jo også husket blomster og sæbebobler og havde i bilen hørt "The Gambler" (som de har som tradition at høre på vej til bryllup) :thumbsupsmileyanim:

post-37330-1282297929.jpg

Thorhauge fotografi

Kirken er klar til at bruden ankommer...

post-37330-1282298049.jpg

Thorhauge fotografi

Og dér kommer bilen! På dette tidspunkt har jeg noget hjertebanken!

post-37330-1282298139.jpg

Thorhauge fotografi

0