pilgrim

Vi vil have hinanden 07.08.2010... Beretning

282 posts in this topic

Annonce ♥

Og Jesper var imponeret og berørt over overraskelsen - teksten skulle han høre igen

post-37330-1282308124.jpg

Thorhauge fotografi

Så kom der også en tåre i min øjenkrog - hans blik siger bare ALT! Thumbs up til fotografen for at have fanget dette :thumbsupsmileyanim:

0

Der er rigtig mange skønne billeder, hvor vi giver knus til alle, det vil jeg dog skære i og kun vise jer nogle ganske få:

Det første - sikke en himmel...

post-37330-1282326784.jpg

Thorhauge fotografi

Og her takker jeg min elev for hendes smukke sang i kirken... Jeg skal have fundet noget genialt til hende - eller måske er penge bare mest genialt, når man er 16?

post-37330-1282326909.jpg post-37330-1282326923.jpg

Privat fotos

0

Annonce ♥

Og så blev der taget billeder foran kirken - har ikke fået taget opstillede billeder sammen med præsten, det véd jeg ikke rigtig om jeg er lidt træt af... Der er jo billeder, hvor vi står sammen, så det går vel alligevel

post-37330-1282327750.jpg

Edited by pilgrim
0

Vi havde sendt nogle billeder, vi var inspirerede af - bl.a. sådan et kirkedør-billede. Det var godt, for vi tænkte på dette tidspunkt slet ikke i de baner (derfor heller ikke det med præsten) men fotografen mindede os om det.

Thorhauge fotografi

post-37330-1282328073.jpg

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

Annonce ♥

RECEPTIONEN I HAVEN

Det var skønt at sidde afslappet i bilen de 6 minutter, det tog at køre hjem til os selv. Den største udfordring havde for mig stået som det at skulle gå ind i kirken, så jeg var helt klart lettet og klar til dagens andre højdepunkter.

Vejret var bare helt perfekt, det betyder altså noget, når man skal holde en udendørs reception, at solen skinner...

Et af skiltene, vi lavede til haven

post-37330-1282332664.jpg

Thorhauge fotografi

Edited by pilgrim
0

Slikbuffeten blev studeret af to små størrelser, som netop ikke har et ret stort kendskab til den slags - de fik dog iskage i dagens anledning og dommen var god :balloons: Synes det (også!) er fantastisk godt fanget af vores fotograf!

post-37330-1282333252.jpg

Thorhauge fotografi

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

Og bruden deler iskage ud... Pigerne havde gjort det så godt; dækket op, lavet kaffe og skåret kagen, men iskagen var ikke skåret helt igennem og det var altså svært, så vi ventede lige lidt, men så kunne folk jo bare gå ombord i noget slik ;) Det var virkelig et hit!

Bagefter har vi fået så mange gode tilbagemeldinger på kagen, jeg havde været lidt spændt på om folk ville savne den traditionelle bryllupskage

- men det var slet ikke tilfældet!

post-37330-1282334010.jpg

Thorhauge fotografi

Edited by pilgrim
0

Vores have er i flere niveauer og der blev hygget både oppe og nede. Til festen sagde nogle af gæsterne (som kom langvejs fra), at det var så rart at tidsplanen ikke var for stram, at det havde været rigtig hyggeligt og afslappende med receptionen i haven. Super fedt at høre! :balloons: Og det var så fedt med den terrasse, Jesper fik lavet...

post-37330-1282335218.jpg

Thorhauge fotografi

0

Annonce ♥

Åh hvor er det bare nogle gode billeder :balloons: Der er et virkeligt flot lys på dem alle sammen :)

Ja, han kan bare noget med lys og vinkler :loveboard: Synes det er så smukt!

Ih...nu tuder jeg igen!!!!

Mere!

Kære Pilgrim

Hvor er du bare smuk :loveboard: Jeg kan godt forstå det var et rørende øjeblik at skulle gå op af kirkegulvet med jeres skønne drenge. Og sikke et cool outfit du har fundet til dem :ilovebryllupsklar:

Billederne er super gode. Og det var godt at fotografen fik mindet jer om billedet i kirkedøren :loveboard:

Her er i hvert fald blevet knebet et par tårer ved læsning af din beretning. Glæder mig til at læse mere :bearhug:

:bearhug:

Huha, jeg sidder også og flæber lidt ligenu!!

Det er altså utroligt hvad sådan en prof fotograf kan gøre!! :cheerleader3:

Elsker også alle detaljebillederne

Jeg er så rørt....hvor er I smukke, hele familien :heart:

Glææææder mig til mere!!

Tak piger... Det er altså rart at vide, jeg ikke har siddet her helt alene med mine tårer i dag...

Det bliver dog alt for i dag, må se om jeg kan få taget hul på "On location - billeder" i morgen eller søndag.

0

FOTO ON LOCATION

Vi skulle som sagt til at bryde op fra receptionen; jeg havde fået printet min tale igen (hvilket jeg kom i tanke om oppe i kirke og hviskede til min brudeterne, at hun skulle minde mig om) Min brudeterne havde hjulpet med at smide lidt i en taske, havde selv kun fået pakket kjolen og strømper, og det betød, at taskepakningen blev noget forhastet og jeg kom afsted uden morgengaven :loveboard:

Fotografen havde anbefalet at jeg tog en med, der holdte øje med kjolen o. lign, så det var ikke meget min brudeterne fik slappet af :balloons: Vi fik taget glansbillederne på papirfabrikken, da vi godt kunne lide de rå rammer og synes, det var perfekt, når vi også holdte festen dér...

Nu følger et udsnit af Thorhauges billeder - der er nogle favoritter, der ikke får plads her, men jeg skal jo vælge...

post-37330-1282540838.jpg

Edited by pilgrim
0